2019. április 24., szerda

Gyorskeresés

Táltos - cyberspace megjelenítés

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Lassacskán haladok a Táltossal, most épp a kibertér megjelenítésén dolgozok. Még távolról sincs kész, de egy dolgot el kellene döntenem még most az elején, amiről szeretném kikérni a nagyérdemű véleményét. Maga a látványvilág elég egyszerű lesz, nagyrészt csak vonalakat kell rajzolnom a képernyőre. Erre két módot találtam ki, az egyiknél ténylegesen csak vonalakat rajzolok, a másiknál textúrázott poligonokkal érem el ugyanezt a hatást. Alant láthattok néhány képet, amik alapján összehasonlítható a két kirajzolási mód. Szerintetek melyik néz ki jobban? Melyik "szájberszpészesebb"? :)

Aki ki szeretné próbálni, lepullozhatja githubról: Táltos at Github
Python, pyGame és pyOpenGL kell a futtatáshoz.

http://i.imgur.com/Db2yR.jpg

http://i.imgur.com/IgHtY.jpg

http://i.imgur.com/iG5uj.jpg

http://i.imgur.com/iJ4ae.jpg

http://i.imgur.com/XVWa5.jpg

http://i.imgur.com/esHAH.jpg

Hozzászólások

(#1) Löncsi


Löncsi
(őstag)

Szvsz, a textúrás jobb, természetesebb a kép. (gondolom több a munka is vele)

Ez milyen grafikus motor amúgy ?

[ Szerkesztve ]

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#2) tobal válasza Löncsi (#1) üzenetére


tobal
(fanatikus tag)

Semmilyen :D. Nulláról írom magamnak.
Egyébként a textúrással még kevesebb munka van, mert annál lehet normális modelleket használni, a vonalas megoldásnál meg ki kell számolni, hogy melyik vonalakat kell behúzni. Nem triviális.

Szvsz, a textúrás jobb, természetesebb a kép.

Pont ezért vagyok én is gondban :). A textúrás jobban néz ki, mert természetesebb, viszont egy kibertérnél lehet, hogy pont nem a természetességre kellene törekedni, hanem hogy minél ridegebb, stilizáltabb legyen, mégis nézen ki jól.

[ Szerkesztve ]

(#3) Löncsi válasza tobal (#2) üzenetére


Löncsi
(őstag)

Semmilyen . Nulláról írom magamnak.

Dafuq. Szép munka, gondolom volt vele meló rendesen.

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#4) tobal válasza Löncsi (#3) üzenetére


tobal
(fanatikus tag)

Nem tudom mennyire vagy jártas az ilyenekben, de ez így eddig nem túl nagy dolog. Meg tudod nézni githubon, még kódban sem túl sok. Ezt így el se fogadták volna OpenGL tárgyból beadandónak :D.
Az lesz nagy meló, ami ez után jön. Grafikai effektek, párbeszéd, vásárlás, JÉG elleni harc, stb. És ha ez mind kész, akkor az egész játék kódolásának csak a felén leszek túl. Aztán meg jöhet maga a sztori meg a pályák. Szóval van még meló bőven :).

(#5) Löncsi válasza tobal (#4) üzenetére


Löncsi
(őstag)

Nekem az is újdonság, hogy Pyhton kezeli az OpenGL-t. :)

Lesz időm lehet lehúzom és meglesem, sőt, nehogy végén még fejlesszek is rajta... :DDD

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#6) tobal válasza Löncsi (#5) üzenetére


tobal
(fanatikus tag)

Hajrá ;). Ha fejlesztesz rajta, annak én fogok örülni a legjobban :D.

(#7) DeFranco


DeFranco
(PH! nagyúr)

Ezmiez? Tetrisz 3D? ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

(#8) tobal válasza DeFranco (#7) üzenetére


tobal
(fanatikus tag)

A belinkelt oldalakon lehet róla olvasni ;)

(#9) DeFranco válasza tobal (#8) üzenetére


DeFranco
(PH! nagyúr)

Olvastam, csak ugratlak. :DDD Sok sikert hozzá. Egy barátom így kezdte, a végén a Siemenstől csábították át az SAP-hoz, álomfizetésért, álomautóval :)

[ Szerkesztve ]

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.