Hirdetés

A mai telefon szervizek... (2)

Nos a történetemet folytatnám tovább,mert újabb fejlemények jöttek a mai nap a világra.
Tegnap 2012.december 11-én bementem a telefonomért,mert szerencsére meg is érkezett megint 1 hét utazgatás után és boldogan örülve be vonatoztam a Nokiához,de közben az az érzés bennem volt,hogy bele fogok esni én is az oda vissza utazgatós elégedetlen emberek közé (bár ne így lett volna).

Vissza térve a problémához:

Bementem a boltba és erőltetett kedves boldog emberként betérve,mondtam,hogy jöttem a telefonomért. A lányka,akit írtam az előző blogomban kihozta és ide adta nekem a telefont és én szépen megnéztem a külső állapotát,hogy midnen oké-e és rendben volt.De az ördög nem aludt még,mert tudtam,hogy még ez nem minden.Amint aláírta ma papírt,amit adtak,amikor beadtam,utána felmentem a bevásárló központ első emeletre megnézni,hogy minden oké van-e a telefonnal.Kijelző rendben,USB,rendben(legalább is akkor úgy tűnt),akkor OTG kábellal tudtam megnézni,mert gép nem volt nálam,meg a vonatot is el kellett,hogy érjem időben,amit nagy nehezen sikerült is.Amikor megnéztem a telót,a funkciók rendben voltak,legalább is akkor nem csinálta a későbbi hibajelenséget. A vonathoz sikeresen vissza érve sietve,hely nincs,ami általában szokás az ilyen,elővettem a telefont és az otg kábelt,ami segítségével a zenéket rámásoltam,hogy haza útig tudjak hallgatni zenét.

A mai telefon szervizek...

2012. november 10-én vettem észre,hogy a telefonom (Nokia C7-00) valamiért nem érzékeli az USB csatlakozást. Azt gondoltam,hogy valami szoftverhiba lehet,mert előző napokban még működött az USB a telefonon,ezért csináltam rajta egy hard reset-et,de az sem segített.Amikor megbizonyosodtam róla,hogy ez már hardver hiba lesz,egy részt elszomorkodtam,hogy most darabig nem lesz telefonom,más részt meg még szerencsére a garancia végén voltam,de még alig 1 hónap garancia volt a telefonon.
A lényeg majd csak ezután kezdődik,hogy édesapámmal elvitettem a szervizbe a telefont,mert én aznap elutaztam barátnőmhöz és nem bírtam elvinni,mert hétfőn este értem haza,meg egyrészt,akkor kellemest a hasznossal,meg spóroltam magamnak egy utat a telefon szervizbe.

Már teltek a napok,amikor már kezdtem sokallni a várakozást,igaz még csak 10 napja volt bent a telefonom. Megkértem barátnőmet,hogy hívja már fel nekem a Nokia Care szervizt,ahová leadattam a telefonomat. Felveszi egy csaj,aki azt mondja,hogy a telefon ár el lett küldve a szerviz központba. Utána még barátnőm még felhívta a Nokia Szerviz Központot is,hogy megérkezett-e már a telefonom,de nem találták az imei számát az adatbázisban,hogy meg tudják nézni,ezért a csaj,akivel beszélt,azt mondta,hogy vissza hívja ezen a számon,miután utána nézett a telefonnak,de nem lett belőle semmi.Szerencsére a neten rábukkantam egy olyan oldalra,ahol ingyen fel tudtam hívni és én erre másnap a neten keresztül felhívtam a Nokia központot,hogy megérkezett-e már a telefonom,de sajna ott se tudtak kielégítő választ adni a kérdésemre,mert nem volt meg az adatbázisban az imei. De egyet megjegyeztem,hogy ott sok olyan ember van,akik nem oda valóak,mert egyszerűen,amikor beszélek némelyikkel (tisztelet a kivételnek) falra tudnák mászni tőlük.Amikor megtörtént a kapcsolás,akkor ugyan azt a választ kaptam,mint tegnap,de mondtam a nőnek,akivel beszéltem,hogy előző nap is ugyan azt a választ kaptam és nem lett belőle semmi.Mondta nekem,hogy utána jár gyorsan és megnézi és vissza hív.Csodák csodájára 1 óra múlva csörög a telefonom,és azt a választ kaptam,hogy sajnos még nem érkezett meg a telefon a szervizbe.