Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) t72killer


t72killer
titán
LOGOUT blog

A bolt nem mutogathat, az ő dolga a futárcégen leverni az elsikkasztott csomagot. Ők kötik a csomagbiztosítást és egyebeket, ez egyelőre jogilag annyi, hogy ti fizettetek, ők nem szállítottak, pont.

Különben mi a biztosíték arra, hogy nem fél kiló macskaalmot raktak a csomagba?

Ha utánvétes, akkor persze 1xerű a dolog...

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#2) llax


llax
senior tag

Ha utánvétes a cucc, Te is tedd azt, amit az illetékesek...

Idén jártunk úgy, hogy egy "fél trambulin" eltűnt (2 csomagból állt). A futár letette az egyik felét - fizetni nem kellett -, azt ígérve, hogy következő napon hozza ki a másik felét, majd akkor kell fizetni. A fél itt maradt, a másik soha nem jött meg, a kereskedő kompletten újraküldte, a felet sem kérte vissza. Hogy van ez??? :) (gondolom fizet nekik a futárcég/annak biztosítója - féllel nem mennének semmire)

[ Szerkesztve ]

(#3) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Előre fizettünk átutalással, szóval ezért az aggódás most már.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#4) llax válasza flymi (#3) üzenetére


llax
senior tag

Akkor nézegesd az ászf-et, abban is a határidőket. Ha bármiből kifutottak, akkor kérd vissza a pénzt. Nem a futártól, hanem attól, akinek fizettél. Nem az áru eltűnésére hivatkozva, hanem a szerződés nem teljesítésére. Nem mutogathatnak senkire, a futárcéggel megverekedni nekik kell.

Más lenne, ha Te küldenéd el egy áruért a futárt. A futár mindig a szolgáltatás megrendelője felé felel az értékkel, webshopos vásárlásnál ez jellemzően a kereskedő.

(#5) ncc1701 válasza flymi (#3) üzenetére


ncc1701
veterán

Nagy hiba volt, de ez volt a tanulópénzed. Fizess akkor, mikor megkapod a csomagot, persze, még akkor is lehet benne tégla is akár.

(#6) Hieronymus válasza flymi (#3) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

A futárszolgálattal nem te kötötted a szerződést, nincs elszámolási kötelezettsége feléd.A csomagon kívül, sennit, még információt sem adhatna ki a futárszolgálat.
A csomag útját tudod nyomon követni. De az ehhez szükséges információt, az eladó adja meg.

Jogviszonyban az eladóval állsz. A cég felel a csomag tartalmáért és azért is ha nem kaptad meg. Ennyi. A többi csak mese, amit nem kell figyelembe venned.
Szólítsd fel az eladót tértivevényes levélben, hogy 8 munkanapon belül vagy a megrendelt árut szállítsa le vagy a kifizetett összeget fizesse vissza.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#7) Dluinet


Dluinet
nagyúr

Edigitálból semmit nem veszünk, mert az ügyfelet szarnak nézik.
Ha mégis vennél és pécsi vagy, akkor a személyes átvételt kell választani, ha szeretnél egy kis megalázást kapni.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#8) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Na kérem, feleségem ma reggel tájékoztatott, h tegnap kapott egy mailt, amiben a bolt elismerte, h a csomagot visszaküldték nekik és opcióként levásárolhatjuk a kifizetett összeget vagy visszaadják a pénzt. Egy hónap után visszakaphatjuk a pénzünket, ez igazán remek...
De h ezért senkit nem rúgnak hátsó fertájon azt nem hiszem el!

Pécsre szoktunk járni néha, de most nem volt tervezve meg úgy is itthon voltunk ezért választottuk a házhoz rendelést és az előre utalást. Eddig kég alkalommal vásár'tunk ott személyesen (egy telefont meg még egy valamit, már nem emlékszem), tényleg nem valami ügyfélbarát az eladó személyzet.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#9) D1Rect


D1Rect
félisten

Nem utalunk előre.

(#10) sonar


sonar
addikt

Melyik bolt volt?

A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!

(#11) Egon válasza sonar (#10) üzenetére


Egon
nagyúr

A bejegyzés első sorában szerepel a bolt neve...

Egyszer én is megjártam velük. Valami akciós időszakban (talán BF idején) rendeltem tőlük valami apróságot (ha jól rémlik, telefontokot a gyereknek), de személyes átvétellel, a Köki plázában található boltjukban. Kiértesítettek, hogy megjött a cucc, átvehető. Odamentem, kiálltam egy igen hosszú sort (vagy egy órán át vártam), és aztán nem találták a cuccot a raktárban (háromszor is nézték, két különböző eladó).

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#12) Narxis válasza sonar (#10) üzenetére


Narxis
nagyúr

Edigital.

Thanos was right.

(#13) 66zio


66zio
aktív tag

Mondjátok vissza és emailben magyarázzátok meg a döntéseteket. Sose lesz itt változás, ha mindenki benyeli ezeket. Barátnőm is csinált ilyet. Szülinapomra vett volna valamit a xiaomishoptól (mivel meglepetés volt nem is tudtam, hogy mit és honnan kapok)
Ott is ment az igérgetés, késés, de kivárta. Azóta persze megbeszéltem vele, hogy ilyet nehogy mégegyszer csináljon. Sose fognak így kihalni ezek a szemét cégek.
Nem te vagy az Edigiért elvileg hanem ő érted. Na jó ez nem igaz. Ő a pénzért van, de azt meg tőled kapja.

(#14) flymi válasza D1Rect (#9) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Általában így szoktuk, mert jobb mintha a futár vágja a pofákat h sietne, de most még kártyázhat is vagy számolhatja a kápét.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#15) Chaser válasza flymi (#3) üzenetére


Chaser
titán

Eloszor is gratu, nem kell nekik utalni:)
Hetfon telefon, illetve be az egyik boltba, ha van uzletvezeto kerni, telefonon es emailen kozolni az ufsz-szel h minden lehetseges forumon feljelentest teszel - tedd is meg -
Panaszkonyvbe mindenkepp irj be, a tortentek utan pedig kerj min. 50% karteritest, 1 napon beluli kiszallitast, ha ezt nem akarjak vasarlastol elallas es penz vissza, termeszetesen homaton es egyeb helyeken is el lehet ezt meselni, ahogy itt is, errol is nyugodtan tajekoztasd oket
Kizarolag ok a felelosek a csonagodert, ha a futar ceg elkavarja az is az o gondjuk, ha piros ho esik 5m az is - ekkor azert lohetnenek egy viszmajort ( : -
Legyel tokos, ha ilyen a hozzaallasuk maskepp nem megy

Szerk:
Mindegy mit vartyognak, te semmilyen csomagot nem vettel at, a kiszallitasi ido tobbszorosen letelt, es neked semmi kozod hozza mit benaznak ok v a futar

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#16) Freiherr válasza Chaser (#15) üzenetére


Freiherr
őstag

Már frissült a sztori.

XXX

(#17) DarthSun


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

Csodálkozom...rendeltem már tőlük pár cuccot, semmi gond nem volt. Hozzám a fehérvári bolt van közel, bolti átvétellel szoktam, nem utalok előre, kp- val vagy kártyáról fizetek, átvételkor. Karácsony előtt pld ajándékba rendeltem egy tévét, mondom most tuti sokat kell várni, hát már másnap kaptam emailt és SMS- t is hogy átvehető. A bolti eladók mint mindíg, most is nagyon kedvesek voltak, kibontották, ellenőrizhettem.
Garos ügyem egy volt, bevizsgálták, visszaadták a pénzt, típushibának bizonyult, mondták hogy az egész szériát vissza is küldik a gyártónak.
Boltonként ilyen nagy eltérések lehetnek ?.... :U

(#18) Chaser válasza Freiherr (#16) üzenetére


Chaser
titán

Amit elozoleg olvastam nalam nem frissult

Szerk:
DarthSun
Par aprosagot vettem amik tobb ev garosak, garpapirt ugy kaptam meg h kertem, mert amugy nem adtak volna ( : azt mondja a fomuvelt, h benne van a rendszerukben, mondom az nagyon jo, ha el akarom adni majd mondjam a vevonek h benne van a rendszeretekben a garido? ( : Tudtommal kotelezo garjegyet adni, mivel a szamlan utalas sincs garancia idejere...mintha a fogat huznak sikerult neki megirni:)
Ez az ors vezer teri edigiben volt

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#19) DarthSun válasza Chaser (#18) üzenetére


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

Az utolsót nézem most (egy fiókba gyűjtöm a számlákat), a tévé - számla+a gyártói garipapír pecsételve, aláírva - 5 év garos Hithachi.

(#20) llax válasza flymi (#14) üzenetére


llax
senior tag

Nem vagy jóban a futárral :) Nálam két cég is automatikusan viszi családtaghoz (vagy tőlük hozzám, vagy másikhoz) a csomagot, ha nem valamiért nem tudok otthon lenni :) Mondjuk mindig "jól kerekített" összeggel szoktam az uv. csomagot fizetni...

Ha már családtag... Az egyikőjüknek 2017 első fele az e.d.-lal való közdelemmel telt, előre kifizetett (100k+++), a rendeléskor és utána is folyamatosan raktáron lévőnek jelzett háztartási gépre várva... A csomag mérete miatt 24 órás szállítás ugyan nem jöhetett szóba, de heti talán 1 (2?) kiszállítási lehetőség igen. Egy ki kezdeti megakadás után mindig a következőre ígérték, cca. 5 hónapon keresztül. (Hozzá kell tenni: a választott színben más kínálatában nem találta.)

(#21) Chaser válasza flymi (#8) üzenetére


Chaser
titán

Jah h ez az update ( :
Ha elismertek remek, ahogy fentebb irtam ugy jarj el, tisztajofejek' mar h vissza adjak a penzed v levasarolhatod ((( : legyen ennek nyoma ahol lehet, majd akkor lesznek pitsanrugasok', ha nem csinalsz semmit, akkor marad ez a hozzaallas

Szerk:
DarthSun
Engem nem vigasztal h neked automatikusan adtak ami automatikusan jar ( :
Kb 3 eve borotvat vettem a kmeti uzletbol, ott sukerult maguktol adni a garjegyet is a gephez

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#22) Geri Bátyó válasza Egon (#11) üzenetére


Geri Bátyó
őstag

Nálad az lehetett a probléma, hogy a KÖKI-ben nincs Edigital! ;]

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#23) Bird


Bird
addikt

Tipikus tanmese, miert ne fizess elore! Csak utánvétellel szabad... Tanulópénz. :(

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#24) Chaser válasza Geri Bátyó (#22) üzenetére


Chaser
titán

;] és valóban nincs, pedig elférne...

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#25) Geri Bátyó válasza Chaser (#24) üzenetére


Geri Bátyó
őstag

Soha nem is volt, de valóban elférne, mert a harmada üres. :K

(#23) Bird: Teljesen hivatalos, ezer éve működő üzletlánc, számtalan bolttal. Nem vérpisti a HA-ról! Itt azért nem gondolja az ember, hogy átverik.

[ Szerkesztve ]

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#26) Ndruu válasza Geri Bátyó (#25) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Volt, de nem sokáig üzemelt. Emlékszem, pár raklap volt bent meg egy pult az eladóknak.

Harrrr!!!!

(#27) Geri Bátyó válasza Ndruu (#26) üzenetére


Geri Bátyó
őstag

Itt lakom mellette, de én sosem találkoztam vele. Minden nap arra járok és rendszeresen átjárok rajta, mert a posta a túlsó végén van, de én nem láttam.

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#28) flymi válasza llax (#20) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Futárokkal eddig nem nagyon volt gond. Hozták, átvettem, mindenki örül.
Talán TNT vagy valami apróbb futárcég volt, aki rohant és húzta a száját, DPD vagy MPL eddig viszonylag normális volt ilyen szempontból.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#29) mephi666 válasza Chaser (#21) üzenetére


mephi666
nagyúr

pénteken voltam épp náluk: vettem egy routert és adták automatikusan a garpapírt most is :K

ami a komplikáltabb: háztartási gépcsereprogramban kaptunk támogatást x mosógépre, ami 2hónapja volt több helyen (pl mediamarkt, edigital, stb), de most csak ediginél... nem akartunk változtatni, tőlük akarjuk megvenni a konkrét típust: hívtam csütörtökön a központi ügyfélszolgálatot, hogy náluk lehet-e érvényesíttetni a támogatást, valamint edenred aranykártyával ki tudom-e fizetni az egészet előre az üzletben, amikor lepapírozzuk és megrendelem... ügyfélszolgálatos csaj egyik kérdésre sem tudta azonnal a válasz: csereprogramot megkérdezte ott valakitől 1 perc alatt, az mehet, de a kártyát nem tudja, kérdezzem az üzletben :U neten megrendeltem a gépet házhoz szállítással, utalást adtam meg (hogy véletlenül se küldjék, míg nem zongorázom le, de foglalásban maradjon a gép), megjegyzésbe meg beírtam a bánatom a csereprogramról meg a kártyáról, hogy ezt a részt az üzletükben intézném... ahogy átvettem a routert, mondtam mi a másik nyűgöm, srác ment a sorszámkiadó géphez és adott egy számot, ami direkt erre az ügyletre vonatkozik... ügyfélszolgálat ennyire volt jól felkészült :D (lerendeztük a papírt, másik srác átállította a rendelésemben a fizetést kp-ra és helyben kifizettem kártyával, kiszállítást is kifizettem, most pedig csak a futárcéget kell várnom... 2éve valami royal futárral szállíttattak ide mosogatógépet, semmi probléma nem volt... remélem most a héten is így lesz)

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#30) SunMount3r


SunMount3r
nagyúr

Én most dec 27.-e délelőtt rendeltem valamit tőlük, a webshop-ban 1-3 napos házhoz szállítást írtak. A rendelésem még aznap a 3. státuszba került ("Összekészítés alatt"), de a alul már azt írja ki, hogy "Feladásra került". Már az e-számlát is megkaptam, sőt már az az e-mail is megjött, hogy "Már kipróbáltad? Értékeld a terméket!". Tegnap délelőtt írtam nekik egy "polite érdeklődő levelet", hogy legyenek szívesek már tájékoztatni a rendelés állapotáról.

Tehát: Ahhoz képest már az 5. munkanap is letelt, de eddig semmi további fejlemény.

[ Szerkesztve ]

(#31) Chaser válasza SunMount3r (#30) üzenetére


Chaser
titán

és kipróbáltad már?
;]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#32) domos


domos
senior tag

Volt hasonló esetem, hogy a transoflexnél eltűnt az ipontól rendelt SSD. Az ipon kiküldte újra, az elveszett SSD-t meg gondolom leverték a futárcégen. Akinek fizettél, az a felelős azért hogy a termék eljusson hozzád.

[ Szerkesztve ]

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

(#33) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

A történetnek még nincs vége. Küldtek ugye egy mailt január első napjaiban amiben jelezték, h a küldemény valóban visszakerült hozzájuk és amit kifizettünk azt levásárolhatjuk vagy visszautalják. Leírtuk szépen, h küldjék vissza.
Ennek már lassan egy hónapja. Két nappal ezelőtt írtam nekik, h fogyasztóvédelemhez kellene-e fordulni, h végre viszontlássuk a pénzünket vagy mi legyen, de mai napig nem jött semmilyen válasz. Ma azért írtam nekik megint, nehogy már elfelejtsenek, de remélem nem kell újabb 20 napig várni egy levélre. Nevetséges.
Már komolyan kezd elegem lenni belőlük.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#35) lev258 válasza flymi (#33) üzenetére


lev258
veterán

Kezdj neki.
Ha telik az idő, az neked hátrányosabb lesz. Majd a fejükhöz kapnak, ha megkapják a hivatalos papírt az ügyről.

Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő

(#36) mephi666 válasza flymi (#33) üzenetére


mephi666
nagyúr

az ügyfélszolgálat úgy néz ki elég vérszegény náluk... írtam korábbi kommentben, hogy mosógépet intéztem gépcsereprogramban... telefonon nem tudtak értelmesen válaszolni, helyben meg elintéztek mindent, ahogy kellett :K ja és pénteken intéztük el a papírokat, akkor fizettem, srác mondta, hogy 8 munkanapon belül szállítják a gépet: kedden jött üzenet, hogy a csomag a royal-nál van... hozták is aznap :K amit fel tudnék hozni negatívumként: egyedül jött a fuvaros és úgy szenvedte fel lépcsőnként a gépet az elsőre egy molnárkocsival, majd lefelé a régit hasonlóképp... (de ez nem az edigital hibája, hanem a futárcég spúrsága: jó móka lehet lift nélküli 5emeletesbe 70kilós mosógépet felvinni egyedül, majd a régit le)

ui: nincs a közelben üzlet, ahova bemehetnél? hátha ott írni-olvasni tudó, segítőkész emberek vannak? (meg panaszkönyv, amibe be lehet írni :D ...azt nem lehet letagadni, hogy "rendszerhiba miatt nem kapták meg az üzeneted / spamba került az email")

[ Szerkesztve ]

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#37) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Ma melóban voltam, a terhes feleségem épp sziesztázott ezért az anyósom ment ki, mikor ma meglepetésszerűen érkezett egy futár és ezt a félig kifolyt, újracsomagolt tusfürdőt hozta, ami egyik tétele volt a decemberben rendelt csomagnak:

A legszebb az egészben, h a papíron jól látható a december 4-ei dátum (rendelés dátuma) és az is biztos, h a tusfürdő tömege nem 2,89 kg. Mosópor is volt a csomagban 18 kilónyi, plusz egy szendvicssütő. Sehogysem jön ki nekem a 2,89 kg...

Én olyan ideges lettem mikor megláttam a fentebb bemutatott "csomagot", h elborult az agyam és felhívtam az edigi ügyfélszolgálatát, mert valakinek a vérét akartam venni.
Közel 7 percnyi várakozás után sikerült egy ügyintéző kisasszonnyal értekeznem aki miután ránézett az ügyszámra és meghallgatta a történetet, sűrű bocsánatkérések közepette küldött mailben egy bszámlaszám bekérő üzenetet, szóval remélem hamarosan viszontláthatjuk a kis pénzikénket, de majd akkor nyugszom meg teljesen ha újra a számlán lesz a pénz. A többit meg kenje hajára a futárszolgálat és az edigi is.
Ezek után soha többet előre utalással egy boltnak.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#38) llax válasza flymi (#37) üzenetére


llax
senior tag

Hihi DPD :)
Nem lenne etikus közzétenni a velük lefolytatott levelezésem, de az igen érdekes lenne :)
Az ügyfélszolgálat napról napra csak ugyanazt tudta ismételni egy náluk (depóban) beragadt csomagom ügyében, hibás címre hivatkozva, hogy adjak meg helyes címet... Többedik nap után már a lakcímkártyámról is küldtem képet, de ugyanaz ment tovább: adjak meg új, helyes címet. X nap után már azt is hozzáfűzte, hogy ha Y napig nincs átvéve, visszaküldik a feladónak. (Egymásba fűzött levelezés volt, ügyszámmal, tehát az ügyintéző láthatta az előzményeket is.)

A vége az lett, hogy felhívtam a központi telefonszámukat, de a menüben nem az ügyfélszolgálatot választottam, hanem (kvázi random) a pénzügyi osztályt. Tudod mi történt? Aki felvette meghallgatott (azzal kezdve, miért nem az illetékeseket választottam a menüben), kért fél perc türelmet, majd megadta a depóban dolgozó mobilszámát. A következő munkanapon kezemben volt a csomag... Ekkor derült ki (a depóban dolgozó telefonon elmondta), hogy a futáruk valóban nem találta meg a címet, a csomagot félretették és mivel mindig ugyanazt a címet kapták, mindig hibás címet jeleztek vissza a rendszerben. (a futár "újonc" volt, helyismeret nélkül, az utcánkban teljes a káosz a házszámokban, az utcán sem kérdezett meg senkit - utóbbi csak azért érdekes, mert más cégek futárai engem már nem is egyszer kérdeztek meg, merre találják XY-t, vagy egy címet)

[ Szerkesztve ]

(#39) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

No kérem. Eljutottunk odáig, hogy az edigi kiállított két mínuszos számlát az egyiket május elején, a másikat egy hónappal később amiben ráírták, h a fizetési határidő (mármint a részünkre történő pénzvisszafizetés) 8 nap mindkét számla esetében. Szerintetek megjött a pénz máig?
Ugyan...

Hatodjára próbálom hívni az ügyfélszolgálatot csak ma de nem veszik fel. Megvannak, visszakapta a bolt azokat a tételeket amiket a futárszolgálat szétszedett és elkutyult, kiállították a mínuszos számlát és mindeközben csak 9 hónap telt el a rendelés óta. Ha tippelnem kéne még pár hónap és meg is kapjuk a pénzünket.
Fa**om edigital meg előre utalás!

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#40) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Szeptember végén visszautalták a pénzt.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.