Stewen1967!
Egy játékbeli teljes éjszakai fuvar után...
A hold fehéren kezdett, majd átment pirosba, de hajnalban újra kifehérdett, érdekes kezdeményezés, ahogy írtad a valóságban is változik. A korlátmatricák ledekké alakítása, már high end technológia. Most a még mindig visszafogott világításnál látható, hogy a korlátledek mivel oldalról látom őket, halványak, szinte melléérve és oldalra pillantva látható jól. Az útjelző "karók" ledjei szemben vannak velem, ezek messziről is látszódnak, akár régen. Ez nem a brutal hibája, gondolom a játék a HD felbontásnál és nem ultra beállításnál így osztja lapot a visszafogot grafikai beállítás miatt.
Hiányolom... még mindig hiányolom a napsütést... hajnalban a felkelő nappal szemben simán lehet vezetni... vagy egy domb mögött az árnyékban sötétebb van a valósnál és színmélység is hideg...
A nappal szembeni vezetés egyszer már volt olyan, hogy szinte vakított, persze nem 100%-osan, de sütött szemben rendesen. A játékban is változtathattak, mert már nem kell a fény "csúszkát" a játékban lejjebb húzni.
Most én úgy érzem itt a laptopom mögött, mintha az asztali (szerintem jobb) monitorokon a fény (gamma) erősebb lenne, így én egy ledes de mégis csak egy notebook, sötétebbnek látom a játékot. Ha fény csúszkát feljebb húzom, akkor a színerősség is csökken, szürkül a látvány. Ezeket azért merem leírni, mert mikor a fejlesztés közepén egyszercsak a beállításokat kidobtad és 0-áról kezdted (tük) a brutalt, az volt olyan 15-20 MegaBájt. Sokak számára életszerűtlen ködmentes látvány, színekkel, napfénnyel. Majd fejlődött hanggal, meg sok belső mindennel. Ekkor volt talán a legszebb (de nem biztos hogy a legjobb is) a brutal.
Rendellenességet, hibát, fagyást nem tapasztaltam.