...valami telefonos távsegítség? A héten már vagy a negyedik alkalom. A következő történik: egy hosszú ideje nem látott/hallott ismerős egyszer csak rámír, hogy elfordult a képernyő, lefagyott a gép, elment az internet, etc. és tudok-e segíteni.
Agyfaszt kapok lassan, mert hiába "ismerősök" - régi osztálytársak, vagy akárki akivel legalább egy éve nem váltottam egy kósza szót sem, közös témánk sincs, csak az egy osztályba kényszerülés miatt adatott meg nekem ismerettségük luxusa - ne ezért keresgessenek meg, vagy legalább ne a következő stílusban: Egy, gyors és velős üzenetben ledarálja nekem - néha még köszönni is sikerül - a problémáját (ménemmegyanet) ami általában semmi konkrét és használható infót nem tartalmaz, ugyanakkor kellőképpen kétségbeesetten követelőző.
A másik kedvencem, amikor a "pittyog a vírusirtó" a probléma. Érteném én a problémát, és teljes mellbedobással segédkeznék - szabadidőmben - amikor esetleg idősebbekről van szó. Vagy valakiről, aki tényleg rászorul.
Amikor viszont egy olyan ember keres meg, aki tudom, hogy kb. csak facebookozásra használja a gépét meg a Farmeramát tolja vele, és arra nem képes, hogy egy egyszerű hibaüzenet mély jelentésrétegein elmerengjen - legyen az magyar vagy idegennyelvű - akkor a falra tudok mászni. Komolyan, az ilyen inkább vegye csak meg az apple terméket aztán kenje a saját maga meg az apple support hajára.
Ui.: Nincs semmi gondom az Apple termékeivel, és senkiben nem akartam azt a látszatot kelteni, hogy nem készültek powerUsereknek is. Sőt, ne is említsük a filmes/zenész szakmát, ott aztán ropog az alma rendesen. Azért jött a reference, mert pont nemrég olvastam, hogy az apple-nek már callcentere is van.