Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21443) chopin42


chopin42
őstag

Üdv!
Így még nem jártam :(
Alzából rendeltem egy szendvicssütőt, 10k alatt kicsivel szállítással együtt. A kicsomagolást videóztam, mielőtt kibontottam, akkor is zörgött valami. Ezeket találtam:

A sütő törve volt, tele ujjnyomokkal, 99% hogy visszaküldött termék. A dobozon NEM volt ilyen jelentős külsérelmi nyom. A videón egyértelműen látszik, hogy nem én törtem össze, az átvétel után rögtön történt.
Az elállás játszik, a bizonyítékokkal, vagy 3 napos csere, vagy esetleg garancia?
Baromi mérges vagyok :W :W :W :W :W

Szakmai kérdések csak a fórumban...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.