Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18709) asdf_ válasza Graphics (#18708) üzenetére


asdf_
veterán

Erre amúgy van valami létező forrásod is, vagy puszta spekuláció?

Regen, amikor vettem a monitoromat, akkor jarattam a topikjat, ott tobb ember egy even beluli meghibasodas eseten masvalaki javitott monitorjat kapta cserekent, ahelyett, hogy a sajatjat kapta volna vissza javitva*, vagy egy zsirujat cserekent.
* ez csak azert sem tudott volna megtortenni, mert ugy nezett ki a csere, hogy jott futar #1, hozta az ujat javitottat, majd utana par nappal kesobb jott futar #2, aki pedig vitte a regi meghibasodottat. Ne, ne kerdezd meg, hogy miert nem egy kanyarban oldottak meg, akkor sem ertettem, most sem :D

Pixelhibát elég nehéz lenne javítani, persze hogy cserélni fogják a monitort...

Ez ketsegtelen, a kerdes, hogy egy vatta ujat kap az ember, vagy valakinek x honappal ezelott elromlottjat, amit azota megjavitottak.

De, ad1, ez sok eve volt, tehat most mar akar mashogy is lehet (anno eleve ugy indult a tortenet, hogy SN-nel szart sem ert az ember az ugyfelszolgalaton, mert nekik az Order No. kellett a dobozrol (amit sokan kidobtak mar, az enyemnek a szamlajara -ismerve a dorgest- rairta a bolt az Order No-t), ad2, ha hollandiai szarmazasu a monitor, lehet, hogy tok mas a menete az ugyintezesnek, mintha magyar lett volna a cucc.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.