Nekem van olyan kínai gyorstöltőm (is) amit linkeltél.
Az és a 10A-es társa arra van, hogy gyorstöltsön, ha rajta hagytad a világítást, lemerült valamiért az akku és gyorsan használni akarod az autót. ( pl autószerelőknél) Csepptöltésre nem jó.
Van Aldis-Lidlis töltőm, szerintem ár/teljesítményben verhetetlenek. A csepptöltés azonban ott sem az igazi mindig, de ki lehet fogni jó szérát.
Ami minden tekintetben tetszik - bár volt garis gondom vele a kapcsoló gombjával - az az Akkukraft.
Abban már van némi töltési "erő", és karakterisztika ( nagyjából Aldis-Lidlis szint ), de ez 13,2-13,6 V ( ha jól emlékszem) között tartja csepptöltésen az akkut, és töltésnél is csak 14,4 V-ig megy.
Amit viszont most használok ( 2 db kb vagy 2 hónapja), az egy kínai motorkerékpár csepptöltő.
Kutyusom egy töltőt már szétrágott ( nyitva felejtettem a gépház tetőt), így most olcsóbb töltőkkel "szoktatom" a kutyust.
Ez a szoktatás olyan jól sikerült, hogy meg is tetszett eza töltő: [YASO mkp csepptöltő]
Ő 14,4 V-ig tölt, ( csak 1,3A, de elég az ) majd fixen 13,5V -13,6V-on tart. A dugvillát cseréltem ki rajta ( 200 Ft ). Az egyik egy 72 Ah, a másik egy 77 Ah akkun van. Kicsi, egyszerű, még csak gomb sincs rajta, áramszünet esetén újból indul és csak 14,4 V-ig tölt. Szerintem jó. Amelyiken nincs YASO felirat, az nem jó.
Egyébként szintén zenész, hetekig álló autókon lógnak a töltők.
[ Szerkesztve ]