Hirdetés

2024. június 15., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59

LOGOUT.hu

[B] Olcsó/akciós holmik Kínából, külföldről. Nem csak eBay-es forrásból. Belföldi kihagyhatatlan akciók, ajánlások a BestBuy topikokhoz tartoznak.

Cél az akciós/olcsó kínai beszerzésű "bármi" megosztása egymás közt, ezzel segítve a többieket tapasztalattal, ajánlásokkal.
Nem cél a bekötési, szerelési, érintésvédelmi, villanyászati szakkör mélyreható tanulmányozása, erre megvan a megfelelő specifikus topik.
[B] Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban olvasnivaló.
Kérünk mindenkit, hogy a reflinkek (ÁSZF III/11/17) megosztását mellőzzük a topikban (rövid link is reflink ha kinyílik, pl.: http://gearb.es/XXXXX). Saját, hozzászólás írójához köthető reflinkes blog/teszt/fb oldal is törlődni fog. Bónusz visszatérítős oldalak szintén. Ha egy mód van rá, a termékre mutató linkek a .html után ne tartalmazzanak mást (?wid= maradhat, az a raktárat jelenti), főleg nem ezt: ?lkid=
Legyetek kedvesek pénznemet írni a hozzászólásokba, nem mindegy, hogy pl. EUR, HUF vagy USD.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#94115) petipetya válasza DeFranco (#94104) üzenetére


petipetya
nagyúr

Látom, hogy már nem ebbe az irányba mentél el, de a jövőre vonatkozóan leírom az ebay-es tapasztalataimat 6 év távlatból. Amikor nem érkezik meg egy cucc, akkor ezt szoktam csinálni:
- megvárom, amíg lejár a kitűzött kézbesítési határidő (pl. ki szokták írni, hogy kézbesítés 08/11-09/25 között), és nyitok egy hibajegyet, amiben semmi követelőzés nincs (ennél bonyolultabban felesleges, úgyis fordítóval nézi:
"Hi,
The item isn't arrived. Can you help me?
Thanks.
Best regards,
Peter"
- bármit is válaszol (visszatéríti, részben visszatéríti vagy újraküldi), azt írom:
"Hi,
I want full refund Thanks.
If I receive the item later, I can you make a repay.
Best regards,
Peter"
- mindezzel teljesítettem kötelezettségemet abban az irányban, hogy jeleztem a bajt, és nem követelőztem, ha véletlenül elfajulna a dolog és a PayPal-nak meg kellene mutatni az üzenetet (ilyen még sosem volt, kopp-kopp-kopp)
- megtörténik a visszatérítés, és már küldöm is a pozitív értékelést (ilyenkor sosem írok semmit az esetről, egyszerűen csak mindenből maximumot adok az eladónak, mintha minden rendben lenne), majd zárom a hibajegyet
- ha közben megérkezik a cucc (volt már erre példa nem is egyszer), akkor megy neki az üzi:
"Hi,
The item has arrived. I need a PayPal link for payment.
Thanks.
Best regards,
Peter"
- jön a link, rábökök és kifizetem, ennyi

Egyébként mostanában nem szoktak genyózni, hanem egyből felajánlják a visszatérítést. Sőt most éve elején már régen kifutottam a határidőből, és akkor írtam az eladónak. Még válasz sem érkezett, csak a visszatérítés 1-2 nap múltán. Gondolom az is számít valamit, hogy lassan 7 éve vagyok fent az ebayen, színtiszta 100%-os értékeléssel.

Persze mindezeket itt tanultam a mobilarénán, mert az első pár darab ilyen esetnél tanácsot kellett kérnem. A topicban sokat segítetteket az évek alatt. :R Mellesleg elhet helyesírási hiba az angol szövegben, de szerintem ez egy kínai és magyar közötti párbeszéd során egyáltalán nem számít, a lényeg az egyszerűség.

"nincs rá lezsóidő"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.