Ma megint nagyon sok dolog történt.
Zoli - Schwalbe
Zoli motorjába betettük a blokkot, rá a gyújtást, egyebeket. Múlt alkalommal ment a blokk tesztje, hogy minden rendben legyen. Elvileg most sikerült, már csak pár apró simítás van vissza.
Gertrud -Az én Schwalbém
A térdvédő egyengetésére nem találtam embert. A kipufogó cserélve, minden más apróság cserélve, összerakva. A térdvédővel az a szerencse, hogy 1037-es Ral színű gyanta van rajta, ami "pótolható" a motor többi részéhez passzoló színben. A villanyak görbült úgy, hogy felelt a nem egyenes futásért, annak cseréjével a biztonság kérdése is rendeződött.
A vétek
Elmentem Szombathelyre motorért. DT-50 MX. Szép, jó. Nagyon kalandos volt, hogy így sikerült elmennem érte, majd egyszer leírom. Egy igazi, csupa szív ember segített félig-meddig a rokonságból. A műhelyét is megengedte használni - mondván Ő úgy sem megy ki oda ilyenkor. Én pedig birkózok, hogy időben és mindenben beleférjek, persze dolgom végeztével kipakoljam és kitakarítsam a műhelyt. Minél alaposabban.
A drága jó műhely most így néz ki:
Bent a Schwalbém, Zoli gépe (kék Schwalbe), Dorka S50B-je, és az új Yamahám.
A dolog szépséghibája, hogy a yamaháról szállítás közben letörtem a kuplungkart. Nem is a kart! A komplett kuplungszektort. Kapcsolókkal együtt van, legalább, hogy fájjon. Most próbálok szerezni egy másikat, de semilyen webshopban nem szerepel. A fene egye meg, pedig azt hittem, yamaha alkatrészekkel könyebb dolgom lesz, mint a simsonnal volt...
Egy kicsit közelebbi a yamaháról: