Persze nem szó szerint...Csak a munkahelyen
Az eset úgy történt, hogy reggel fél tízkor beállított egy vip ügyfél. Hozott anyagot (grafikát), hogy nyomtassam ki neki táblákra stb... 11 tábla kellett 2×1 méteres.
Persze mielőtt elment, mondta, hogy ő ezeket még ma fel akarja szereltetni. Mondom szuper.
Meg is csináltam neki, egész nap ezen a melón dolgoztam, délután 3-ra kész is lett, átvittem az asztalos üzembe, hogy vágják végleges méretre őket. Aztán elvitte.
A mai napon, keves főnökasszonyom megjegyezte, hogy hogy lehet "ilyen" munkát kiadni a kezem alól. Hirtelen nem értettem mire gondolt. Aztán kiderült, hogy a vip ügyfél álltal hozott grafika nem volt tökéletes, voltak néhol elcsúszások, 1-2 vonal nem volt a helyén, nem olyan szembetűnő a dolog.
Persze nekem, meg kellett volna néznem, és kijavítani minden egyes képen az ilyen és hasonló hibákat! Túl sokat nem tudtam reagállni rá, mert dühös volt és elviharzott...
De az a helyzet, ha én akkor fél 10 kor nekiállok, és mind a 11 nagyfelbontású képet egyesével betöltöm, és centiről centire átnézem, majd Photoshoppal kijavítom az ő grafikusuk álltal elkúrt grafikát, akkor késő estére se végeztem volna a nyomtatással.
Egyszerűen nem lett volna időm, minden képet kijavítani, és kinyomtatni a durván 22m2 nyomatot, úgy, hogy az asztalosoknak legyen ideje méretre vágni, és mindezzel kész legyek du. 3-ra. Mivel fél 4ig van munkaidő, utánna már senki se fogja körbevágni...
És ilyenkor rosszul esik, hogy ezért is én vagyok a hibás. Hozott grafika, elvileg hozzá se kéne nyúlnom, de persze a kedves ügyfélnek még mai napon kell kompletten készen az egész... De akkoris úgy érzem, hogy ez nem az én hibám volt, mégis erőteljes letolást kaptam érte.