Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#52321) MasterDeeJay válasza Jack@l (#52311) üzenetére

Nem blokkolja a hálózati kód a grafikus szálat, nem így működik a motor. Nem is szokás úgy megírni.
A kliensek nincsenek sosem teljesen tökéletes szinkronban az kivitelezheteten ekkora játékosszámmal.
A gond azzal van hogy a szerver az összes játékos minden pozícióját és minden szerveren történt eseményt minden játékosnak elküldi, miközben a játékosoktól kapja a becsült dolgokat. Ez ilyen formában teljesen felesleges. És itt jön a képbe az hogy elég lenne csak a közeli dolgokat streamelni a játékosoknak, igen ám de ők azt akarják hogy több szerver összehangolva frisítgessen nagy játékosszámmal.
Tehát nem kliensoldalon van a gond hanem szerveroldalon. Azt hiszem server meshing amit akarnak és abban megoldani hogy csak az kerüljön a játékos elé ami feltétlen szükséges. Valamint ha a becslés is pontosabb akkor még kevesebb lenne a terhelés. Az ideális pl az hogy ha nincs senki egy adott távon belül akkor elég csak igen ritkán kevés dolgot szinkronba tartani.
0-ról megírni server meshinget ilyen fejlett becsléssel nem kevés feladat. Főleg hogy itt a poziciók 64bitesek. Ja meg összes fizikailag elmozdítható dolog mind pozició, hajók állapota sérülései (golyónyomok), iszonyat sok minden van.

Vintage Story PH szervere újra fut!

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.