Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18731) bucihost


bucihost
senior tag

Sziasztok!

Egy kis EDIGITAL:

03.03 - Felhívtam őket, van e márkaszerviz vagy nekik kell küldeni. a válasz az volt, hogy nincs Nekik küldjem. megrendeltem a garancia futárt.
03.07 - jött a futár
03.27 - Garanciális ügyintézésre átvéve/Szervizbe szállítás alatt (hol volt 20 napig a telefon??!!)
04.04 - szervizelés alatt
04.05 - eltűnt a szervizelés alatt bejegyzés, újra szervizbe szálítás alatt.
04.06 - felhívtam őket, hogy ez most mi??? közölték alkatrészre várnak....
04.13 - Márkaszervizben (ügyintézés folyamatban)
04.14 - felhívtam őket, hogy akkor cska van márkaszerviz???és mikor lesz kész a telefon.... a válasz az volt, hogy van de nem tudják!
ezzel egyidejűleg fogyasztóvédelem / békéltető testületet is felkerestem. Kérnek minden dukumentumot, rögzített hívást stb.
04.14 - vissza hívtam őket, hogy kérek minden hangfelvételt emailben, mert kérik a megfelelő szervek.

(közben elutaztam üdülni, de előtte felhívtam őket, hogy ha ne adj isten kész lenne a telefon akkor hívjanak,hogy hova küldjék mert ingázok 3 cím között ....)

04.18. Kaptam egy emailt, kész a telefon... küldik vissza.... oké de hova????
Hívtam őket ismét h mi a f.... van, hát ők elküldték a telefont ide meg oda... de nem is az én nevemre.
(apámék címe, öcsém nevére....)

Megjött a telefon, öcsémnak mondtam bontsa ki , nézze át.

Na ami kiderült!:

04.04-én nem alkatrészre vártak, hanem ROSSZ szerviznek adták le a telefont (Bravophone), akik vissza dobták, hogy nem tőlük származik a készülék! (benne maradt a telefon dobozában a jegyzőkönyv)
Szóval vissza edigital, akik küldték tovább a TMX-nek!
A TMX átvette kijelző hibával, majd kicserélte az alaplapot....
És jön a csattanó: A garanciajegy nincs kitöltve, a garancia idő nincs meghosszabbítva. TMX nek nincs telefonos ügyfél szolgálata... Az Edigitalnal meg csak hülyék vannak (tisztelet a kivételnek). A csóka 23 perc alatt megtalálta a kávé főzőmet (telefont adtam le... :D ), majd közölte újabb 5 perc után hogy meg van, de nem érti mi a gond, hisz már átvettem a telefont..... mire újra elmondtam, hogy GARANCIA JEGY!!!! újabb 5 perc után kiderült, hogy jaaa majd ők írtak a szerviznek, aki ha válaszol nekik akkor irnak nekem emailt....

Sebaj, kértem ha már ír a szerviznek, akkor kérjen tőlük egy eredetiséget igazoló dokumentumot, valamint egy igazolást, hogy nem használt / felújított alkatrészt raktak bele a telefonba...
Nah egyenlőre itt tartunk, várok türelmesen... :W

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.