Ez a Toyota módszer. Kelet magyarországi megvalósításban annyit tesz, hogy nincs inflációkövető béremelés (meg lett szüntetve), nincs egyéb béremelés, van grade tábla, amiben mindenki perpill a gradjenek megfelelő legmagasabb fizetessel van. Előrelépési lehetőség nincs...és nem is lesz. Prémium rendszert megcsinaltak ugy, hogy évente 1-2x lehet teljesiteni (havi premium, 3 tétel szerepel, ebből 2 teljesíthetetlen, darabjaert 4% fizu járna)
Persze az A4es Audik a parkolóban, az igazgatónk kb 4x nagyobb darab mint én, (szélesség) és annyit eszik mint a ló. Ja, a kaja drága de legalább sz@r... éjjen kelet Mo....

mod: ja, és érts mindenhez, természetes, ha ráérsz, tudj mihez nyulni, nehogyman.... persze 12órázunk, 8órában vezetve, 8órás pótlékokért... törvényesen. Most mondták, lehet tuloraimat nem kifizetik, hanem majd lecsusztatom. Lehet felgyujtom őket ha megteszik, de kromofágos kerti permetezővel és sikolyálarcban biztos végigmegyek a parkolón... munkaügyisek elött. Bár azokat is megvették pár éve, csak apró látszatbuntetéseket tudott eddig bárki kiharcolni..