Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12451) cellpeti


cellpeti
veterán

üdv

kiszedtem a kipufogóból a szétesett bélést. nézzétek csak:

Tigris, tigris, csóvafény...

(#12452) Motion_Blur válasza cellpeti (#12451) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Azt hittem hogy ez egy puli! :Y

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#12453) karakpecze21 válasza Kornel (#12450) üzenetére


karakpecze21
senior tag

Hát az a legnagyobb gondom, hogy rohadtul nem állok túl jól anyagilag.A lehető legrosszabbkor jött ez a gond.Sőt, hogy őszinte legyek, jelenleg 80-100k-t ki sem tudok jelenleg fizetni.Kénytelen leszek addíg használni amíg tudom és bízni, hogy addigra összekuporgatok annyi pénzt, hogy rendbe tegyem.

Hát a váltót sajnos mindenki szidja ezekben, nem is értem miért nem tudták kicsit normálisabban összerakni.Pedig amúgy én tök szeretem ezt a kis autót.Én nem utazok nagy távokat vele, csak melózmi járok vele, ami oda vissza 32km.
Hát most megszívtam, de majd lesz valahogy.

(#12454) Kornel válasza karakpecze21 (#12453) üzenetére


Kornel
veterán

hidd le nekem se esne jól, de lehet megvan olcsóbból is... csak hát szét kell kapni hozzá.
de szerintem nem lesz semmi baja, ha nem akad a váltó, akkor messze van még attól, hogy meghalna.
amúgy engem is nagyon idegesít a dolog, mert ha jó lenne a kuplungom meg a váltóm, akkor semmi baja nem lenne, és meg lennék vele elégedve.

(#12455) hzsolee válasza Doze (#12446) üzenetére


hzsolee
őstag

Hát már régóta meg sem moccan. Akkor meg elvileg zárva van a szelep. Így a fogyasztás 5,6 körüli. Most amikor végignéztem le lett zárva egy tömítéssel. A szerelő azt mondta, így lezárva sem lesz gond a zöldkártyánál. Ha találok bontóban, csak kicserélem és annyi? Nem kell csinálni semmit, tudja a dolgát?

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#12456) karakpecze21 válasza Kornel (#12454) üzenetére


karakpecze21
senior tag

Hát remélem bírja még egy darabig,addig próbálom kímélni amennyire tudom azt utána kiderül mennyi lesz a buli.

[ Szerkesztve ]

(#12457) Kornel válasza karakpecze21 (#12456) üzenetére


Kornel
veterán

én még lehet ráfanyalodok egy jó állapotú bontottra, múltkor volt 12k km-es bontott splash :K

(#12458) karakpecze21 válasza Kornel (#12457) üzenetére


karakpecze21
senior tag

Hát ha valóban annyi km van csak benne, akkor ha nem kérnek érte túl sokat akkor megérheti.
Én is gondolkoztam bontotton, de azt csak olyantól mernék venni akit ismerek és megbízok benne, de sajnos nem ismerek senkit.Félek, hogy ha veszek egy másikat akkor azzal ugyanígy járok.

(#12459) AMD Power


AMD Power
titán

A teszt!:)

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#12460) Kornel válasza AMD Power (#12459) üzenetére


Kornel
veterán

Suzuki egy telefon áráért

a címmel azért vitatkoznék... én 570 ezerért adtam el az enyém, amiből azért 3 felső kategóriás telefon is kijön :C

(#12461) Cheesy válasza Kornel (#12460) üzenetére


Cheesy
őstag

Az enyémet se adnám tovább 300k alatt, főleg ha most kicserélem rajta mind a 4 lengéscsillapítót 50k-ért :DDD mert egyébként tip-top.

[ Szerkesztve ]

www.vakbelmutet.hu

(#12462) Kornel válasza Cheesy (#12461) üzenetére


Kornel
veterán

az enyémnek mennie kellett, mert valljuk be évi 25-35k közötti futáshoz nem a legideálisabb társ :D
meg még most lehetett eladni értelmes áron, utána kemény bukó lett volna minden év.

(#12463) mdk01 válasza Cheesy (#12461) üzenetére


mdk01
addikt

Az ilyen költségeket soha nem tudod az eladási árnál behajtani, ezért vagy megcsinálja az ember és használja még sokáig a kocsit, vagy nem és eladja.

(#12464) Cheesy válasza mdk01 (#12463) üzenetére


Cheesy
őstag

Mondj valami újat is :)
Amíg én használom, addig a futómű-fék-kormány legyen rendbe, kerül amibe kerül. A többi elromolhat menet közben, de félre tudok húzódni, meg tudok állni.

De jó lenne lecserélni, csak nem tudom mire, meg még azt sem, hogy miből (elindítottam Fundamentát, havi 42k minusz alapból :/ )....

www.vakbelmutet.hu

(#12465) anonymus89


anonymus89
addikt

Sziasztok!

No átléptük az 50E-et 5.67l/100km-es legutóbbi fogyasztással, amiben még hegymenet is volt mert fater kint volt vele a Tátrában túrázni.

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#12466) Kornel válasza anonymus89 (#12465) üzenetére


Kornel
veterán

sx4 ilyen keveset eszik?
ilyen kevés km-el? :D
amúgy kipróbálnék egy sx4-et, ha valaki ideadja egy körre... az érdekelne, hogy stabilabb-e annyival, hogy megérje-e lecserélni a splash-t rá :K
bp és miskolc jöhet szóba :R

(#12467) fokukac válasza anonymus89 (#12465) üzenetére


fokukac
nagyúr

Nekem mindig a hegyekben a legkisebb a fogyasztás, mert nemcsak fel kell ám menni, hanem le is, és a sok motorfék csodákra képes.
Meg szerintem a szlovák benzinből is kicsit mintha kevesebb kéne.

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#12468) Kornel válasza fokukac (#12467) üzenetére


Kornel
veterán

+1 :R
hegyen, okosan vezetve valóban kevesebbet eszik...
de ehhez ugye nem üresben kell gurulni, és hasonló "okosságok" :C

(#12469) anonymus89 válasza Kornel (#12466) üzenetére


anonymus89
addikt

Igen nálunk ennyit eszik majd ha eladó lesz szólok ;]
Én meg splattyot nem vezettem így érdemben nem tudok nyilatkozni de én is kipróbálnám. :K

fokukac: fater mindig itthon tankol mert a shell pontokat állandóan használjuk így -10,-Ft/l kb. kint is annyiba kerül. Sok a kacskaringós út de városban sem lesz több 6 l/100km -nél a fogyasztás ez biztos mert amíg nem járt túrázni addig nem is igazán mentek bele a km-ek...

[ Szerkesztve ]

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#12470) Kornel válasza anonymus89 (#12469) üzenetére


Kornel
veterán

na, ha összefutunk valamikor megejthetünk egy üres úton/parkolóban egy tesztet, csak hogy nehogy leamortizáljuk a másik kocsiját :D
nekem egy bajom van a splash-el, hogy nagy tempónál (>110-120)nagyon szélérzékeny...

[ Szerkesztve ]

(#12471) anonymus89 válasza Kornel (#12470) üzenetére


anonymus89
addikt

Akkor adjál a kicsikére egy kabátot :C
Én nagyon szeretem vezetni mert az Ignis-hez képest ami előtte volt sokkal stabilabb és nem billen kanyarban inkább sodródik de nem borul (persze értelmes határokon belül).
Igaz ebben nem VVT-s motor van így nem is megy annyira viszont a stabilitás sokkal többet ér. Az Ignác hangja az viszont valami nagyon jóra sikeredett én mondom.

Emlékszem még volt olyan, hogy Fateromnak 8-ra Vásárosnaményba kellett érni kb. 52km, az időben elég fogytán volt már és végig előzgetni kellett ugyebár aztán beszámolt, hogy állandóan egy Honda HR-V seggében voltak 170-180km-es sebességnél. :D

[ Szerkesztve ]

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#12472) mdk01 válasza Kornel (#12468) üzenetére


mdk01
addikt

Ezt nem értem.
Ha lefele mész motorfékkel ergo az 1000rpm-nél jóval magasabb fordulatszámon akkor termeli a benzint?
Vki magyarázza már ezt el nekem.
Azt a részét értem hogy lefele motorfék meg fékkímélés és stb., de hogy egy sima egyenes terepnél kevesebbet fogyaszt hasonló országúti viszonyok között az elég hihetetlen.

(#12473) Kornel válasza mdk01 (#12472) üzenetére


Kornel
veterán

most mit nem értesz?
felmész a hegyre, tegyük fel fogyaszt 8 litert az enyém egy meredek lejtőn...
lefele végig motorfékkel jövök, mindig a megfelelő fokozatba kapcsolva, hogy az autó ne legyen se túl gyors, se túl lassú, emellett nyilván használhatod a féket is, kiegészítésnek, de lejtőn lefelé illik kímélni, nehogy elmelegedjen... ez egy suzuki nem túl acélos fékénél könnyen előfordulhatna. tehát ergo lefelé 0 a fogyasztásod, ha végig motorfékkel jössz, de legyen 1 liter, ha néha van egy kis egyenes szakasz is benne. ha ugyanolyan hosszú a le és a fel szakasz, akkor evett kemény 4,5 litert a hegyen, amíg egyenesbe enne mondjuk 5 litert.
itt annyit használsz ki, hogy a modern befecskendezős motorok motorfék üzemben nem fecskendeznek be benzint az égéstérbe, tehát lefelé akár 0 fogyasztással is tudsz menni valahonnan, ha megfelelő sebességfokozatban mész.

(#12474) mdk01 válasza Kornel (#12473) üzenetére


mdk01
addikt

Neked kijelzi a fogyasztást a kocsi?
A 8liter hegynek/dombnak felfele igen halovány úgy gondolom.
A lefele 0liter sem igaz, mert ha nem kap benyát nem jár a motor úgy gondolom.
Na mindegy ti tudjátok, csak ez nekem eléggé hihetetlen kategória.

(#12475) Kornel válasza mdk01 (#12474) üzenetére


Kornel
veterán

nekem kijelzi az átlag, és a pillanatnyi fogyasztást is, tudom váltogatni, szoktam is, ezzel "megtanulva" a kocsim karakterisztikáját, azt, hogy melyik fordulatszám tartományban a legkedvezőbb a fajlagos fogyasztás, illetve az érzékeidre hagyatkozva segít belőni a nyomatékcsúcsot is, így ezek segítenek, hogy minél kisebb fogyasztással tudjak közlekedni. szerintem ezt nem kell megmagyaráznom, megmagyarázza helyettem a spritmonitor, ahol is ezen típusnál a 3. legjobb fogyasztást produkálom.

szóval kerekítve eljárok 5,3 literből, ebben benne van tél, nyár, minden...
ha hegyen át megyek, pl. eger-miskolc, akkor ott megállok 4,5-ből is, és nem tartom fel a forgalmat, csak ésszel vezetek.

motorfék üzemben pedig egy modern injektoros autó, mint itt mindenkié nulla litert fogyaszt, ha tetszik, ha nem. ilyenkor a motor a belső súrlódása révén fejti ki a fékező hatását. Amikor motorfék üzemben működik a motor, akkor a kerekek hajtják a motort, de a befecskendező rendszer érzékeli a fordulatszámot, valamint azt is, hogy a fojtószelep zárva van, tehát nem nyomjuk a gázt. Ezt tolóüzemi muködésnek nevezi a szakirodalom is, természetesen nem azonos a motor üzemszerű működésével. Ha így lassul az autó, akkor a tüzelőanyag-fogyasztás nulla, a befecskendező szelep(ek) nem kap(nak) jelet, nem nyitnak ki. Amint elér a fordulat egy előre beprogramozott határfordulatot (általában 1200-1500 1/min) akkor a szelepek ismét jelet kapnak, és az alapjárati szabályzás bekapcsol, ha ilyenkor kikuplungolunk, akkor az üresjárat szépen beáll. forrás

itt még annyit lehet tenni, hogy megnézed a kocsid leírását, hogy tolóüzemben melyik fordulaton kapcsolja rá a BC az alapjárati befecskendezést a motorra, mert akkor tudod, hogy mennyi az a fordulat, ami felett tartanod kell a kocsit, hogy nulla legyen a fogyasztásod...

ugyanez igaz egyenes úton is, amikor piros a lámpa, vagy feltorlódik előtted a forgalom, akkor illik motorfékkel kigurulni, hidd el, drasztikusan csökkenni fog a fogyasztásod... én nem szoktam tötymörögni, a hungárián is tolom le a sok birkát, aki a belső sávban 50-el vánszorog, de amikor tudom, hogy nem lehet haladni, akkor kihasználom a kocsim mozgási energiáját... ha egy hibrydem lenne, 4 liter alatt járnék vele, ez 100% :K

[ Szerkesztve ]

(#12476) karakpecze21


karakpecze21
senior tag

Ha már itt az előttem lévők kicsitt jobban beleméjedtek a témába, meg tudja nekem mondani valaki azt (suzuki Ignis), hogy ha menet közben teszem azt országúton 90km/h-nál nyomok egy kuplungot és hagyom gurulni az autót, akkor a fordulatszámom miért marad magas? Olyan 2000rpm?
Sőt, ha menetközben kiteszem üresbe, akkor is ilyen magas marad az alapjárat.Viszont amint lefékezem az autót és megállok visszamegy a fordulat a normális értékre.

Ez egyáltalán normális dolog?Ha igen ez miért jó?

[ Szerkesztve ]

(#12477) Kornel válasza karakpecze21 (#12476) üzenetére


Kornel
veterán

szerintem ez kicsit magas, de nem ismerem az ignis-t.
viszont mindenképp alapjárati fordulat felett tartja ilyenkor a vezérlés, mivel számít rá, hogy vissza fogod rakni sebességbe, és ilyenkor kisebb terhelés éri a motort. (nem ránt akkorát a fordulatszám különbség miatt)
nekem gurulva 1200 körül áll be üresben a fordulatszám, ha megállok akkor visszanyomja egészen 750 körülire.

(#12478) Doze


Doze
aktív tag

Érdekes :U

A hegynek fel, majd hegynek le akkor fogyaszt kevesebbet ha nem egy állat szerpentinre kell felmenni.

Tehát ha pl autópályán mész, mondjuk 130-cal, jön a domb, a gázpedál állásán nem változtatsz, felérsz a tetejére kb 110-el majd mikor lejtmenetben érsz még az előbbi pedál állás sem kell hogy vissza gyorsulj. Kamionosok ''meggurításnak", "vitorlázásnak" nevezik.

Szerpentinen soha nem fog kevesebbet fogyasztani az autó, egy sx4 7-8-9 litereket, (persze ha 100km-t szerpentinezel)

Nekem is Sx4 van, de nekem 5,5 fogyasztás, háát kissé cinizmussal tölt el. (nekem is sima 1.5-van).
Tudom számít a vezető, autó. Mert 2 egyforma nincs. De ha reálisan belegondolunk, egy 1500cm3 autótól 5,5 fogyi? Meglehet csinálni, de 90km/h átlag, és tojással a lábad alatt. Ha 100 fölé mész drasztikusan emelkedik a fogyi.

Nekem városban 6.5, autópályán 130 7.4

a gyári "kozmetikázott" adatokat is hagy említsem meg:

városban: 8,5
Városon kívül:5.7
vegyes: 6.8

a vegyesem olyan 6.9, 7l körülire szokott kijönni.

[ Szerkesztve ]

(#12479) Kornel válasza Doze (#12478) üzenetére


Kornel
veterán

nekem a gyári vegyes fogyasztás 5,5 liter, én ennél most kevesebből kihozom 26.000 km alatt...
viszont nincs benne autópálya, az megdobná, nem kicsit.
viszont az előző tulajnál 7 felett állt a BC átlagfogyasztás mérője... nálam ennyit még sose mutatott, se dugóba, se autópályán! szóval ahogy mondtad is, nagyon sok múlik a sofőrön!

szerpentinen meg hidd el, hogy kevesebbet eszik, ehhez annyi kell, hogy lefele végig motorfékkel menj, így a helyzeti energiádat alakítod át mozgási energiává. teszteltem már párszor, pár autóval (toledo1, swift2, swift1, splash) pár helyen (eger-miskolc a hegyen át, miskolc-dédestapolcsány a hegyen , stb...)

(#12480) Doze válasza karakpecze21 (#12476) üzenetére


Doze
aktív tag

Olyan találgatásokat olvastam, az ignissel kapcsolatban, hogy a vezérlő elektronika nem a legeltaláltabb (lassú), ha elveszed a gázt még az injektorok adják befelé az anyagot, de a fojtószelep már zár. Tehát sok benya kevés levegő---> magas káros anyag kibocsájtás. Így a az elektronika rá nyit a fojtószelepre és kiégeti magából a maradék cuccot.... (na most ez igaz-e, az nem tudom :F )

Esetleg egy olyat megnézhetsz hogy ahol van a fojtószelep, (szívó rendszert kicsit kell megbontani) megnézed mennyire poros, piszkos, ugyanis előfordul hogy az oda rakódott mocsok miatt, nem reagál elég gyorsan. Kis féktisztítóval lehet orvosolni...

kornelka: ezt nem vonom kétségbe, hogy kevesebbet eszik lejtőn... a fentebb leírtak miatt. De azért a tiéd 1.2, nem 1.5.

[ Szerkesztve ]

(#12481) Doze válasza Doze (#12480) üzenetére


Doze
aktív tag

ja meg még valami, nekem közvetlen tankolás után csinált most olyat az autó hogy alig volt alapjárat, 500 alá esett.... de mi a fakk miatt? Már kezdtem azt hinni hogy valamit cserélni kell :W (ugyan ott tankoltam már eddig is)

Most meg megjavult.

(#12482) karakpecze21 válasza Kornel (#12477) üzenetére


karakpecze21
senior tag

Értem, akkor nem aggódok miatta.Hát erre nem is gondoltam, pedig tök logikusnak hangzik amit írtál.Monjuk lehet a 2000 magas, max mikor viszem szerelőhöz megemlítem neki is ő mit mond rá, hogy jó e az az érték.Úgyis hamarosan ha összejön a pénz a gatyám rámegy a kuplungra és a valószínűsíthetően váltó hibámra.

Doze : Lehetséges, hogy kicsit retkes.Akkor inkább megnézetem azt is, mert én megmondom őszintén nem is merném megbontani, mert tutu valamit vagy eltörnék vagy elszakítanék.Meg aztán szerzámom sem biztos, hogy lenne hozzá megfelelő.Talán szerencsémre. :)

(#12483) fokukac válasza Doze (#12478) üzenetére


fokukac
nagyúr

SZerintem nem lehetetlen, pl. ha átmész Szlovákián, az egész egy nagy szerpentin. Sehol nincs autópálya, mindenhol max. 90-nel mehetsz, persze a sok hajtűkanyar miatt az sincs meg sokszor.

Mindegy, nekem a legjobb fogyasztásaim mind a szlovák-lengyel túráimhoz köthetőek (4,2 liter régi Swift-tel), és nyilván köze van a motorfékhez és a szerpentinekhez.

De egyszer faterom 1-es bmw-jével is voltunk Krakkóban, és azzal is olyan fogyasztási érték jött ki, amit azóta sem láttam abban a kocsiban (1,6-os motor, inkább 8-10 literrel lehet vele eljárni, Szlovákiában 6,5-ből megálltam.

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#12484) Kornel válasza Doze (#12481) üzenetére


Kornel
veterán

egy kis víz befigyelt ;]

(#12483) fokukac: +1 :R

(#12482) karakpecze21 : szerintem ne állj ennyire negatívan hozzá, kuplung megvan 30k-ból, nyelestengely csapágy 3-4k, meg jó váltóolaj is 8k (3 liter), szerintem ez megoldja a problémát, egy próbát mindenesetre megér :K

[ Szerkesztve ]

(#12485) karakpecze21 válasza Kornel (#12484) üzenetére


karakpecze21
senior tag

Plussz gondolom egy elég vaskos munkadíj.Az lesz, hogy fizetés után elviszem és kérek egy árajánlatot és meglátjuk.Majd ha minden tisztázva lett akkor megírom itt mi volt a hiba és mennyibe fájt mindez.

(#12486) Cheesy


Cheesy
őstag

Ha hinni lehet valamelyest a ciklikusságnak, akkor lehet most egy kis csökkenés lesz az üzemanyagárak terén...

[ Szerkesztve ]

www.vakbelmutet.hu

(#12487) AMD Power


AMD Power
titán

Egy normál állapotú Swift (Pl 1997-1998 évjárat 1.3 benzines) mennyit érdemes számolni kb azonnali ráköltésre a megvétel után? Gondolok itt a futóműre, vezérlés, gyertyák stb.... jó persze ez sok mindennek a függvénye tudom. De ha nem egy leharcolt roncsot veszek akkor egy 100e elégnek kéne lennie nem?

[ Szerkesztve ]

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#12488) Doze válasza AMD Power (#12487) üzenetére


Doze
aktív tag

vezérlést és gyertyát cserélném "szokás" elfelejteni. De akkor a váltó, fék, motorolaj párost is cserélném már. Szerintem 100k bőven elég. De a kuplung, féltengely, futómű azért rendben legyen....

Szerintem ha veszel mondjuk 250-300k-ért egy autót, te sem akarod rákölteni a vételár felét.... inkább vegyél 500k-ért egy dokumentált példányt, alaposan megnézve, kipróbálva nagy meglepi nem igazán lehet.

(#12489) AMD Power válasza Doze (#12488) üzenetére


AMD Power
titán

Én abban bízok amit én cseréltettem ki. Az ,hogy a tulaj x y mit mond nem bízok. Amit én cseréltetek ki az biztosan ki lett cserélve.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#12490) fokukac válasza AMD Power (#12487) üzenetére


fokukac
nagyúr

hi!
szakitól függ, de nekem az alábbiak a tapasztalataim:
olajcsere, szűrőcsere - 12-15e
gyertyacsere - 5-6e
váltóolajcsere - erre már nem emlékszem pontosan, kb. 12 e
féltengely - 20-25e
szilentek - 6 e
kipufogó - elemenként kb. 8 e, nekem utoljára dobot és a középső csövet cseréltek 16-ért
ékszíj - 6e
lengéscsillapító - ezt nem tudom, ingyen cserélték :)
vezérlést nem tudom, ilyen gondom sose volt

[ Szerkesztve ]

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#12491) anonymus89 válasza Doze (#12478) üzenetére


anonymus89
addikt

Ez valóban így van de pl. nálunk amíg fater nem kezdett el járni túrázni addig csak is városban használtuk (Nyíregyháza) és ha az ember óvatosan vezet nagyon szépen ki lehet hozni jó fogyasztást. Néha picit meghajtom de sosem taposom a szemét. Autópálya igaz nagyon ritkán de ha van is akkor előtte meg utána figyelek a hajtásra.
Sok kigurítás van ha pl. látom piros a lámpa, hogy minél kevesebbet kelljen fékezni igyekszek minél jobban figyelni a forgalomra ki milyen tempóban megy, fékezik és gyorsít. Kerülöm a felesleges gázadásokat ellenben sok motorfék persze Pösten ott más a tempó.. :K

Az kimaradt, hogy az általunk használt SX4 2007-es évjáratú (persze ez nem jelent semmit).

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#12492) Kornel


Kornel
veterán

a splash mosás után ;]

[ Szerkesztve ]

(#12493) AMD Power válasza fokukac (#12490) üzenetére


AMD Power
titán

Én pl valami ilyesmikre gondoltam.

SUZUKI SWIFT 1.3 GC
SUZUKI SWIFT 1.3 GL

Szerintem ezekből még egy 20e le lehet alkudni. 200-210 el lehet hozni egy ilyet. 52e az átírás eredetvizsgával. Éves kötelező egy 20e. Ha még egy 100e rászámolok akkor max egy 400e megvan az egész és akkor a fél autó ki van cserélve rajta.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#12494) Kornel válasza AMD Power (#12493) üzenetére


Kornel
veterán

A GC egész pofás.
Amit én tennék helyedben, hogy magánszemélyt néznék elsősorban, ott azért sok minden kiderülhet az autó előéletéről, mert a kereskedő egy ilyen kis értékű autót le se szar kb., semmit sem fogsz tudni róla...
Az eladó meg ha korrekt, elmond mindent.
Én mindig így adtam el a kocsijaimat, sose volt még reklamáció utána!
De mondjuk rendbe is voltak :)

(#12495) AMD Power válasza Kornel (#12494) üzenetére


AMD Power
titán

Igen mondjuk én is szívesebben vennék magánszemélytől. Már ezek miatt is meg az alkudozás miatt is. Ennél a 200-250e többet nem igazán adnék egy ilyen kocsiért. Ez most nálunk tényleg válságautónak kell. Jövő év elején jön a pici is. Nyárra kéne autó mindenféle képen. Arra ,hogy mi 3-n elmászkáljunk belföldön ide-oda arra ez bőven elég lenne. 1.0 nem akarok. Mentem olyannal és elég volt.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#12496) Kornel válasza AMD Power (#12495) üzenetére


Kornel
veterán

szerintem elég leharcolt ezressel mehettél, az enyém úgy lépett, hogy öröm volt nézni.
nyilván a 0-100 annyi, amennyi, de 60-ig nagyon megy :D
néha sajnálom, hogy eladtam :C

(#12497) AMD Power válasza Kornel (#12496) üzenetére


AMD Power
titán

Én mentem olyannal. Városban és autópályán is. Nem sokat egy olyan 3-400km. Én attól nem igazán voltam elájulva. Az 1.3 is ugyan annyiba kerül. Az átírás meg max a kötelező egy minimálisan drágább de az megy is annyival jobban. Így az 1.0 nem igazén szeretném.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#12498) Kornel válasza AMD Power (#12497) üzenetére


Kornel
veterán

világos.
én is azért vettem anno, mert 12000 km-el sikerült megszerezni, igaz kicsit költeni kellett rá, mert egy pajtában állt, na de vettem egy új autót :K

(#12499) Mercutio_


Mercutio_
félisten

Skacok láttam Máltán jpbbkormányos capuccino-t (és Škoda 120-at :DDD) nagyon csecse kis dög :K

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#12500) Doze válasza AMD Power (#12493) üzenetére


Doze
aktív tag

Az 1.3 GL-t megvenném :)

Nem tudom neked mik az igényeid, de mondjuk egy klima, esetleg szervo nem kéne bele? Mondjuk az nyomja fölfele az árát, meg nagyobb hiba lehetőség. :F

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.