Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [moongoose:] Retro AT rendszerű számítógépház textúrájának visszaállítása.
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nem blokkolja a hálózati kód a grafikus szálat, nem így működik a motor. Nem is szokás úgy megírni.
A kliensek nincsenek sosem teljesen tökéletes szinkronban az kivitelezheteten ekkora játékosszámmal.
A gond azzal van hogy a szerver az összes játékos minden pozícióját és minden szerveren történt eseményt minden játékosnak elküldi, miközben a játékosoktól kapja a becsült dolgokat. Ez ilyen formában teljesen felesleges. És itt jön a képbe az hogy elég lenne csak a közeli dolgokat streamelni a játékosoknak, igen ám de ők azt akarják hogy több szerver összehangolva frisítgessen nagy játékosszámmal.
Tehát nem kliensoldalon van a gond hanem szerveroldalon. Azt hiszem server meshing amit akarnak és abban megoldani hogy csak az kerüljön a játékos elé ami feltétlen szükséges. Valamint ha a becslés is pontosabb akkor még kevesebb lenne a terhelés. Az ideális pl az hogy ha nincs senki egy adott távon belül akkor elég csak igen ritkán kevés dolgot szinkronba tartani.
0-ról megírni server meshinget ilyen fejlett becsléssel nem kevés feladat. Főleg hogy itt a poziciók 64bitesek. Ja meg összes fizikailag elmozdítható dolog mind pozició, hajók állapota sérülései (golyónyomok), iszonyat sok minden van.
Vintage Story PH szervere újra fut!
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- ASUS VivoBook Pro 14 OLED Ryzen laptop RTX VGA-val