Van itt egy sulyos problema: a hardver szamitasi kapacitasat tudod merni, de a latvany 'josagat' nem ennyire egyszeru. Tehat a 20%-os 'latvanyjavulas' ertelmezhetelen.
Miért lenne értelmezhetetlen? Szerinted az ember nem tudja eldönteni hogy valami szebb e neki vagy nem? Amellett hogy mérhető az mással is, árnyékok száma, polygonok száma, textúrák felbontása, tükröződése, effektek részletessége...
Nem, nem jelentheted ki, mert ahogy mas teruleteken is, ahogy noveled a minoseget, ugy exponencialisan nohet a belefektetett energia. Egy robogo 3 loerovel elmegy 60-nal, de ahhoz, hogy 300-al menjen, nem eleg 15 loero.
Mert a robogót nem 300-ra tervezték. Szerintem ez az alapvető gond a mai játékfejlesztéssel is.
Az a nagy problema, hogy osztjak itt az eszt azok, akik tenyleg minimalisan sincsenek tisztaban az algoritmusok es a hardverek alapjaival.
A mondandóm lényege volt, hogy ahhoz hogy valaki véleményt alkosson egy termékről, nem kell tisztában lennie annak minden elméleti és gyakorlati hátterével. Ha szerinted igen, akkor szevasz tavasz.