Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6351) qnadam válasza Lenry (#6349) üzenetére


qnadam
veterán

de itt még csak nincs is ilyen szabály, hogy több választ egybe kell tenni.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#6352) Lenry válasza bambano (#6350) üzenetére


Lenry
félisten

a 208-asban úgy cserélek izzót, hogy minden esetben felemlegetem a nádvágó, vietnámi kurvaanyját annak a csigazabáló gyökér franciának, aki úgy gondolta, hogy ide egy felnőtt férfi keze befér és a keze meg a tágulási tartály közti -0,5 centin még ki tud annyi oldalirányú erőt fejteni, hogy le bírja húzni a sarut az izzóról

aztán keresek egy YouTube videót, hogy "nemhiszemelbazmeghogyeztténylegígykell", de mindig rá kell jönnöm, hogy tényleg.
aztán egy-másfél óra anyázás után kijön az izzó. a rekordom eddig 40 perc volt és egy lila kézfej.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#6353) *Ropi* válasza qnadam (#6348) üzenetére


*Ropi*
félisten

Valóban nem ugyanaz, de attól még simán meg lehet csinálni, senkinek nem törik le a keze tőle. :N

(#6349) Lenry: Akkor viszont ideje lenne kivenni a szabályzatból. :)

(#6351) qnadam: Hol itt? :D

Weboldalam: http://karpatisandor.hu

(#6354) Lenry válasza *Ropi* (#6353) üzenetére


Lenry
félisten

amit linkeltél, az valóban nem arról szól, sőt, ha egyetlen ponttal lentebb lépsz, akkor olvashatod, hogy
"Egy hozzászólásra mindig a Válasz linkkel írj, hogy mindenki láthassa mire és kinek válaszoltál."
Szóval én úgy látom, hogy aktualizálva van a mostani helyzethez a Szabályzat.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#6355) hcl válasza bambano (#6350) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Nem minden autó xenonos, és nem mindenben van adaptív csodafényszóró. Rengeteg autóban ki lehetne cserélni a sima H4-et.

"kiég, kiég. majd megoldja a szerviz."
Ja, csak nem biztos, hogy lesz a közelben, és haza kéne jutni. Nem mellesleg, az sem feltétlen jó, ha mindent csak szerviz csinálhat a gépjárművön. (Főleg azért nem, mert ez 5 éves koráig működik, de egy autó élettartama nem 5 vagy 10 év, sokkal tovább szokás használni.)
Szóval tök jó, hogy neked már nagyon jól felszerelt autód van, de azt egy KRESZ vizsgán nem tudják, hogy a jelölt mit fog venni 5 év múlva. Szóval nagyon jó dolog, ha az alapdolgokkal tisztában van. Azaz jó lenne.

" a körbejárással azt tudod ellenőrizni, hogy a paraszt végighúzta-e a fényezésen a lakáskulcsát vagy sem."
Amúgy ez sem haszontalan, hiszen megteheted a megfelelő lépéseket...

Mutogatni való hater díszpinty

(#6356) BiP válasza bambano (#6345) üzenetére


BiP
nagyúr

2. Nekem is a régi autóhoz (20+) felnin volt a téli, magam cserélgettem évi 2x. Nem törik le a kezem tőle, ellenben (a kocsi értékéhez mérten) komoly összeget spóroltam vele. Normálisan megcsináltam mindig, pedig nem értek az autóhoz, de ezt direkt megtanultam.

Amiket felsorolsz, szerintem nem általános. A többségnek nincs ennyi minden a kocsijában, szerintem fapadosabb a magyar kocsiellátottság.

Amúgy csomó mindent érdemes otthon megcsinálni, rengeteg kidobandó pénzt meg lehet spórolni. Akár apró javítások miatt nem kell a kütyüt / gyerekjátékot kidobni, vagy ha nem kell minden csöpögő csap szintű aprósághoz szakit hívni.

(#6357) qnadam válasza *Ropi* (#6353) üzenetére


qnadam
veterán

meg lehet csinálni, senkinek nem törik le a keze, csak feleslegesen rontja a témát visszakövethetőségét..

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#6358) bambano válasza BiP (#6356) üzenetére


bambano
titán

nekem a vectrára 14 rugó egy fél év gumi tárolás, az insigniára 18.
nekem a következő problémáim vannak (nem állítom, hogy *mind* igaz rád is, de egy-kettő biztosan):
1. hova a bánatos francba tegyek le 8 darab kereket a 12. emeleti panelben?
2. ugyanez cipekedéssel
3. hol cseréljek le ennyi kereket? közterületen, utcán?
4. ennyi pénzért a következőket csinálják:
- szakértő szerelő leveszi a kereket
- megvizsgálja, hogy milyen állapotban van és tanácsot ad, hogy fel lehet-e még rakni legközelebb vagy kezdjek kuporgatni újra
- kihozza a raktárból a másik garnitúrát, amit (elvileg) szakszerűen tároltak
- normális esetben a holtszezonban kipakolták a raktárakat és kicentrírozták az összes kereket.
- tehát vagy kész kereket hoz ki, vagy ott helyben kicentrírozza
- felteszi a kereket és nyomatékkulccsal szabályosan meghúzza a csavarokat
- rendes műszerrel, kompresszorból jövő, lecsapatott vizű levegővel felfújja a megfelelő nyomásra a négy kereket és a pótkereket is
- a négy levett kereket elteszi a raktárba.
- normális esetben ezután felteszik a futóműbeállító padra az autót és beállítják a futóművet. én nem szoktam külön kerékcserekor ellenőriztetni, mert ha csálé, én azonnal beviszem és megcsináltatom.

na ebből a centrírozás mindenkire kellene, hogy vonatkozzon, és jó eséllyel kimarad.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#6359) bambano válasza hcl (#6355) üzenetére


bambano
titán

A vectrám 17 éves. lehetne ez a minimum ma már.
és azért nem fogok kicserélni benne dolgokat, mert van melegtartalék.
a vectra hátsó lámpatestében van két tök egyforma izzó a helyzetjelzőnek meg a féklámpának. ha valamelyik kiég, a can busszal átprogramozza a funkciót a másikra. tehát az autó teljesen szabályos fényeket produkál egy kiégett izzóval is. a fene se fog vele küzdeni, kiégett, kiégett, majd megjavul.

egyébként a vectra ilyen szempontból elég jól tervezett, a komplett hátsó lámpatest kicserélése nem több 10 percnél átpakolással együtt. tudom, mert mindkét lámpatesttel jártam úgy, hogy otthagytam parkolóban, és mire visszamentem, belerongyolt valaki.

a kresz meg hiába ír elő dolgokat, ha azt a való életben nem tudod megtenni. max. azt írhatja elő, hogy olyan autóval vehetsz részt a forgalomban, ami ezt meg azt tudja. ezt régen úgy érted el, hogy leakasztottad a ladakocsi hátuljában a szerszámoskészletet és megfaragtad az út szélén, ma meg úgy, hogy jön a mentőkocsi, tréler, és elviteted az autót. ez van srácok, az autó kendácsolás kora lejárt, köszönd meg az eu-nak meg a hülye szabályainak.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#6360) qnadam válasza Lenry (#6352) üzenetére


qnadam
veterán

az egyik oldal nekem is ilyen, pedig az koreai :)
a rutinosak szerint sokkal kényelmesebb kikapni a lámpatestet, kényelmesen izzókat cserélni, majd vissza.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#6361) hcl válasza bambano (#6359) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

"A vectrám 17 éves. lehetne ez a minimum ma már."
LehetNE. De nem az.Vagy nem mindenben.

Meg ugye a melegtartalék is be tud *ni. Na most sokal jobb, hogy ha kell, ki is lehet cserélni kézzel. A szerviznek is jó amúgy, hogy hozzáférhető az izzó, mert neki is kevesebb költség a csere.

" a komplett hátsó lámpatest kicserélése nem több 10 percnél átpakolással együtt."
Aha! Szóval van, hogy nem a szervizt hívod... :D

A KRESZ vizsgán az van előírva, hogy ki kell tudnia a jogsival rendelkező arcnak cserélnie az izzót. Nyilván ha az autón nem lehet, akkor nem fogja tudni.

" a komplett hátsó lámpatest kicserélése nem több 10 percnél átpakolással együtt."
Mi számít kendácsnak? Mert az izzócsere nem. Meg nem annyira az EU-nek köszönhetjük, hanem az autógyártóknak. Az EU előírásaiban is van sok marhaság, de a szerelhetetlen autókat nem az EU írta elő.

És az, hogy az autó "kendácsolás" kora véget ért, elég veszélyes. Ugyanez igaz lassan minden műszaki eszközre, hogy a gyártón kívül lehetőleg senki ne akarja megjavítani, a gyártó meg nyilván abban érdekelt, hogy ne érje meg, vegyél újat. Szerintem ez egy baromi rossz irány.

Mutogatni való hater díszpinty

(#6362) *Ropi* válasza Lenry (#6354) üzenetére


*Ropi*
félisten

Olvastam, az Általad idézettre írtam, hogy azt bírálja felül. :)

Weboldalam: http://karpatisandor.hu

(#6363) *Ropi* válasza qnadam (#6357) üzenetére


*Ropi*
félisten

Mondjuk az is igaz. :D

Weboldalam: http://karpatisandor.hu

(#6364) bambano válasza hcl (#6361) üzenetére


bambano
titán

például az újabb autók vontatása kendács.
például ha véletlenül neadjisten (nem szoktam ilyet csinálni) rossz helyen állok meg az autómmal és elvontatják, típusismeret nélkül a vontatással valószínűleg gtk-s lesz.
például sok mai autónál ha véletlenül lemerül az akksi, és megpróbálják vontatással beindítani, az is 300-400k-tól indul és gtk-ban végződik.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#6365) hcl válasza bambano (#6364) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Igen... és ez így szerintem marhára nincs jól, mivel ezek előforduló helyzetek.Ha ettől megpusztul, akkor az hibás tervezés.
(Btw kendács az, amikor valamit változtatsz is, a vontatás az csak helytelen használat.)

Mutogatni való hater díszpinty

(#6366) qnadam válasza bambano (#6364) üzenetére


qnadam
veterán

csak bp-ről tudok nyilatkozni, az itteni lopósautók az egész autót felteszik a platóra, gondolom nem véletlenül :) ha nincs üresben plusz be van húzva a kézifék, már nem is lehet saját keréken vontatni.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#6367) BiP válasza bambano (#6358) üzenetére


BiP
nagyúr

A Te szavaiddal élve honnan a bánatos francból tudnám, hogy panelban laksz, és emiatt nem tudod megoldani a tárolást és cserét?
Nyilván van az az élethelyzet, amikor ezt így kell megoldani, és fizetni kell érte. Nincs ezzel baj.
Arra reagáltam, hogy azt írtad, otthon kereket cserélni rossz szokás. Ha nem lehet megoldani, úgy valóban.
De ha ott a garázs, minek fizessen az ember a tárolásért, cseréért, stb. Ha maga is meg tudja oldani?! Az éves szinten súlyos összeg. Csupán erre értettem.
Nyilván, ha valaki nem tudja megoldani, nem ért hozzá és/vagy a hozzáértő szakemberben jobban bízik, vagy szereti, ha értő kéz által jól van megcsinálva, lehet érte fizetni, normális dolog.

Ami a kocsik felszereltségét, diagnosztikáját illeti, a vectra meg az Insignia is felső tartomány az opelnél, de azért az utakon mégis astrákat, corsákat nagyságrendekkel többet látni. De más márkára is igaz.
Erre utaltam, hogy nagyon nem általános, hogy a kocsi átkalibrálgatja magát hiba esetén.

[ Szerkesztve ]

(#6368) bambano válasza BiP (#6367) üzenetére


bambano
titán

próbáld meg magadra venni ezt a két sort:
"nem állítom, hogy *mind* igaz rád is, de egy-kettő biztosan):"
"na ebből a centrírozás mindenkire kellene, hogy vonatkozzon, és jó eséllyel kimarad."

"Arra reagáltam, hogy azt írtad, otthon kereket cserélni rossz szokás.": igen, az. továbbra is rossz szokás, mert aki otthon cserél kereket, az jó eséllyel azt az egy alkalmat is kihagyja, amikor szakember láthatná a kereket, megvizsgálhatná, centrírozhatná. ez az, amit magadra kellene venned a hsz-ből. ehhez képest engem még húz a panel is, annak a magadravétele opcionális.

"De ha ott a garázs,": ahham... itt a szomszéd házsor mellett kiírtak egy garázst 5 és fél misire, mire elmentettem volna a linkjét, eladták. tehát akinek szerencséje van, és családi házban lakik, megsaccolni se tudom, hányszor annyiért, mint a panel, és a családi házhoz tartozik garázs, az jogosan háborodott fel (nem). de akinek eredetileg nincs garázsa, az majdnem kétezer év alatt spórolná össze a garázs árát a kerékcseréken. Lehet, hogy azért volt olyan kapós az a garázs, mert Cézár is parkolt már benne? nem tudom...

"Ami a kocsik felszereltségét, diagnosztikáját illeti, a vectra meg az Insignia is felső tartomány az opelnél, de azért az utakon mégis astrákat, corsákat nagyságrendekkel többet látni. De más márkára is igaz.": a j astrában is van már kötelezően tpms.

a vectra lehet, hogy felső kategóriás, inkább azt mondanám, felső kategóriás VOLT, amikor kifejlesztették. CAN busz több, mint 20 éve *MINDEN* autóban kötelező, azt, amit 20 éve tudott a vectra, miért nem tudja ma minden autó? Az alap hw infrastruktúra benne kell, hogy legyen az autóban, mert különben nem kap zöldkártyát. Azt a 20 sor programkódot nem bírták beleírni? Most arról ne beszéljünk, hogy az insignia A 9 éve volt az év autója, az másfél modellciklus. Tehát amit a ráncfelvarrott insigniában találsz, arra volt 9 éve minden gyártónak, hogy ellopja.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#6369) Kisgépkezelő


Kisgépkezelő
senior tag

Ha jól rémlik amikor én csináltam a jogsit akkor a rutin után még kérdeztek valami elméletit. Mintha pont a kerékcserét kellett volna elmagyaráznom, mindenestül. Egyébként nekem eddig ötször kellett defektes kereket cserélnem, utoljára tán tavaly ilyenkor, úgyhogy nem mondom, hogy nem volt szükség a tudásra. Nyilván hívhattam volna valami kiszállós gumist is, de gyorsabb ha magam csinálom. Amúgy meg egy szett négyévszakossal letudtam a kerékcserét vagy 3 évre.

(#6370) hcl válasza bambano (#6368) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Ja, meg panel : nem panelban, de társasházban laktam mindig is : pince, tároló a legtöbb esetben van, ott elvan a gumi. Amit most vettünk lakást, ott mondjuk pont nincs, de az "előtérben" (meredek kialakítás) meg van olyan tárolóhely, ahol elfér, és nem zavar senkit.

Meg kendácsolás : Ezzel a logikával amúgy kendács az is, ha másik OS-t telepítesz egy számítógépre, de akár azt is rá lehet húzni, ha jelszót cserélsz :D (A procicsere meg bűncselekmény :D )
Szóval nem : amíg szakszerűen van megoldva valami, addig szerintem tök mindegy, hogy ki csinálja (pláne, hogy sokszor a márkaszervizek a leghülyébbek valamihez). Nem véletlenül volt az Apple-nek is baja a független szervizekkel, aztán rájuk pirított pár szerv, hogy nem tilthatja meg a cuccai javítását. .

Mutogatni való hater díszpinty

(#6371) dingdongkng válasza nullpoint (#6342) üzenetére


dingdongkng
tag

Én nem tudom miről beszélsz:
"Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10."

Szerinted kijönnek úgy ezek a számok ha nem így kommentel? Vagy ha van értelme annak amit leír? :D

A kávéautómata előtt mind egyenlők vagyunk...

(#6372) jokeph válasza bambano (#6368) üzenetére


jokeph
nagyúr

A centrirozás szükségességével maximálisan egyetértek. Nem is hagyom ki egyetlen gumiváltásnál sem.
Az izzócseréje sok mai járműben elég cinkes, nehézkes, és van olyan ahol tényleg kell a szervíz/szervíz szintű tudomány. Már a '97-es MKII-es Mondeoban is az első izzók bármelyikének cseréjéhez doktori, gyerek méretű kéz kell, az első bőrfolytonossági hiány beszerzésénél továbbgondoltam ezt a dolgot, és arra jutottam, hogy a kicsi kazánkovács kezeim miatt is meg amúgy is egyszerűbb az egész lámpatestet kibuktatni, megvan 2 bolhából meg 4 csavarból, kb. 5 perc. :D Hátsó lámpánál csak egy takaró filcet kell levenni.
Ebbe a kocsiba fék egyszerű alap computer van, semmi nem hozza zavarba, lehet vontatni, tologatni, aksit cserélni, bikázni az alapvető szabályok betartásával.
2005-ös MK3 Mondeo detto, ebbe komolyabb a computer, de ez sem sértődős, csak az akksi állapotára érzékeny fokozottan.

RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing

(#6373) dingdongkng válasza jokeph (#6372) üzenetére


dingdongkng
tag

Mondjuk nem mintha, a mai autókban lassan nincs sehol izzó, mindehol LED. Persze az is tönkremegy, de legalább azt rohad drága javítani :D

A kávéautómata előtt mind egyenlők vagyunk...

(#6374) nullpoint válasza dingdongkng (#6371) üzenetére


nullpoint
senior tag

Tényleg, arra nem gondoltam hogy hozzászólás-mennyiségi-versenyben vesz részt. :D

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#6375) *Ropi* válasza nullpoint (#6374) üzenetére


*Ropi*
félisten

Az egyik fórumtárssal valahol nem sokkal 14000 alatt hagytuk abba a privátozást, amikor már nem tudta betölteni a fórummotor. :DDD

Weboldalam: http://karpatisandor.hu

(#6376) bambano válasza hcl (#6370) üzenetére


bambano
titán

igen, ha rosszul rakod fel az oprendszert vagy kitalálható jelszót adsz, akkor az kendácsolás.

persze, az jó kiindulási alap, hogy amíg szakszerű, de a mai autóknál lehetetlen otthon szakszerűsködni. egy alap bosch kts-590-es műszer bruttóban túl van a gurigán, a hozzávaló szoftver se két forint, és az online adatlekérés páreurós nagyságrend/darab. tehát ahhoz, hogy belenézz egy modern autó agyába, minimum két és fél gurigát ki kell gurítanod. van ilyened otthon? ha nincs, akkor kendácsolsz.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#6377) Pötyi válasza bambano (#6376) üzenetére


Pötyi
őstag

Akkor most próbáljunk valami általános megállapítást tenni mind a számítógépekre, mind a példának felhozott autókra!

LEHETSÉGES azt mondani, hogy amikor egy gyártó nem akarja valamilyen okból*, hogy a júzer belenyúljon a termékbe, akkor kezd el olyan bonyolító dolgokat bevezetni, mint pld. a Commodore 64 műgyantával kiöntött tápja, hogy nehogy véletlenül megpróbálkozz az elfüstölt javításával, inkább vegyél újat, vagy a franszia kocsik motorterének lezárása egy spéci kulccsal nyitható műanyag lemezzel? Pedig villamosmérnökként talán te is ki tudnál cserélni egy biztosítékot, vagy gépészmérnökként egy gyújtógyertyát...

* Nem biztos, hogy a dolog annyira bonyolult, mint amennyire annak látszik. Elképzelhető, hogy az amerikai piacra szánták, ahol eleve hülyebiztosra kell menni, nehogy bepereljék amiatt, hogy nincs rajta a mikrosütőn a macska szárítását tiltó matrica, ahogy az az ismert urban legend sztoriból ismert. Vagy a fogyasztói társadalomba kerget bele, vegyél újat, ne javítsd - a régit dobd el, neki jobban megéri üzletileg, ha húszezerért küldhet egy új tápot, mintha te vennél a Lomexben húsz forintért egy új biztosítékot. Sok dolog van. Elképzelhető, hogy a gyártónak van egy szervizhálózata, így már érthető, ha abba az irányba terel, hogy inkább oda menj. Neked, mint felhasználónak persze nem éri meg, mert jóval drágább. Vagy az is lehet, hogy te jobban értesz hozzá, mint a szervizben a pult mögé állított pattanásos tinédzser csíra, mert te húsz éve dolgozol a szakmában a Műegyetemen végzett mérnökként, ő meg most jött ki a szakiskolából érettségi nélkül. De hivatalos szervizpecsétet csak ő tud adni a cuccod szervizkönyvébe, mert az náluk van.

QNX is cool!

(#6378) hcl válasza bambano (#6376) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Nem minden autó olyan bonyolult, hogy ne lehetne. Alapkivitelű kisautókban azért nem adaptív ledes fényszóró van, stb. Ezeknél nem kell az OBD2 egy izzócseréhez. Meg hát nem csak pár éves nagykocsik futnak az utakon, nem általlnak emberek idősebb autókkal is járni :D

Értelmes ember úgyis úgy áll neki, hogy megnézi, meg lehet-e oldani. Ha nem, akkor viszi szervizbe. Ha igen, akkor megoldja. Nekem is néznek az Opel csoportban hülyén, hogy nem állok neki EGR-t, meg alapjárati motort cserélni a panel előtt, de egy légszűrőt, vákuumcsöveket simán (azt nem lehet elrontani :D ) .

Ja meg a másik! Amit nem látsz a kijelzőn, csak körbejárással, az pl. az, hogy furán áll a kerék, mert laza a kerékcsavar... (Nyilván meredek lenne, de azt leginkább úgy fogod észrevenni.)

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#6379) galoslac válasza hcl (#6378) üzenetére


galoslac
tag

"(Nyilván meredek lenne, de azt leginkább úgy fogod észrevenni.)"

Pont a héten panaszkodott egy autós, hogy csak a kerékőrt hagyták meg az egyik keréknél.

Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál

(#6380) hcl válasza galoslac (#6379) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Az tök jól működött :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#6381) qnadam


qnadam
veterán

novemberben készült egy sorozat videó, rövid interjúk vannak benne, decemberre megcsinálták hozzá a feliratokat angolul-magyarul, feltettem, ki is fizették a projektet. áprilisra rájöttek, hogy az egyiknek a hátterében az egyik szponzor logója kilóg félig a képből, nagyítsak már bele. inkább kiretusáltam, köszönték szépen (annak ellenére, hogy itt kaptak két hét várakozási időt... gondoltam ha nekik ilyen ráérős a projekt, akkor nekem is). május közepén előkerültek, hogy a honlapjuk nem enged 20 mb-nál nagyobb videókat, tudnék csinálni kisebbeket? aznap megkapták, majd semmi visszajelzés.
most levél egy másik valakitől:

Szia!
E*** jelzett korábban, hogy “lekicsinyítetted” a videóinterjúkat, mert, ahogy jeleztem, az I***** honlap admin felülete max 20 Megás videókat enged feltölteni. Nézem az összes videót a drive-ban, (nekünk mindig az angol feliratosokra lesz szükségünk), és mindegyiket nagyobbnak mutatja 20 Megánál, nem is engedi a feltöltést a felület továbbra sem. A legkisebbek 35 Megásak, de sajnos az is túl nagy az oldalra. Én is örülnék, ha nagyobbat elfogadna, de sajnos nem...Screen shotoltam az összeset:
[hat darab screenshot beillesztve]
Tudsz ebben segíteni nekem, hogy valóban 20 Mega alattiak legyenek mind?
köszönöm szépen!
Kata

imádom ezt a stílust. küldtem is választ:

szia Kata,
a drive-on az eredeti videók mellett van egy "kicsi" nevű mappa, abban vannak a 20 MB alatti videók.
[screenshot a drive-ról, kicsi nevű folder pirossal bekarikázva]
a.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#6382) pn4hvq válasza qnadam (#6381) üzenetére


pn4hvq
senior tag

Kata kicsi-re nem ad, a nagyot szereti :DDD

(#6383) dingdongkng válasza qnadam (#6381) üzenetére


dingdongkng
tag

De ha ennyire szar a weblapjuk, nem volna logikus Youtube videót beágyazni?

A kávéautómata előtt mind egyenlők vagyunk...

(#6384) qnadam válasza dingdongkng (#6383) üzenetére


qnadam
veterán

kettős érzések vannak bennem ezzel kapcsolatban: nem tudom és nem is érdekel.
egyébként 1-2 perces videókról van szó, szóval nem irreális a méret, csak én általában igyekszem minél nagyobb videót adni, amiből később akármit is lehet csinálni.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#6385) Lenry válasza qnadam (#6381) üzenetére


Lenry
félisten

Kata inkább csak néz, mint lát

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#6386) hcl válasza qnadam (#6381) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

A figyelem nem divat :D

Nekem volt olyan user nemrég, aki jött, hogy nem indul a **** program.
Megyünk a gépéhez, ott van nyitva 3 példányban. Kis türelmetlen :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#6387) #09634560 válasza hcl (#6386) üzenetére


#09634560
törölt tag

Biztos vinyóról ment

(#6388) bambano válasza hcl (#6386) üzenetére


bambano
titán

légyszi pontosítsd már, hogy mit jelent az, hogy VOLT olyan usered...
azóta a klímabefújónál fekszik az álpadló alatt?
:P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#6389) hcl válasza bambano (#6388) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Odajött, hogy nem indul :)
De nem viselkedett úgy, hogy elástam volna...

Mutogatni való hater díszpinty

(#6390) E.Kaufmann válasza bambano (#6388) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Biztos jó ötlet az ilyen?...
A szagok miatt ;]

[ Szerkesztve ]

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#6391) Top cat válasza E.Kaufmann (#6390) üzenetére


Top cat
őstag

Erre van ez. ;] Ennyit megér. :DDD

(#6392) E.Kaufmann válasza Top cat (#6391) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Hűű, valakik készülnek :D ;]
Ha viszont én nem jelentkeznék, nem egy júzer volt, hanem egy katona a buszról, akinek felajánlottam egy maszkot, ha már a katonai fizetésből nem telikneki, de érdekes módon csak lett nála maszk... Tudom, sokak szerint f@szság, de nem akkora teher, pláne ha idegenekkel van összezárva az ember...

[ Szerkesztve ]

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#6393) #64791808 válasza Top cat (#6391) üzenetére


#64791808
törölt tag

Amatör. Egyesevel venni... Nalam sok a user, raklappal rendelem alibabarol. Egy raklap akar egy honapra is eleg! ;]

(#6394) Top cat válasza #64791808 (#6393) üzenetére


Top cat
őstag

Én nem vagyok ennyire agresszív. :D

Ilyen aktivitás mellett jobban járnál, ha kibérelnél egy krematóriumot. :DDD

(#6395) hcl válasza #64791808 (#6393) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Akkor már nem olyan sok a user, nem?:D

Mutogatni való hater díszpinty

(#6396) Lenry válasza E.Kaufmann (#6392) üzenetére


Lenry
félisten

én rühellem ezt a maszkozást.
egyrészt nem kapok rendesen benne levegőt, másrészt minden kilégzéskor bepárásodik a szemüvegem.
harmadrészt inkonzisztensek a szabályok: a boltban vedd fel, de a kajáldában ne, ott elég csak a személyzetnek, a plázában az üzletekben legyen rajtad, de az ugyanabban a zárt épületben lévő folyosón már nem kell, a buszon legyen, de a buszmegállóban ne...
meg egyébként is az elején elmondták, hogy pont semmit nem ér, azon legyen, aki ettől boldogabb.

szóval én értelmetlen pótcselekvésnek látom az egészet és rohadtul várom már, hogy vége legyen.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#6397) hcl válasza Lenry (#6396) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Szerintem annyira nem pótcselekvés, ahol sokan vannak, ott ajánlatos hordani. Kajáldában meg nem életszerű, hogy maszkon át eszel. S mindenképpen megfogja a kilélegzett (esetleges) kórokozók egy részét, ami csak jó.
A FFP3 meg ugye mindent megfog.
Szeretni én sem szeretem, ugyanazért, mint te :D

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#6398) Lenry válasza hcl (#6397) üzenetére


Lenry
félisten

<alufóliasisak>
a mai napig nem tudom eldönteni a rendelkezésemre álló infók alapján, hogy mennyire volt tényleg komoly ez a koronavírus vagy hiszti az egész. alig voltak beteg emberek, és nem tudom hogy azért mert átbasznak mindannyiunkat vagy tényleg ennyire hatásos volt a védekezés (amit valahogy képtelen vagyok kinézni a regnáló impériumból), és egyáltalán megérte-e a következő sok évre gallyravágni a gazdaságot emiatt.
</alufóliasisak>

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#6399) qnadam válasza Lenry (#6396) üzenetére


qnadam
veterán

minden kilégzéskor bepárásodik a szemüvegem

szemüvegesként: van benne az a fémcsík, ha azt szépen ráhajtogatod a fejedre, akkor nem felfelé fog távozni a párás levegő.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#6400) nyisziati válasza Lenry (#6398) üzenetére


nyisziati
veterán

NÁLUNK (meg káeurópában) volt kevés az áldozat. Köszönhető a viszonylagos fegyelmezettségnek, a gyors bezárkózásnak, a száraz időnek, a BCG oltásoknak meg még ki tudja, milyen szerencsés összetevőknek.
Nézd meg a fegyelmezetlenebb latinokat, amerikaiakat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.