Üdv. Hosszú ideje nem írtam már, de úgy érzem most érdemes, mert fontos bejelenteni valóm van. Egyik barátommal elhatároztuk ugyanis, hogy megalkotjuk a világ legjobb PC-s verseny játékát, kerüljön amibe kerül (most főleg időre gondoltam).
A megjelenési dátumot úgyse kérdezzétek, mivel fogalmam sincs róla. Képzelhetitek mekkora munka lesz ezt összehozni egy...most kapaszkodjatok meg...3 fős fejlesztői gárdával, aminek jelenlegi tagjai jó barátom (Sanastus), Öcsém (nem_tom) és Én. Minden esetre megjelöltem 2030-at, hátha sikerül legalább egy Demo-t összeszerelni, de jobb esetben elkészül addigra a teljes verzió (csak több hozzáértő emberre lenne szükség).
És hogy ne térjünk el nagyon a témától: Örömre szolgál, hogy bejelenthetem az
IFA Racer
című játékot.
Tegnap egy riporter keresett fel az öcsém személyében:
"-Honnan jött az ötlet, hogy belefogtok egy ekkora kihívásokkal teli projektbe?
Az egész azzal kezdődött, hogy az iskolában egyik szünetben valami olyasmiről esett szó barátaim közt, amit elsőre nem értettem (hasonlított az IFA szóra), mire én visszakérdeztem: "Milyen IFA Racer?". Pár másodperc csönd után elkezdtünk szakadni ezen, mire Sanastus ígéretet tett nekem, hogy meg csinálja ezt a játékot, mert megihlette a dolog.
-A megjelenést már tisztáztuk. Azon kívül tudtok-e bármilyen egyéb információt közölni arról, hogy mi lesz a fejlesztőcsapat neve, illetve ki lesz a forgalmazó?
Erre a kérdésre sajnos nem tudok válaszolni. A fejlesztőgárda nevét nem találtuk még ki, forgalmazó céget pedig még bőven ráérünk keresni, mert ez alatt a 21-22 év alatt rengeteget változik a világ. Még az is kérdéses, hogy lesz-e olyan jó a játék, hogy bolti forgalomba kerüljön, de remélem nincs igazam ezzel kapcsolatban.
-Azt lehet-e tudni nagyjából, hogy ki milyen feladatot tölt be a játék készítésében?
Erre se tudok pontos választ adni, de annyi biztos, hogy a munkának legalább háromnegyed részét Sanastus barátom végzi el, mivel csak ő rendelkezik közülünk elegendő technikai háttérrel és támogatással na meg persze tudással, röviden szólva a programozásban vállal nagy szerepet. Öcsém elvileg szinkron színészként fog szerepet vállalni a projektben velem egyetemben, de nekem több dolgom is akad. Rám marad a munka azon része, mint például a háttérképek gyűjtése, a játék népszerűsítése és textúra anyagok gyűjtése.
-Végezetül még annyit, hogy szerinted lesz sikere ennek a játéknak, ha valaha is elkészül?
Teljes mértékben bízom benne, hiszen nem minden nap versenyezhet az ember ilyen járművekkel.
-Kösz, hogy tudtál rám időt szakítani és válaszoltál kérdéseimre. Mostmár én is izgatottam várom mi sül ki ebből az érdekes tervből és remélem jó szinkron hang is leszek benne."
Peti
A cikk megírása bő 3 órámba telt, de még így is biztos sok hiba van benne.