Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51) konrad válasza TexT-BoY (#48) üzenetére


konrad
aktív tag

Azóta már megvan asszem ez is magnum-grey elég kellemesen megy, 5.5-6l körűl fogyaszt, de azért 1 picit nyomom is neki ;]

Búcsúbeszéd a villanyszerelők főnökének temetéséről: - Jó vezető voltál, mindig nagy volt körülötted a feszültség. De most, hogy kiverted a biztosítékot, földelünk.

(#52) konrad válasza (Kolombusz) (#49) üzenetére


konrad
aktív tag

Egyik havernak meg van 1 Ford Orionja 600e km.rel és még nem volt megbontva a motor. ;]:Y

Búcsúbeszéd a villanyszerelők főnökének temetéséről: - Jó vezető voltál, mindig nagy volt körülötted a feszültség. De most, hogy kiverted a biztosítékot, földelünk.

(#53) konrad


konrad
aktív tag

Van valakinek magyar Ford Focus használati utasítása elektrónikus formátumban?
Az dobjon meg 1 méllel.

Búcsúbeszéd a villanyszerelők főnökének temetéséről: - Jó vezető voltál, mindig nagy volt körülötted a feszültség. De most, hogy kiverted a biztosítékot, földelünk.

(#54) konrad válasza TexT-BoY (#50) üzenetére


konrad
aktív tag

Focustuning progit please!

Búcsúbeszéd a villanyszerelők főnökének temetéséről: - Jó vezető voltál, mindig nagy volt körülötted a feszültség. De most, hogy kiverted a biztosítékot, földelünk.

(#55) TexT-BoY válasza konrad (#54) üzenetére


TexT-BoY
addikt

mire célzol srác?:D
tuningolni nem lehet;)
a progi nevét nemtudom az Autonetben voltunk csokosok és rádobtákl a carpöcöre a pachet DigiMOTO nevü szofthoz amit összekelett USB-n kötni egy ecuval az ecu meg az auto ecuval:D nem bonyolult annyira:Dés semmi értelme nincs legalább:D

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#56) erdoke válasza konrad (#51) üzenetére


erdoke
titán

AZ nem rossz, nálam az 1,6 TDCi kombi 6,7-7,1 litert evett átlagban. Mondjuk én nem spóroltam vele, bár nem is járattam üveghangon. Holnaptól kiderül, mit eszik a 2 literes, 6 sebességes TDCi. ;)

A legjobb aláírás a héten

(#57) erdoke válasza konrad (#54) üzenetére


erdoke
titán

Peugeot-ba építenek ugyanezekhez a motorokhoz tuningboxot. Kb. 40-50e Ft, és olyan 15 %-ot dob rá.
Ha találsz olyan Ford szervizt, ahol berakják a garancia megtartása mellett, akkor szólj nekem is. :D

A legjobb aláírás a héten

(#58) TexT-BoY válasza erdoke (#56) üzenetére


TexT-BoY
addikt

Mivan erdöke rád aszakadt az otp remélem legalább 2.0TDCI Kombi Titaniumot vettél:D

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#59) erdoke válasza TexT-BoY (#58) üzenetére


erdoke
titán

Céges autó, és ''csak'' 2.0 TDCi Ghia, néhány extrával. ;)
Bejáratós, de a nagy előnyeire máris fény derült:
1. Ugye erősebb, főleg nagyobb tempónál hiányzott a kakaó az 1.6 TDCi-ből.
2. Hatfokozatú váltó, amivel a.) halkabb a motor autópályán (2800 rpm @ 170 km/h), b.) szinte ugyanannyit fogyaszt mint az 1.6-os, c.) 120-tól húz hatodikban, így sztrádán alig kell váltani.
3. Jobb fékek (bár emiatt nem megy rá a 15''-os felni, amit téli keréknek akartam).

A legjobb aláírás a héten

(#60) TexT-BoY válasza erdoke (#59) üzenetére


TexT-BoY
addikt

Nagyon irigylem az ilyen embereket... és rengeteg helyen lehet hallani ja hát ''csak'' egy Ghia 2.0 TDCI... CÉGESS??!!!
Na mind1 grat ozzá igen ez már egy nyilt titokká alakult hogy a 2.0 az semmivel nem eszik többet mint az 1.6... Gyakorlatilag 5be még ''sima'' 1.6os tulajdonságokkal bir a cucc aztán megdobban a 6os sebesség stb és ott jön ki a külömség de valamiért ugy alakult ki az egész hogy semmi külömbség nicns fogyasztásra de amugy a 2literes mindenkinek jobban tetszik.
Ment privi

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#61) S.Feri válasza pilóta (#13) üzenetére


S.Feri
őstag

Üdv!

Sajna amennyire utánanéztél annyira igaz a kijelentésed.
A For focus a jelenleg kategóriájában az egyik legmegbízhatóbb gépjármű, az összes német csodával szemben/golf, astra stb..../
Megbizhatósági mutatókban pedig az Avensis-el versenyzik. A sok német csoda sereghajtó, kivéve a fordot ami az első öt tagja 5 éves korra után is.

Egyébként nekem már a 2. focusom van és nagyon elégedett vagyok vele.

De untam már a telet, a tavasz is kimaradt, de mindent bepótolok, úgy kipörgetem a nyarat. :)

(#62) S.Feri válasza pilóta (#11) üzenetére


S.Feri
őstag

Üdv!

De az csak jelent valamit, hogy 5 évig folyamatosan vitte a pálmát amúgy?

De untam már a telet, a tavasz is kimaradt, de mindent bepótolok, úgy kipörgetem a nyarat. :)

(#63) kp78


kp78
addikt

Látom, hogy egy másfél éve halott topicot hoztam fel, de hátha téved erre mostanság vki, aki tud némi tanácsot adni.

Szóval ezt a típust néztem ki következő autónak, de nem nagyon vagyok otthon Ford témában.
A típus Ford Focus II. 1,6 tdci, 2006-os évjárat, kb 30-40 ezer km futással.
Van-e vmi olyan dolog, amire mindenképp érdemes odafigyelni egy tdci megvásárlásakor? Tudom, hogy egy használt dízel megvásárlása mindig lutri, de én dízel párti vagyok.
Van-e bármilyen egyéb meghibásodási lehetőség, ami többeknél is jelentkezett, és vásárlás előtt érdemes ránézni?
Igazából többen is mondták, hogy a 90 lovas motor kiforrottabb, mint a 110-es, meg hogy a részecskeszűrő miatt a szervízköltsége is több az erősebbnek.
Kínálat van bőven, sőt, ahogy elnézem majdnem több 110-est kínálnak, mint 90-est. Nehogy azért, mert tényleg gond van a motorokkal.
Szóval ha bárkinek van vmi tapasztalata, köszönöm előre, ha megosztja velem. :R

(#64) kp78 válasza kp78 (#63) üzenetére


kp78
addikt

Mégsincs senki, aki Ford-os lenne :F

(#65) Peet210 válasza kp78 (#64) üzenetére


Peet210
őstag

Itt lehet nagyobb sikerrel jársz:[link]

Today's record, is tomorrow's motivation

(#66) erdoke válasza kp78 (#63) üzenetére


erdoke
titán

A legtöbb embernek fogalma nincs, hogyan kell turbós autóval bánni, úgyhogy a feltöltőt mindenképpen megnézetném vásárlás előtt. Ne kérdezd, kivel és hogyan és mit kell nézni, nem vagyok szakértő.

A legjobb aláírás a héten

(#67) kp78 válasza erdoke (#66) üzenetére


kp78
addikt

Azért köszi :R

(#68) LuckyL


LuckyL
őstag

Sziasztok!
Én most átmenetileg, amíg eladásra nem kerül egy 1.3-as 1994-es ford escortot használok! Első tulaj, 120ekm, szervízkönyves :)
Azonkívül hogy extrák nincsenek benne és elég gyenge (kb 60 le lehet)
egész tűrhető!
Hosszú távon vezetve kényelmesebb mint egy wagonr+ (hosszú ideig volt nekem)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#69) Lejszi


Lejszi
senior tag

Tudja vki mit jelent a Focusnál az "Ambiente" ???

(#70) Khelben válasza Lejszi (#69) üzenetére


Khelben
nagyúr

Az az alapfelszereltség.

(#71) k.t.a.


k.t.a.
senior tag

Sziasztok!

Valaki tudna nekem segíteni hogy egy második generációs focus 1.6 TDi (109LE) ghia felszereltséggel mennyit érhet. 2006.11.25-én tépték le róla a fóliát. Hibátlan, megkímélt, és 24e km van benne. Öt ajtós kivitel. Ezen gondolkodom nagyon, hogy megérné-e. 3-3.5 MFt között van az értéke, csak pontosabban szeretném tudni. 2009 februárban lesz aktuális az adás-vétel. Addigra kb 30e km lesz benne.

(#72) Winner_hun


Winner_hun
félisten

2001-es Ford Focusnál házilagosan ki lehet villogtatni a hibakódokat? Ha igen, hogy?

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#73) Atlantis


Atlantis
veterán

Nem túl pörgős a téma. Kinevezem ezt a topicot a "nagy Ford topicnak".

Egyúttal egy kérdéssel is indítok: 1.8 TDCi motorokkal mik a tapasztalatok? Van valami hibája, gynge pontja, stb.? Mire érdemes figyelni vele kapcsolatban? Egy Focus II-ben van használva, 120k km-t futott. Mikor milyen csere lesz esedékes rajta? Olajat megkapta eddig rendesen.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#74) Atlantis


Atlantis
veterán

Nem győzöm követni a topic pörgését. :D

Akkor legalább annyit: honnan lehet megállapítani, hogy láncos vagy szíjas vezérlésű a motor? Ebből az 1.8 TDCi-ből volt/van mindkettő.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#75) Winner_hun válasza Atlantis (#74) üzenetére


Winner_hun
félisten

Szervízkönyve nem írja?

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#76) Atlantis válasza Winner_hun (#75) üzenetére


Atlantis
veterán

Nem tudom...kéne neki írnia?

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#77) Winner_hun válasza Atlantis (#76) üzenetére


Winner_hun
félisten

Passz, de a válaszokra váró malmozás helyett átnézheted:D

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#78) Atlantis válasza Winner_hun (#77) üzenetére


Atlantis
veterán

Átnézném, ha enyém lenne az autó. :)

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#79) Winner_hun válasza Atlantis (#78) üzenetére


Winner_hun
félisten

Akkor motorszám alapján szerelő (vagy tán bolt is) gondolom meg tudja mondani.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#80) Atlantis válasza Winner_hun (#79) üzenetére


Atlantis
veterán

Reméltem, van ennek egyszerűbb, gyorsabb módja is. Azért kösz.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#81) Atlantis


Atlantis
veterán

No, közben tárgytalan lett.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#82) Winner_hun válasza Atlantis (#81) üzenetére


Winner_hun
félisten

Hol, hogy lett meg az infó?:

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#83) Atlantis válasza Winner_hun (#82) üzenetére


Atlantis
veterán

Sehol, sehogy, letettem az autóról, így már nem érdekel.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#84) Atlantis


Atlantis
veterán

Focus 2-n hol lehet leengedni a hűtőfolyadékot, ill a szélvédőmosó folyadékot? Mér nem írnak erről a kezelési könyvben?

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#85) Ariadne


Ariadne
őstag

Hali!

Meg tudnátok saccolni, mennyibe kerülhet egy Mondeo a következő paraméterekkel:
2004-es, Ghia felszereltség, céges autó, de megkímélt, garázsban tartott, lépcsőshátú, motor nagyságát nem tudom, de 9 liter körül fogyaszt százon, tényleg vezetett szervizkönyvvel, tetőcsomagtartó sínjével. A futott km-t nem tudom, még kiderítem.

Úgy -tól -ig módon tudnátok tippet adni, hogy mennyibe fájhat?

Előre is köszönöm. :R

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#86) Ariadne válasza Ariadne (#85) üzenetére


Ariadne
őstag

Valaki tud esetleg válaszolni? Ha nem, átmegyek a Milyen autót vegyek topikba. :D

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#87) Atlantis válasza Ariadne (#85) üzenetére


Atlantis
veterán

Nem túl pörgős a topic...de futott kilométer és motoradatok nélkül eléggé nehéz erre érdemben válaszolni.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#88) Ariadne válasza Atlantis (#87) üzenetére


Ariadne
őstag

No igen, azt látom. :) Még megkérdezem az adatait, de már egy nagyságrendi becslés is mondana valamit. Első autó lesz... :DDD

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#89) lajafix válasza Ariadne (#85) üzenetére


lajafix
addikt

én elsőre másfél millióra tippeltem, ennyit dobot a hahu is

ugye benzines?

[ Szerkesztve ]

Rock'n Roll

(#90) Ariadne válasza lajafix (#89) üzenetére


Ariadne
őstag

Igen. A többit még megkérdezem róla :B , de elvileg nem taposták ki a belét, és nem a Föld körül jártak vele, főleg városban használt autó. És 1,8-as vagy 2-es. Ahogy látom, ez sem mindegy, több százezer különbség látszik a linkelt oldalon.

Az ottani árak mennyire mérvadóak? Gondolom ahogy lakásnál, itt is lealkusznak az emberek legalább egy 10%-ot akkor is, ha tényleg olyan az autó, mint amit beleírtak a hirdetésbe. :F

mod: Mi alapján gondoltad, hogy benzines? :D

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#91) lajafix válasza Ariadne (#90) üzenetére


lajafix
addikt

már lassan 5 éve ilyet hajtok, dízel sose eszik ennyit. :D A 2 literes jobban megy és nem eszik többet mint az 1.8, meg talán jobban is felszerelt. Szóval jobb, de az 1.8 is elég nekem.

Megjegyzem a városi hajtás inkább hátrány, mint előny. Ha 'normálisan' autópályáztak volna vele, akkor biztosan jobb állapotban lenne, mintha Pesten rombolták volna a futóművet.

Szerintem nagytestű benzines fordot alkudhatsz minimum 15%-ot, ha jól csinálod. Ugyanis ezek jószerével eladhatatlan autók. 4 ajtósat én nem vennék a család miatt, de neked kell eldöntened a karosszéria formát.

Rock'n Roll

(#92) Ariadne válasza lajafix (#91) üzenetére


Ariadne
őstag

Köszönöm szépen, sokat segítettél. :R

A nagy fogyasztás nem lesz gond, mert nem napi használatban lesz, hanem éppen hosszabb utakra hétvégén. Visszakerestem, amit korábban kérdezgettem a használt autós topikban, hát nagyon remélem, hogy 5 ajtós a jószág, a 4 ajtóssal gondban lennénk, pakoláshoz kelleni fog.

Nem lelkesedem különösebben az autókért, azért nem is volt eddig, bár lehetett volna, de most már azért kezdem izgalmasnak találni, hogy saját autónk lesz. :DD A családban lévő, ennél valamivel régebbi kombi Focus mindig tetszett azokkal a gonosz vágású szemeivel, szóval esztétikai gondjaim az "öltönyös" tesóval sem lesznek . :D

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#93) Atlantis


Atlantis
veterán

Nagyon rosszul kezdett nálam a Focus, megőrjít az elektronikai szarságjaival. Esküszöm, mintha francia autót vettem volna...nem biztos, hogy sokáig együtt maradunk.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#94) lajafix válasza Atlantis (#93) üzenetére


lajafix
addikt

mi szarakodik?

Rock'n Roll

(#95) Atlantis válasza lajafix (#94) üzenetére


Atlantis
veterán

Elsősorban a központi zár önálló viselkedése bosszant (összevissza csukja-nyitja magát minden helyzetben, de kb. percenként 8-szor, szabálytalan időközönként). Ezenkívül van pár egyéb apróság is.

Asszem el kell vinnem egy szakihoz, aki át tudja fésülni rendesen ennek az amerikai fostalicskának az elektromos rendszerét. Eddig két márkaszerviz nézte meg, egyik se tudott mondani semmi értelmeset. Egy biztos: Ford-ot többet sem venni nem fogok, sem ajánlani nem fogom senkinek. Persze tudom, mindenből ki lehet fogi egy háklisabb példányt, de marhára el tudja venni ez az ember kedvét az adott márkától.

[ Szerkesztve ]

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#96) Timocicu válasza Atlantis (#95) üzenetére


Timocicu
aktív tag

Valószínű kifogtad. Párom esküszik a Ford-ra. Bár mi is le szeretnénk cserélni valami másik autóra, de maradnánk a Ford-nál. Ő már ismeri az övé minden alkatrészét, mit, hogy kell javítani, ha netán kell.

„Kell, hogy valahol hiányozzak, hogy álmatlan éjt okozzak, hogy valaki, ha nincs is messze, felriadjon minden neszre, hogy én legyek az élete értelme.”

(#97) lajafix válasza Atlantis (#95) üzenetére


lajafix
addikt

gondoltam :) , hogy a kp, nálam is hidegben össze vissza kapcsol menet közben. Melegben ez megszűnik. nem amerikai a kp, siemens... :)

Tanács: valószínűleg csak az egyik ajtóban rossz a kp modul csatlakozása(beázik, nem jól csatlakozik). Keress fordos szakit erre, ne márkaszervizt, kézügyeséggel megoldhatod te is. Én tavasszal szedem szét a gyanús ajtót. (bár ha lusta leszek, akkor hagyom az a baj hogy 10 fok felett jól működik :) )

Rock'n Roll

(#98) Atlantis válasza lajafix (#97) üzenetére


Atlantis
veterán

Vagyúgy. Szintén Focus II? Amúgy fogalmam sincs, melyik ajtó lehet a bűnös.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#99) lajafix válasza Atlantis (#98) üzenetére


lajafix
addikt

mondeo. a központi ugyanaz, nem modellspecifikus. nekem is onnan van ötletem, hogy1x zárásnál hidegben nem zár az egyik ajtó csak a 2x zárásra ugrik be... ( s lehet hogy ezt is csak bemagyarázom mert próbálom megtippelni)

Rock'n Roll

(#100) Atlantis válasza lajafix (#99) üzenetére


Atlantis
veterán

Nekem néha még másodikra sem. Viszont ha már eldöntötte, hogy mi legyen, akkor úgy is marad, szóval szerencsére állóhelyben nem nyitja ki magát.

Ehh, nemtom, mit csináljak vele, de rohadtul mérges vagyok rá. Minden ajtót szétszedni luxus lenne...bár én az első ajtókra és a csomagtérre gyanakszom, ezek vannak leginkább használva.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.