Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Graphics
Jómunkásember
Erre amúgy van valami létező forrásod is, vagy puszta spekuláció?
Főleg, úgy, hogy Hollandiából érkezik az új termék, nem Magyarországon belülről...
Pixelhibát elég nehéz lenne javítani, persze hogy cserélni fogják a monitort...
Dell szintén, egér-billentyűzet kombónál szintén azonnali cserét kínáltak fel, szó nélkül, a hiba bejelentésekor.
[ Szerkesztve ]
-