Hirdetés

2022. július 6., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Adamyno


Adamyno
tag
LOGOUT blog

Szerintem az ügyéntéző nem hazudott, csak egyszerűen fogalma nem volt róla, hogy merre van előre. Egyik sem. Ilyen ez a popszakma. Egyre több területen ez tapasztalható.

- Indítsd újra a gépedet! - Az egészet? - Nem, a felét...

(#2) rdt89 válasza Adamyno (#1) üzenetére


rdt89
addikt
LOGOUT blog

Közben pedig, aki feladta a csomagot se tehet reklamációt, mert neki meg azt mondták, hogy nem vele történt a probléma. :W Ez valami hihetetlen dolog komolyan

[ Szerkesztve ]

(#3) totron válasza Adamyno (#1) üzenetére


totron
őstag

rossz helyen próbálkoztam
Jóféle magyar hárítás.

(#1) Adamyno, ez az ilyen ez a popszakma jellegű mondatok nagyon károsak. De ne legyen ilyen egyik popszakma sem! Távolról a másik veszteségét mindig könnyű leírni. Olvasva legitimizálják magukban a szolgáltató szereplői a terelést-hárítást-elfogadhatónak vélt fogalmatlanságot, tudatos hazugságot akár, a felületességet. A pórul jártak is könnyebben hunynak szemet, s hajtanak fejet, mondván, mások is így járnak, nem lehet mit tenni. Persze hogy de, lehet. Akad leírni való veszteség az élet élése során, de legalább ne tegyünk már rá extra megengedéssel, feltétlen beletörődéssel.

(#4) Adamyno válasza totron (#3) üzenetére


Adamyno
tag
LOGOUT blog

Nem akarom a másik veszteségét leírni, de az tény, hogy szinte már mindenhol ezzel találkozom. Inkább azt akartam ezzel jelezni, hogy lényegében már meg sem lepődöm, hogy a Foxpostnál is ez a helyzet. Az lenne a csoda lassan, ha valaki olyan céget tudna mutatni, ahol minden úgy működik, ahogy azt a cég belső szabályzata és a hatályos jogszabályok előírják. Sajnos egyre kevesebb ilyen van mert úgy tűnik, hogy már nem csak egyesek, hanem sokan megengedhetik maguknak. Ez baj. De hogy mit is lehetne vele konkrétan kezdeni, fogalmam sincs.

- Indítsd újra a gépedet! - Az egészet? - Nem, a felét...

(#5) mephi666 válasza Adamyno (#4) üzenetére


mephi666
veterán

írni nekik egy levelet, sorra venni az eseményeket, hogy mikor mi történt és milyen ígéretet kapott, amit a fox nem tartott be és kérni a teljes anyagi kompenzációt (nyeljék be az ismételt szállítási költséget, amit az ügyfélnek kellene állni) ...oldják meg ők: ők szállítanak, ők beszéltek az ügyféllel is... ha kötik az ebet a karóhoz, akkor belengetni a gvh-t meg a fogyvédelmet (velük kellemes tapasztalatom van és csak 1 emailembe került, hogy a rohadék webshopot megvágják 150ezerre, ami nem reagált a leveleimre... mindezt egy 5ezres cucc szállítási költsége miatt: rossz címre küldették vissza először a náluk vett terméket, ami plusz költséggel hozzám pattant vissza, utána meg nem reagáltak a leveleimre)

ui: fox-al amúgy eddig soha nem volt bajom... mondjuk most nézem hogy 19-e csütörtök volt és akkor csomagot feladni szerettem volna, de hálózati hiba miatt ez nem sikerült... nem volt gond, mert pénteken is esett útba automata, akkorra meg elhárult a hiba

[ Szerkesztve ]

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#6) doeeg


doeeg
senior tag

Mondjuk ez pont egy eset. Szomorú és ugye OP számára 100% elb*** (baltázott ;]) élmény. De részükről meg bőven <1% amikor ez van, én már csak oda (vagy más hasonló csomagautomatába) vagyok hajlandó cuccot küldeni és kérni, pl. Posta örökös tiltólistán van küldés és fogadás terén is, futárral is csak ha nekem küldenek, akkor majomkodok (illetve pont nem én, kínlódjon vele a feladó).

Egyszer nekem is dobott hibát egy automata, ráadásul ilyen kora reggel mert csak akkor esett útba, gondoltam bepróbálom az automatára írt számot, azonnal felvették, távolról rebootolták, és már működött is.

De amúgy #5mephi666 megoldása valid: első az ügyfél, ha kötik az ebet a karóhoz hogy márpedig nem az ő hibájuk és senkinek nem fognak téríteni semmit (még ha igaz is, hogy full kívülálló okokból történt a hiba), ilyet akkor sem csinálunk ügyféllel.

[ Szerkesztve ]

"A lelkiismeret 135 sebből vérzik" - Road | "...Play your war games with other people's lives - It should be you on the front line!..." 5FDP: No one gets left behind

(#7) batyuska100


batyuska100
senior tag

Nekem is volt velük problémám, mégpedig hogy 3 csomagot kevertek meg. Rendeltem egy Fujitsu laptopot, valami ipari tabletet kaptam helyette. Írtam az eladónak hogy rosszat küldött de ő is meg volt lepődve, végül nem az ő hibája volt. Ezek után jött egy hívás egy anyukától hogy ő zoknikat rendelt és nála van a laptopom, aki meg a tabletet rendelte annál vannak a zoknik.. Szerencsére mindegyik csomagon fent volt a címzett telefonszáma, így az ügyfélszolgálat segítsége nélkül meg tudtuk oldani a problémát. Csak akkor hívtam őket amikor már vissza kellett küldeni a tabletet, ott állták a szállítási költséget.

(#8) Somatom


Somatom
addikt
LOGOUT blog

Egyszer engem is megszivatott. Fény utcai piac. Bepötyögöm a kódot, hallom a kattanást, a terminál azt írja, hogy tőlem balra. Feszegetem az ajtókat, semmi. Ó, istenem, milyen egyszerű lenne egy nyomorult számozás. De, nem. Közben bejön egy fiatal csajszi. Én vissza a terminálhoz, ő vár a hátam mögött. Egyszercsak megint kattanás, majd megszólal a csaj.
-Azért nem tudtál továbblépni, mert vki nyitva hagyott itt mögöttem egy fiókot. Becsuktam, most már menni fog.
:W
Na, mondom az király, mert abban volt a cuccom. Tulképp a hátam mögött az lehet tőlem balra, de ugyanúgy jobbra is. Persze, a becsukás után a kódom már érvénytelen. Eltartott egy darabig, mire sikerült új kódot szerezni.

Samsung Note 9 (8/512) Android 9, Tab S7+ 5G

(#9) Jhonny06


Jhonny06
veterán
LOGOUT blog

Nem is értem, hogy miért szeretik ennyien a Foxpostot. Az elején még úgy ahogy jók voltak, de nagyon lezüllöttek. Lassú is, szar is a szolgáltatás. Egyik automatából a másikba szállítás sokszor 3-4 munkanapot vesz igénybe, mindenki másnak ez sikerült 1-2 munkanap alatt.

(#10) rdt89 válasza mephi666 (#5) üzenetére


rdt89
addikt
LOGOUT blog

Megtörtént, 30 nap elbírálási időt szabtak ki rá, én nekem a legjobban most az esne, ha a fogyasztóvédelem taknyosra büntetné őket, az se zavar, ha a 3-szori postadíj nem kerülne vissza hozzám, csak kicsit egyenesbe tennék már ezt a sunyi vörös rókát.
#6doeeg:
Mostanában egyre több szolgáltatásnál azt veszem észre, hogy úgy tesznek, mintha az ügyfél lenne értük és nem ők az ügyfelekért. Tisztelet a kivételnek, de ezek a semmiért nem vállalják a felelősséget szolgáltatók nagyon elszaporodtak.
#7batyuska100:
Nekem nem az a bajom, hogy hibáztak, bárkivel előfordul, hanem amilyen stílust megengednek maguknak és hárítanak, na ez az ami miatt kiszalad a biztosíték táblából a biztosíték.
#3totron:
A legszomorúbb, hogy ők ezt mindenfele úgy kommunikálták, hogy ők bizony nem hibáztak, miközben csak ők voltak a ludasak.
#9Jhonny06:
Így látom én is, egyre inkább kezd felmenni az ár és vele egységesen lemenni a minőség

[ Szerkesztve ]

(#11) Hintalow


Hintalow
senior tag

Annyit segítek, hogy ez az esetek jó részében olyankor történik, ha nincs hely az adott automatában, ahová betehetné a szállító.
Simán több napot is szállítgatják ide oda, mire kiürül néha annyira, hogy bele tudják rakni.

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#12) Syl válasza Jhonny06 (#9) üzenetére


Syl
nagyúr

Én is rühellem őket, de 10 km-es körzetben ők az egyetlenek... :(

The past tempts us, the present confuses us and the future frightens us. And our lives slip away moment by moment… lost in that vast, terrible in-between.

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.