2024. április 26., péntek

2. nap, Gran Canaria

18-án "korai" kelés volt. A klíma itt nagyon penge, akkorákat lehet aludni, hogy ihajj. 10 óra alvás egyben, semmi felébredés, az sem zavart, hogy közel van viszonylag a közút és volt

forgalom. Lefekszik az ember és már alszik is.
Ébredés után reggeli, szomszédban épp van egy bevásárló központ, csak át kellett lépni friss zsemléért és egy kis belevalóért. Hotelben nem kértünk reggelit, mert időhöz kötött és az

nekünk nem jó. Nyaraláskor szerintem senki nem akar időbeosztás szerint enni-inni, rohangálni.

Kaja után a város egyik felébe indultunk el sétálni. Közben fotóztam... érdekes ez a sziget. Gyönyörű, zöld itt minden. Külön tetszik, hogy a körforgalmak is zölden, pálmafákkal, hatalmas

kaktuszokkal vannak beültetve. Meg úgy minden azzal van beültetve. Mind ha egy botaikus kertbe szakadt volna egy kis város.
Sok helyen csak úgy az út mellet gyümölcsfák, olyan gyümölcsökkel, amiket máshol venni kell pénzért. Itt levenni a fáról :) Meg egyébként naaagyon olcsón adják a gyümölcsöt. Pl. banán

kilója 45 cent. Szóval már kezd banán túltengésem lenni :) De meg a papaja valami isteni. Mézédes, kiló számra lehetne kajázni.

Érdekesség, hogy itt minden járda meg tér márvánnyal van kirakva. Mondjuk meglepőnek nem az, mert itt bányásszák, üzemi szinten feldolgozzák és nem drága. Túristának érdekes csak, szóval

nekünk az.
Szintén érdekes, hogy mindenfelé lehet találni az utcára épített mérlegeket. 1€ fejében megméretkezhetsz... ennek a lényegét nem értem, de érdekesség számba megy.

Út közben szóval sok érdekesség volt, ámultunk bámultunk, hogy milyen szép minden és eljutottunk az óceánhoz a sivatagos dűnén keresztül. Kissé hűvös a víz, de hamar meg lehet szokni.

Igaz, még nem pocskoltunk benne, csak sétáltunk... de ami késik, nem múlik.
Rengetegen vannak a parton, mindenféle népek. Egy csomó vízi elfoglaltságot leht csinálni, jetski, búvárkodás... mindez csak pénz kérdése, hogy az ember miket próbál ki.
Számomra érdekes volt, hogy a sima és a nudista strand kb. egymás mellett van. Ami viszont még érdekesebb, hogy javarészt egybe is olvad, sok a nudista ott mászkál a normális részlegen is, de hát egyszer mindent ki kell próbálni ;)

Tulajdonképpen már késő délután volt, mire visszaértünk a hotelbe. Akkor jött az ebéd-vacsora egyben. Valahogy nem tudtam sokat enni, annak ellenére, hogy csak reggeliztem meg egész nap

mászkáltam. Kicsi az étvágy, de nem is baj.

Délután volt kis pihi, majd este mentünk az "életbe". Egy nagyobb centrumba mentünk, ahol egymást érik a szórakozóhelyek. Az is érdekes, szinte el sincs választav egyik hely a másiktól.

Édekes élmény... de volt negatív élményem is.
Esett picit az eső és mivel minden járkálda márvány, rohadtul csúszik. Én meg ugye miért ne csúsznék meg és gurulnék le pár lépcsőt :) Szerencsére nem tört el semmim, de a csuklóm fájt,

meg valahogy olyan bénán estem, hogy a sípcsontom és a combom is beütöttem. Alul egy nagy púp lett, felül meg még most másnap is érzem, hogy ovááá. Azért fasza lett volan ha eltöröm a

lábam... :(

Késő este értünk már haza és eléggé vágytam az ágyra....

(#1) Vikt0r

Vikt0r
aktív tag

Néhány képet majd kérhetünk?

(#2) total90 válasza Vikt0r (#1) üzenetére

total90
veterán

Kérhetni lehet, kapni nem :DDD

Az első napos bejegyzésben ítam, hogy milyen a net... de majd ha visszaértem az útról, akkor írok egy összegző bejegyzést sok-sok képpel. Eddig 450 van, szóval lesz miből válogatni.

Ha nincs jó, ló a szamár is.