Hirdetés

2024. június 12., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12229) Tybike81


Tybike81
őstag

Üdv nektek, és a segítségeteket kérném.

Van egy Xperia Z1-es készülékem, ami a gyártó szerint IP55/IP58 por és vízálló, zárt csatlakozó fedelek esetén. A gyártó leírása szerint idézem:
Készüléke porálló, ellenáll a kisnyomású vízsugárnak, védett a legfeljebb másfél méter mélységig, 30 percig történő édesvízbe merítés hatásainak.

Készüléke használható:
• poros környezetben, például szeles tengerparton;
• ha az ujjai nedvesek;
• szélsőséges időjárási körülmények között is, például havazásban vagy esőben;
• édesvízben legfeljebb 1,5 méteres mélységig, például édesvizű tóban vagy folyóban.
• klórozott vizű úszómedencében.
Bár készüléke por- és vízálló, ne tegye ki szélsőséges körülményeknek, és óvja a túlzottan poros, homokos, sáros vagy nedves, nagyon meleg vagy hideg környezettől.
A micro USB-port, a SIM kártya és a memóriakártya foglalatának, valamint a headset csatlakozójának vízálló képessége nem minden környezetben garantált.

Most volt a hivatalos Sony szervizben a telefon garanciális javításon, ahol a fél külsejét cserélték és darabokra szedték. Na már most ha ezek után, zárt fedelek mellett ha beázik mit tudok csinálni? Hogy bizonyítom be, hogy én a leírásuk szerint használtam, és a szervizben bakiztak valamit az össze rakásban. Van valami jogszabály, vagy valami lehetőségem készülék javításra vagy cserére, mert állítólag beázás esetén nem érvényes a garancia. Ez olyan mintha egy kicsit a fogyasztó átverése lenne...

Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.