Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ivana


ivana
Ármester

Bátraké a szerencse :Y Azért nagy mázlid volt, hogy simán át lehetett írni.

(#2) gooool


gooool
őstag

Én a helyedben felhívnám őket, hogy "nade tesvírem, hát ez szar, mert eszi az olajat, meg fogy a víz, meg kati sincs alatta és azonnal viszem vissza neked tréleren a családdal együtt".
Kíváncsi lennék mit szólnának, ha egyszer a saját fegyverüket előadnák nekik fordítva. :DDD
Én Érden jártam így egy Ignissel, szép képek, jó leírás, majd megérkezve egy sokgenerációs roma kéjlak, amiből a 11. kiérkező személy már kompetens volt. Oldalról telibeverve az autó, egyértelmű kókány javítás bizonyította, belül tiszta retek, kuplung meg már szegecsen fogott. Nem hoztuk el. :)

Üdv, Balázs

(#3) M0ng00se


M0ng00se
őstag
LOGOUT blog

nekem G astram van es tobbszor hallottam mar hogy az F utan nagy visszalepes de legyszi mondjatok mar el hogy miert :DDD

V6

(#4) parandroid válasza M0ng00se (#3) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Nehezebben dugod ki a lábad a csukott ajtó alatt, mert nem rohadt szét? :F :DDD

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#5) ivana válasza M0ng00se (#3) üzenetére


ivana
Ármester

+1 én sem értem, jóval merevebb normálisabb kaszni. Problémásabb, de azért használható motorokkal.

(#6) alkatraz3000


alkatraz3000
senior tag

Csúnya beltér, csúnya külső, szar technika, praktikum nincs benne. Olyan lelketlen szerszám hangulata van. Gazreakcio kelletlen (kivéve a z20let, az disznó módon ment, de az is egy hulladek volt)

+1 az F astra legalább látványosan rohad, a G astra ellenben nem, de attól meg csamcsog.

[ Szerkesztve ]

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#7) bambano válasza alkatraz3000 (#6) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

nekem egy 23 éves g astrám is van, még ecotec, nem twinport, 1.6 benzin fapad.
tény, hogy viszonylag kevés kilométer van benne és viszonylag keveset megyünk vele egy év alatt, de olajat nem öntöttem még utána, most kezdett el rozsdásodni kicsit, csak kopó fogyó alkatrészeket kellett cserélni.

két baj volt vele, a nem gyári utólag belekókányolt immobilizer rendszeresen szivat (bár ez lehet, csak a gagyi akksi miatt volt), meg a tetőablak beázott, amíg be nem falaztam.

jól fogyaszt, ahhoz képest elég jól megy, ahhoz képest, hogy női sofőr, alig romlott el benne valami. rendes merev galvanizált kasztnija van.

mi a gond a g astrával?

hogy kinek mi tetszik, egyéni, szerintem az, hogy egy korábbi c osztálynak az orrát erről lopták, az azért jelent valamit.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#8) Adam289 válasza bambano (#7) üzenetére


Adam289
csendes tag

melyik c osztálynak?

(#9) aero. válasza Adam289 (#8) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

A W204-nek, de nem tudja megindokolni, miért (hiszen nem is lehet)

[ Szerkesztve ]

(#10) bambano válasza Adam289 (#8) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

mert pont úgy néz ki az első lámpája és a motorházteteje, mint ha ellopták volna a g astra terveit és csináltak volna rajta egy ráncfelvarrást.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#11) ivana válasza bambano (#10) üzenetére


ivana
Ármester

Szinte alig van hasonlóság, ennél sokkal durvább pl. mennyire hasonlít az első modern skoda octavia a lancia kappa/delta vonalra.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.