rutinpálya hivatalosan van, viszont vizsga nem zárja le, az oktató saját döntése mikor engedi forgalomba a felkészült tanulót, a tanpályás feladatokból vagy 3-at kell húzni ha jól tudom forgalmi vizsgán és azt bemutatni (bár vicces lehet a gyorsításos fékezéses cuccot beadni éles forgalomban...). a helyzet viszont az, hogy minden nap a kispesti tanpálya mellett jövök el, évekig tömve volt reggelente főleg nyáron, délután pláne. most 1-2 ember lézeng arra. viszont az aldi parkolóban és mellékutcákban rendszeresen látok oktatót surlódási pontot oktatni...
úgyhogy jah. hivatalosan van, gyakorlatilag opcionális és a legtöbben nem használják.
a fixi szabadonfutó nélküli bició, amit a kétezres években hol máshol mint amerikában kezdett el használni pár "kőkemény" futár, pályaverseny gépek mutációi voltak, pályára meg ugye nem kell fék és minden gramm számít. mivel ha a kerék forog a pedál is forog, ezért megspórolható vagy jó 40 gramm és egy csomó pénz, amit később plasztikai műtétre lehet majd költeni hogy a kalácsból valami közepesen emberire hasonló masszát alkossanak. ilyen frankón lehet vele megállni> rutunpálya hivatalosan van, viszont vizsga nem zárja le, az oktató saját döntése mikor engedi forgalomba a felkészült tanulót, a tanpályás feladatokból vagy 3-at kell húzni ha jól tudom forgalmi vizsgán és azt bemutatni (bár vicces lehet a gyorsításos fékezéses cuccot beadni éles forgalomban...). a helyzet viszont az, hogy minden nap a kispesti tanpálya mellett jövök el, évekig tömve volt reggelente főleg nyáron, délután pláne. most 1-2 ember lézeng arra. viszont az aldi parkolóban és mellékutcákban rendszeresen látok oktatót surlódási pontot oktatni...
úgyhogy jah. hivatalosan van, gyakorlatilag opcionális és a legtöbben nem használják.
a fixi szabadonfutó nélküli bició, amit a kétezres években hol máshol mint amerikában kezdett el használni pár "kőkemény" futár, pályaverseny gépek mutációi voltak, pályára meg ugye nem kell fék és minden gramm számít. mivel ha a kerék forog a pedál is forog, ezért megspórolható vagy jó 40 gramm és egy csomó pénz, amit később plasztikai műtétre lehet majd költeni hogy a kalácsból valami közepesen emberire hasonló masszát alkossanak. ilyen frankón lehet vele megállni: rutunpálya hivatalosan van, viszont vizsga nem zárja le, az oktató saját döntése mikor engedi forgalomba a felkészült tanulót, a tanpályás feladatokból vagy 3-at kell húzni ha jól tudom forgalmi vizsgán és azt bemutatni (bár vicces lehet a gyorsításos fékezéses cuccot beadni éles forgalomban...). a helyzet viszont az, hogy minden nap a kispesti tanpálya mellett jövök el, évekig tömve volt reggelente főleg nyáron, délután pláne. most 1-2 ember lézeng arra. viszont az aldi parkolóban és mellékutcákban rendszeresen látok oktatót surlódási pontot oktatni...
úgyhogy jah. hivatalosan van, gyakorlatilag opcionális és a legtöbben nem használják.
a fixi szabadonfutó nélküli bició, amit a kétezres években hol máshol mint amerikában kezdett el használni pár "kőkemény" futár, pályaverseny gépek mutációi voltak, pályára meg ugye nem kell fék és minden gramm számít. mivel ha a kerék forog a pedál is forog, ezért megspórolható vagy jó 40 gramm és egy csomó pénz, amit később plasztikai műtétre lehet majd költeni hogy a kalácsból valami közepesen emberire hasonló masszát alkossanak. ilyen frankón lehet vele megállni: https://www.youtube.com/watch?v=eQu1rNs0an0 . valamiért nem mennek megint a link gombok nálam... szóval jah hatékony mint az állat, én a seggpattogtatósra szavazok, de a hátsó kerék blokkolása is igen hatékony tud lenni ilyen hatalmas felületen, és közben igen kontrollálható marad a gép. a bemutatott harmadik megoldás pedig körülbelül a nagykörúton elkezdve egy 40-es tempóról úgy nagykanizsa alsó után állít meg. jelenleg fixisből van a cikidivatfixis, akit kilök a szubkultúra így is, mert nem veszi le az első féket, meg tud állni, és közepesen menő ha csak elteker melletted és nem veszed észre a csalást. aztán van az atomhipstersubcult arc, aki leveszi az elsőt is, de csak a járdán és lassan gurul, vagy tolja. leginkább romkocsmák előtt támasztja inkább, inkább kifejezésforma számára mint közlekedési. és van az öngyilkos divatfixer, aki fékek nélkül bemagyarázza hogy biztonságos ez, látta a fék nélkül című filmet, és akár egész jó hatásfokkal elgurul vele valamennyit, általában igen rövid életű példányok ezek sajnos, így a viselkedésüket a tudósok még nem tudták tanulmányozni. olyan ez mint a hipsterség csak közben mondjuk random időközönként pofánvág valakit egy vurlicerrel.
maradjunk szerintem abban, hogy értem a fájdalmat, én is rohanok, azért nem buszra ültem mert nem mindegy mikor érek oda. egyébként ha nem akadnál bele a bicósba akkor a piros fogna meg valahol, vagy akár pest egyik feléből a másikba 5 percet is spórolnál. itt nem a sietés a lényeg. itt az elv. hogy ha nem lennénk útban akkor se mi lennénk az akadály hanem ti, saját magatoknak. a dugó, a parkoló vadászat, a parkolóautómata etetés. csak mi vagyunk előttetek, és valakit utálni kell
már írtam. az ittas kerékpározást mindig is elítéltem, és a jövőben is el fogom. örülnék ha végre tényleg egyenlő partnerként kezelnének az autósok az úton, erre hoznak egy ilyen szabályt és lekommunikálják így. a helyzet az hogy az ittas bármilyen közlekedést utálom. gusztustalan. a szabályozás viszont nem azt mondja hogy igyá' és tekerj, hanem azt, hogy megihatsz két sört, ha nem főúton mész és nincs 0.5 ezrelék a szondád, akkor nem leszel bírságolható. főúton nincs alsó határ. ettől még aki eddig is ivott és vezetett kocsit az fog, aki eddig ivott és tekert az is fog. annyi változik hogy 4 millió autós hörög most hogy beeeeeezzzeeeg nekik lehet nekünk meg kuss és még fizetünk is az útért.
semmi nem lesz belőle. nem fogsz több részeg keróssal összefutni szerintem.