Hirdetés

A hazudozás és a felelősség alól kibújás mestere: Foxpost

Hirdetés

Történt egy szép napon, május 17-én, hogy egy általam rendelt csomag megérkezett a Foxpost terminálba. Május 19-én úgy gondoltam, hogy átveszem a csomagomat, ami nem történt meg, mert hálózati hiba volt, valamint nem találja a csomagot a rendszer felirat. A helyszínen megejtettem egy telefont, de a véget nem érő, minden munkatársunk foglalt szöveget megunva tovább álltam. Egy órával később felhívtam őket, hogy mi lehetett a probléma, na most kivártam a dolgot, és tájékoztatást kaptam, hogy rendszerhibájuk van, ezért nem tudtam átvenni a csomagot, de látják az általam megadott címen lévő automatában, másnap próbáljam meg, s kitolják 24 órával a határidőt. Na mondom rendben, 21-én átveszem, még a határidő lejárta előtt. Nos a csomagra ismét azt írta ki, hogy nem létező nyitókód. Ugye hétvégén nincs ügyintézés a honlapja is azt írja, hogy ügyintézés, munkanapokon 08:00-20:00 között. Remek, mondom akkor hétfőn érem el őket, addigra a csomagom is visszaszállítják, nagyon boldog voltam. Elérkezett a hétfő, hívom az ügyfélszolgálatot, ahol tájékoztatott az ügyintéző, hogy hétvégén is foglalkoznak ezzel az üggyel /a f.szért nem lehet ezt a honlapon kiírni/, meg sajnálják de visszaszállították. Olyan stílusba mondta, mintha nekem ezt tudnom kéne, mert a másik ügyintéző nem tájékoztatott, a honlap is szépen eldugja ezt az információt, szinte nyomozni kell, hogy észrevedd a sok átláthatatlan hülye ikonjaik miatt. Ez a nő azt mondta 48 órával hosszabbították meg az átvételt, az sms is csak 24 órát írt, a hazudgálás megy. Mondom remek, akkor esetleg ha már így megszivattak visszaadhatnák a szállítási költség árát, vagy a saját költségükön kiszállíthatnák újra. Egy 500ft-os sajnáljuk kupont ajánlottak fel, hát amennyire örültem ennek a lekezelő idegesítő ostoba ügyintézőnek, inkább nem kértem. Közben írtam a cégnek akitől a csomagot rendeltem, hogy mi történt, kaptam a választ, hogy beszéltek a Fospostal, és azt állítják át se próbáltam a csomagot venni, rossz helyen próbálkoztam és ők nem hibáztak. S ráadásul még dupla szállítási díjat számítanak fel a visszaszállítás miatt. Igazából nem zavarna ez az összeg ha nem ilyen gerinctelen módon mosnák a kezeiket. A legnagyobb csattanó, hogy hiába én fizettem a postaköltséget, mivel nem én adtam fel a csomagot és nem velem állnak szerződésben, nem nyithatok rájuk reklamációt! Remélem egyszer megkapják a szolgáltatásuk ellenértékét...

Még van hozzászólás! Tovább