Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-08 11:43:51

LOGOUT.hu

A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36227) Tuco Ramirez válasza icons (#36223) üzenetére


Tuco Ramirez
őstag

Erre a tanulós-görcsölős vs. laza játékstílusra szerintem tök jó példák vagyunk egy haverommal, akivel teamben játszunk. Én sok oktatóvideót, pro replayt nézek, és elég sokat görcsölök azon, hogy lehetőleg mindig egy kicsit jobb legyek. Ő 20-30-as APM-el tolja, az első 10 percben szinte soha nem expel, a makrója és a mikrója a nullához közelít, a csapatait egész meccs alatt max. 4 gyártóépületből hozza (terran) és utána egyenesen a húsdarálóba küldi. A multitask számára ismeretlen fogalom (a supply block viszont annál kevésbé) és általában fogalma sincs, mi történik a pályán. Ha nem jön össze az első rush, akkor kb. vége is számára a meccsnek. Egyébként meg közben félig (az este végére meg általában teljesen) be van piálva. :D Nagy valószínűséggel örök bronzos marad, DE! Magas ívben szarik rá, és úgy élvezi a játékot minden meccsen, mint én nagyon ritkán, egy-egy jól sikerült hosszú makrós meccs után. Szóval ha az élményfaktort nézzük, a fene tudja, lehet hogy mégiscsak ez a laza hozzáállás a jó... :)

WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.