2019. április 24., szerda

Gyorskeresés

"A világ legjobb játéka lesz"

Írta: | Kulcsszavak: ifa racer nfs a világ legjobb játéka

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Üdv. Hosszú ideje nem írtam már, de úgy érzem most érdemes, mert fontos bejelenteni valóm van. Egyik barátommal elhatároztuk ugyanis, hogy megalkotjuk a világ legjobb PC-s verseny játékát, kerüljön amibe kerül (most főleg időre gondoltam).
A megjelenési dátumot úgyse kérdezzétek, mivel fogalmam sincs róla. Képzelhetitek mekkora munka lesz ezt összehozni egy...most kapaszkodjatok meg...3 fős fejlesztői gárdával, aminek jelenlegi tagjai jó barátom (Sanastus), Öcsém (nem_tom) és Én. Minden esetre megjelöltem 2030-at, hátha sikerül legalább egy Demo-t összeszerelni, de jobb esetben elkészül addigra a teljes verzió (csak több hozzáértő emberre lenne szükség).

És hogy ne térjünk el nagyon a témától: Örömre szolgál, hogy bejelenthetem az

IFA Racer

című játékot.

Tegnap egy riporter keresett fel az öcsém személyében:
"-Honnan jött az ötlet, hogy belefogtok egy ekkora kihívásokkal teli projektbe?
Az egész azzal kezdődött, hogy az iskolában egyik szünetben valami olyasmiről esett szó barátaim közt, amit elsőre nem értettem (hasonlított az IFA szóra), mire én visszakérdeztem: "Milyen IFA Racer?". Pár másodperc csönd után elkezdtünk szakadni ezen, mire Sanastus ígéretet tett nekem, hogy meg csinálja ezt a játékot, mert megihlette a dolog.
-A megjelenést már tisztáztuk. Azon kívül tudtok-e bármilyen egyéb információt közölni arról, hogy mi lesz a fejlesztőcsapat neve, illetve ki lesz a forgalmazó?
Erre a kérdésre sajnos nem tudok válaszolni. A fejlesztőgárda nevét nem találtuk még ki, forgalmazó céget pedig még bőven ráérünk keresni, mert ez alatt a 21-22 év alatt rengeteget változik a világ. Még az is kérdéses, hogy lesz-e olyan jó a játék, hogy bolti forgalomba kerüljön, de remélem nincs igazam ezzel kapcsolatban.
-Azt lehet-e tudni nagyjából, hogy ki milyen feladatot tölt be a játék készítésében?
Erre se tudok pontos választ adni, de annyi biztos, hogy a munkának legalább háromnegyed részét Sanastus barátom végzi el, mivel csak ő rendelkezik közülünk elegendő technikai háttérrel és támogatással na meg persze tudással, röviden szólva a programozásban vállal nagy szerepet. Öcsém elvileg szinkron színészként fog szerepet vállalni a projektben velem egyetemben, de nekem több dolgom is akad. Rám marad a munka azon része, mint például a háttérképek gyűjtése, a játék népszerűsítése és textúra anyagok gyűjtése.
-Végezetül még annyit, hogy szerinted lesz sikere ennek a játéknak, ha valaha is elkészül?
Teljes mértékben bízom benne, hiszen nem minden nap versenyezhet az ember ilyen járművekkel.
-Kösz, hogy tudtál rám időt szakítani és válaszoltál kérdéseimre. Mostmár én is izgatottam várom mi sül ki ebből az érdekes tervből és remélem jó szinkron hang is leszek benne.
"

Peti

A cikk megírása bő 3 órámba telt, de még így is biztos sok hiba van benne. :U

Hozzászólások

(#1) aerodavid2


aerodavid2
(lelkes újonc)

Sok sikert a munkához, nyálcsorgatva várom, :Y de azért a Terep 2-nél meg a Big Rigs-nél odabaxósabb lesz, igaz?

aerodavid2 felhasználónak 18 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

(#2) Thunderzolee


Thunderzolee
(PH! addikt)

Erről az egészről az UAZ 4×4 jut eszembe.

Hátt, csak rajta!
Németországban, Kelet Európában tuti siker lesz a game. :D

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#3) Crystalheart


Crystalheart
(senior tag)

A kiegészítő meg lehet majd a Trabi-plugin :DDD

(#4) Eastman


Eastman
(őstag)
LOGOUT blog (1)

Az első vevőtök szerintem már meg is van... [link]

https://logout.hu/cikk/5_bacsis_retro_szamitogep_kiallitasa/teljes.html --> 2019. május 18-19-én a Fejér megyei Fülén, a Petőfi S. u 12. szám alatti Tornacsarnokban

(#5) JetiRulez


JetiRulez
(őstag)

Ha mondjuk még rosszul is sülne el, csak be kell adni FreddyD-nek analizálásra és máris a figyelem középpontjába kerülne (sajnos mint "Rossz PC Játék").
Ha sikerül még megbeszélnem Sanastus-sal, hogy ez legyen a főcímdal vagy a menüzene, de legalább a készítők menüpont alatt szóljon, akkor meglesz az igazi feeling. :D
Azt viszont nem értem mért mondta öcsém, hogy nem vállalja a nevét, ha benne van az adatlapjában. :F Majd még megbeszélem vele.

[ Szerkesztve ]

"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."

(#6) peterszky válasza Crystalheart (#3) üzenetére


peterszky
(őstag)

Legyen inkább KAMA3 :D

Még egy when it's done project, remélem előbb itt lesz, mint a DNF :)

What else you gonna do on a Saturday?

(#7) GoobeMaster


GoobeMaster
(újonc)

Üdv,

Először is. Egészen véletlenül jutottam el a blogodra, mivel neten rendelhető kézi ventillátort óhajtottam volna beszerezni (végülis nem jött össze, mert mindenki ódzkodik az utánvéttől...).

Aztán gondoltam egy merészet és tovább böngésztem a blogot, majd rátaláltam erre az IFA Racer-es cikkre. Nos. Sok sikert hozzá! Nem kívánom a kedveteket szegni, de egy játék elkészítése (főleg 3d-s játékra gondolok, manapság az a standard) igen sokrétű feladat. Én már évek óta foglalkozok hobbi szinten programozással, 2d, 3d grafikával és még egy igazán komoly gámát nem sikerült összehoznom. Igaz. Én egyedül vagyok. Az egyetlen befejezett játékom egy grafikus Aknakereső (lásd honlapom, igen le is tölthető, ingyenes). És bármilyen furcsa még ahhoz is több év programozási gyakorlat kellett, mire kialakult bennem egy helyes programozási szemlélet. Igaz maga a kódolása már csupán 12 órámba telt. :)

Főleg a fizikai modul megírása lesz igazán kemény... Persze van "instant" megoldás is, de az kemény forintokba fáj.

Én teljes verziós DarkBasic Pro-ban nyomulok, nemrég fejeztem be egy ablakkezelő rendszert, mellyel visual basic szintű programokat lehet majd írni. Tehát a jövőbeli játékaimnak már professzionális grafikus felhasználói felülete lesz majd. Egyaránt tökéletes programok, vagy játékok számára. A legszebb, hogy pár kép lecserélése után máris saját témával fut a rendszer.

Ha esetleg segítségre lenne szükségetek, nyugodtan zargassatok, amennyire tudok segítek hogy legyen is valami ebből a játékotokból. Továbbá nyugodtan barangoljatok el a honlapomra, sok érdekes dolog van ott is.

Ne adjátok fel!

Ciao,
GoobeMaster

GoobeMaster

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.