Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Bluetooth dongle-k PC / PS4 mellé
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BlacKSouL
addikt
Hú de jó hogy kutorászok.
Ezt például érdemes végignézni, különösen 2:20-tól kb 1 perc, illetve 4:55-től...szerintem tanulságos.
És ez meg szintén elég jól szájbarágós, ebből is kiemelném az 1-es ábrát, hogy mennyire változik a 10-20 között kb. ideális viszkozitás az adott hőmérséklet tartományokban. 100 alatt mindenhol, nagyon. 100 fölött csak nagyon nagyon kicsit.
Mindenki attól fél, hogy mi lesz, ha 100 helyett 110-re "hevül" a motor és az olaj. Hogy biztos megszűnik a kenés. Nem. Nem szűnik meg. Ekkor ugyanis van olajnyomás, van olajáramlási sebesség, és van viszkozitás. Majdnem pont annyi, mint 100°C-on. Alig kicsivel kisebb. Kenés igazából akkor nincs(rendes), amikor -10 és +80 fokos olajhőmérséklet között bármelyiken elindul a motor, és nyomom a gázt. A hideg lassú nyúlós olaj sokkal szarabbul ken, hűt, véd, mint a 110 °C-on megfelelő nyomáson, nagy sebességgel száguldó olaj. Tehát 100°C alatt minden olaj lassúbb, nyúlósabb, hidegebb. Csak az a nem mindegy, hogy mennyivel.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik