2016. október 1., szombat

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • [VÉGLEGES:] A Samsung és a naiv vásárló esete

    A héten történt egy esetem a Samsunggal, ami kicsit megingatott a "hitemben". Eddig nem sok bajom volt a Samsunggal, mint céggel.
    Kezdődött ott a dolog, hogy 14 hónapja(napra pontosan), tavaly augusztusban vettem egy Samsung Galaxy S i9000 típusú mobiltelefont, a bolti garisnál szűk 20000Ft-tal drágábban. Kijött a telefon, a garanciapapírra viszont 19. volt írva, de ez nem is probléma.
    Rögtön beregisztráltam a my.samsung.hu oldalon, mert a fórumon a kedves társak elmondták, amit a Samsung nem vert túl nagy dobra, hogy a szűkös 1 év garanciához kapok még 2 hónapot, ha regisztrálok. Meg is kaptam, jött a mail, szuper.
    Október közepén hozzájutottam egy teszttelefonhoz, amit egy hónapig első telefonként kell használnom, gondoltam, ha már úgyse használom, akkor a használatot nem befolyásoló, de zavaró hibákat kijavíttatom Samuékkal(A töltő kábele a csatlakozásnál könnyen mozog, gyanús, hogy törik a közeljövőben. A statusbar beégett a kék színnél. A GPS használhatatlan, percek után se talál jelet. A hátlap megrepedezett a jack csatlakozó körül, pedig végig tokban volt hordva. A gari lejárta előtt pár nappal(10. 16.) megrendeltem a szervizfutárt. Írta az oldal, hogy 1 munkanapon belüli időpontot is megadhatok, megadtam 17.-t. Leokéztam, megköszönte az oldal. Elvittem nagyszüleimhez a telefont, mert két napig nem voltam itthon. Hétfőn hívtak (nagyszüleim), hogy 4 óra elmúlt, nem jött a futár, pedig egész nap otthon ültek.

    Folytatás...

    CHIPman 4 éve 59

  • Datanet vs. T

    Az eset a GTS Datanet és a T-csoport közti ellentétről szól, és megint mi/én, mint jelentéktelen ügyfél szívjuk/szívom meg, szokás szerint.
    A legeleje az volt(valamikor 2007-ben), hogy a T-Online lehetőséget biztosított az internet kipróbálására bérmentve, amennyiben egy hónap használat után lemondom azt. Kicsit utánaérdeklődtem, jónak találtam hátrányok nélkül, és a betárcsázós netet egy hónapra lecseréltem 1Mbites ADSL kapcsolatra az akció keretén belül. Kezdett telni az 1 hónap, és többször felhívtam a T-Online ügyfélszolgálatát, hogy semmi hátrányunk nem lesz-e abból, hogy lemondom a netet, tehát tudok-e mindenféle gond nélkül másik szolgáltatóhoz menni. "Persze, hogy tud"-mondták, hiszen a naiv ügyfelet könnyen át lehet vágni. Ugyebár ha lett volna valami hátránya, akkor maradok ott, akármennyivel is lenne drágább, megér annyit az a 3 hónap várakozási idő kihagyása, amiről persze akkor nem tudtam.
    Tehát jóhiszeműen lemondtam a szerződést online, meg is szűnt rögtön a kapcsolat. Pár nap múlva a helyi datanetes üzletkötőhöz fordultam, kitöltöttem a szerződést és elküldtem a szolgáltatónak. Vártam. Nem történt semmi, ezért elkezdtem érdeklődni, és kiderült, hogy csak-csak létezik az a 3 hónap várakozási idő, nincs mit tenni, várni kell. Én, mint átvágott ügyfél, vártam 3 hónapot. Számoltam a napokat, mert a betárcsázós lassú és drága volt. Letelt a 3 hónap, megint megyek a Datanet üzletkötőjéhez, kitöltöm a szerződést és elküldöm.

    Folytatás...

    CHIPman 6 éve 3

Hirdetés

Copyright © 2000-2016 PROHARDVER Informatikai Kft.