Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
chopin42
őstag
Üdv!
Így még nem jártam
Alzából rendeltem egy szendvicssütőt, 10k alatt kicsivel szállítással együtt. A kicsomagolást videóztam, mielőtt kibontottam, akkor is zörgött valami. Ezeket találtam:
A sütő törve volt, tele ujjnyomokkal, 99% hogy visszaküldött termék. A dobozon NEM volt ilyen jelentős külsérelmi nyom. A videón egyértelműen látszik, hogy nem én törtem össze, az átvétel után rögtön történt.
Az elállás játszik, a bizonyítékokkal, vagy 3 napos csere, vagy esetleg garancia?
Baromi mérges vagyok
Szakmai kérdések csak a fórumban...