Svédországban élő rokon vett egy Mini-t ajándékba a gyerekeimnek.
A Mini 13 hónaposan elpatkolt (töltésnél felmelegszik és soha többet nem kapcsol be-szindróma, utána lehet nézni a neten, elég sűrűn előfordul).
1. megkérdeztem a magyar Apple-t, elhajtottak, mert hogy csak 12 hónap gari van rá. Az európai 24 hónapos garancia-jogszabályra magasan tettek
2. azt mondták, vigyem vissza ahhoz a céghez, akitől vettem - kösz
3. rokon visszavitte a tablet-et Svédországba, ott a kereskedő azt mondta, hogy nem cseréli, csak bevizsgálja és ha az akksi a bűnös, akkor nem javít (szerinte az akksi nem része a tabletnek és csak 6 havi gari van rá!) és még a bevizsgálási díjat is elkéri - na, ebből nem kértünk
4. aztán később a kereskedő azt mondta, hogy a helyi (svéd) Apple-el intézzük
5. a helyi Apple azt mondta, hogy lejárt az egy év gari és különben se lehet bevizsgálni az akksit, mert a Mini nem szétszedhető, annyit tehetnek értünk, hogy kapunk új Minit valami 15-20% kedvezménnyel - anyád (a magyar Apple még ennyi gesztust sem volt hajlandó tenni)
6. a kereskedő azt mondta, hogy igenis szétszedhető, már sokat szedtek szét
7. majd a kereskedő kitalálta, hogy pénzért mégis megjavítják a Minit - ami kevesebbe kerül, mint a bevizsgálás - hoppá
8. majd pár hétre rá közölték, hogy mégis kicserélték a Minit. De se új doboz, se új töltő, csak maga a tablet - azóta még nem volt itthon a rokon, nem volt a kezemben a cserekészülék, szóval az is lehet, hogy egy refurbished cuccot adtak.
Ez így összesen vagy 2-3 hónap volt, millió szaladgálással és telefonálgatással, no meg hajtépéssel. A svéd részét a rokonom intézte, így azt a részt csak közvetett tapasztalatokból idéztem. Ennyit a 100% customer satisfaction-ről.
[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q