Nemrég sikerült megszereznem az Unreal Tournament nevű klasszikust teljesen magyarul (vicces, eddig angulol játszottam az asztali gépemen (P4 3.0GHz, 2048GB, GF7600GS) és a suliban (Celeron 2.9, 256MB RAM, integrált SiS videocsoda), de mikor elindítottam, szembesülnöm kellett azzal, hogy ez így nem járható út, a játék ugyanis játszhatatlan volt. Jóval 1000 FPS felett futott, hiába húztam mindent maxra, semmi hatás. Össze vissza minden mindenfelé ment. Próbáltam OpenGL drivert, ott pedig Slow Motion-ban futott (nem szaggatott, de olyan volt, mint a Mátrix-ban az időlassítás, csak a golyónak nem volt effektje). Szoftveres mód ugyanúgy ment, mind a D3D, Hypergyorsan (pedig nem a HyperBlast pályán játszottam ). Elkezdtem kutakodni, kiderült, hogy a CPU a ludas. Túl gyors a duplamagos proci a játéknak. Ajánlották a játékot a "-Cpuspeed=x" paraméterrel indítani (x=a mag sebessége), de semmi. Ajánlották az unrealtournament.init módosítva bekapcsolni a VSYNC bekapcsolását, ez sem hozott eredményt. Ajánlották a SpeedStep kikapcsolását, és a processzor lassítását, ezt nem próbáltam, mert bonyolult És végül ajánlotta EGY tag (mindenki a fentieket mondta, csak Ő ezt), hogy tegyük a kompatibilitást Win 98/Me-re. És láss csodát, a játék "belassult" 60 FPS-re, tökéletesen játszható. Úgyhogy akinek ilyen problémája lenne, próbálja ki a kompatibilitás átállítását. Kellemes Játékot mindenkinek!
Lakótársam mesélte, van pár ilyen játék, ez nála már ismert probléma..
(Hallod, lehet Ő segített a fórumon? )
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)