annyiért is annyi a szemét mint az állat. kettőig vadásztam a mostanit, közel fél év volt amire találtam olyat amiről nem derült ki egyből hogy szopóroller.
csak csemegének pár apróság:
-alig ment 100k km-et bravo, halkan de hallható módon csörgő turbóval, rohadó kipuffdobbal, egy évvel elírva még a forgalmiban is a gyártási év, belül képeken vállalható, élőben lyukas rom, gombok lekopva, ülés széthullva. első tulajdonostól, megkímélt, költségmentes.
-150k km gtc vectra. víz az olajban olaj a hűtővíz tartály tetején. megkímélt, hölgytulaj, vezetett szervizkönyv, opel márkakereskedés használtautó telephelyén. kérdezték egyből hogy beröffentsék? néztem... ezt? inkább nem javasolnám.
-80k-t futott astra h megkímélt második tulaj, szakszervizes igazolható előéletű. nem indul, mert a gyári immo nem lett még kiütve... whut?
-120k-t futott 320d e46 karcmentes fényezés, gyári állapot. kormánymű furcsán mozog. alánéz, szét van hajolva lent minden. frontálisan eltarolt valamit, összehajtogatták hogy eladható legyen.
estig írhatnám mi az ami itton "eladó"... sokszor jön a hát ez a baja meg az meg hengerfejes, de 20k-ból meg lehet csináltatni az egészet... akkor csináltasd meg és áruld úgy...
valamelyik totalcar adásban volt, hogy autót 300k-ig szabad venni. utána már van választék, és vagy az árral szalad el az ember, vagy elkezd válogatni, ígyis úgyis romot kap
valamilyen szinten viszont támogatom, 1 milla köré, olyan emberrel aki ért valamennyire hozzá felvértezve már lehet találni korrekt gépeket, de kötlségmentes használtautó az nincs... vétel után olajcsere, vezérléscsere, átnézés, az alap, simán futhat sokra sajnos ha nem egy swiftről beszélünk...