Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Egy kis EDIGITAL:
03.03 - Felhívtam őket, van e márkaszerviz vagy nekik kell küldeni. a válasz az volt, hogy nincs Nekik küldjem. megrendeltem a garancia futárt.
03.07 - jött a futár
03.27 - Garanciális ügyintézésre átvéve/Szervizbe szállítás alatt (hol volt 20 napig a telefon??!!)
04.04 - szervizelés alatt
04.05 - eltűnt a szervizelés alatt bejegyzés, újra szervizbe szálítás alatt.
04.06 - felhívtam őket, hogy ez most mi??? közölték alkatrészre várnak....
04.13 - Márkaszervizben (ügyintézés folyamatban)
04.14 - felhívtam őket, hogy akkor cska van márkaszerviz???és mikor lesz kész a telefon.... a válasz az volt, hogy van de nem tudják!
ezzel egyidejűleg fogyasztóvédelem / békéltető testületet is felkerestem. Kérnek minden dukumentumot, rögzített hívást stb.
04.14 - vissza hívtam őket, hogy kérek minden hangfelvételt emailben, mert kérik a megfelelő szervek.
(közben elutaztam üdülni, de előtte felhívtam őket, hogy ha ne adj isten kész lenne a telefon akkor hívjanak,hogy hova küldjék mert ingázok 3 cím között ....)
04.18. Kaptam egy emailt, kész a telefon... küldik vissza.... oké de hova????
Hívtam őket ismét h mi a f.... van, hát ők elküldték a telefont ide meg oda... de nem is az én nevemre.
(apámék címe, öcsém nevére....)
Megjött a telefon, öcsémnak mondtam bontsa ki , nézze át.
Na ami kiderült!:
04.04-én nem alkatrészre vártak, hanem ROSSZ szerviznek adták le a telefont (Bravophone), akik vissza dobták, hogy nem tőlük származik a készülék! (benne maradt a telefon dobozában a jegyzőkönyv)
Szóval vissza edigital, akik küldték tovább a TMX-nek!
A TMX átvette kijelző hibával, majd kicserélte az alaplapot....
És jön a csattanó: A garanciajegy nincs kitöltve, a garancia idő nincs meghosszabbítva. TMX nek nincs telefonos ügyfél szolgálata... Az Edigitalnal meg csak hülyék vannak (tisztelet a kivételnek). A csóka 23 perc alatt megtalálta a kávé főzőmet (telefont adtam le... ), majd közölte újabb 5 perc után hogy meg van, de nem érti mi a gond, hisz már átvettem a telefont..... mire újra elmondtam, hogy GARANCIA JEGY!!!! újabb 5 perc után kiderült, hogy jaaa majd ők írtak a szerviznek, aki ha válaszol nekik akkor irnak nekem emailt....
Sebaj, kértem ha már ír a szerviznek, akkor kérjen tőlük egy eredetiséget igazoló dokumentumot, valamint egy igazolást, hogy nem használt / felújított alkatrészt raktak bele a telefonba...
Nah egyenlőre itt tartunk, várok türelmesen...
[ Szerkesztve ]