Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13401) Pardise válasza SzlobiG (#13400) üzenetére


Pardise
senior tag

Igen igazad van. 90 volt a kerámia de nem bántam meg.

Your car, your life ;)

(#13402) Pardise válasza kcsa (#13398) üzenetére


Pardise
senior tag

Majd kiderül mi lesz. A Ford Magyarország központjába viszi barátnőm a kocsit.
Szerintem ott is leszarajak ha nem tapasztalják a hibát ami nem 2 km-en jon ki. Legjobb lenne ha visszaadnak a kocsi arat de az kb lehetetlen.

Your car, your life ;)

(#13403) molnarpeter válasza Pardise (#13402) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ott van a szomszédban Szentendrén a Hovány, gondolom ott nézik majd meg.

(#13404) OPiiPO válasza Jenne (#13386) üzenetére


OPiiPO
addikt

50eKm-nél még nincs gond, majd 150eKm fölött kezdenek el sokasodni a drága problémák

[ Szerkesztve ]

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#13405) SzlobiG


SzlobiG
félisten

Ma megvolt a nyári törődés, fullos mosás+fényezés védelem. Mivel már többször csináltam így tudtam, hogy nem kis meló ez kézzel azt még a kocsi belsejéhez hozzá se kezdtem. :D

(#13406) patomi válasza SzlobiG (#13405) üzenetére


patomi
őstag
LOGOUT blog

Na peeersze,,, ilyen szép fényezés nincs is :D Mi az a cucc, (látom, hogy wax) mennyire tartós?
Volt előtte polir, vagy más előkezelés? Sajna nekem a fekete kocsin minden meglátszik ..

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#13407) SzlobiG válasza patomi (#13406) üzenetére


SzlobiG
félisten

[link] Elég sokáig tartós a hatása nagyon jól taszítja a vizet, ahogy a videóban is látszik. :K

Hát lányegében ez polír is egyben, de kézzel vittem fel jó fárasztó is volt. Sima mosás volt előtte.

Kint is hagytam a garázsba most az autót, ameddig nincs rá szükség elő se szedem, ha már ennyit dolgoztam vele. :D

(#13408) patomi válasza SzlobiG (#13407) üzenetére


patomi
őstag
LOGOUT blog

Megérte szép lett. :R

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#13409) athomi válasza SzlobiG (#13405) üzenetére


athomi
veterán

A héten rendeltem én is ebay-ről, alig várom hogy megérkezzen. Mindenhol dicsérik. :K Azt nem tudom hogy csinálja mikor írja valaki hogy 3 kocsit waxolt fel egymás utániba. Mindenesetre szerintem többet ilyenbe biztosan nem kezd. :DDD

Kép alapján szép lett, grat.

[ Szerkesztve ]

(#13410) RazoR


RazoR
veterán

Utólagos lámpacsere gyári xenonosra mennyire lehet gond?

(#13411) Sub-ZeRo válasza RazoR (#13410) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Szeretik a rendőrök.
Kivéve ha beleíratod a forgalmiba.

[ Szerkesztve ]

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#13412) Jenne válasza OPiiPO (#13404) üzenetére


Jenne
senior tag

Tudnád kicsit részletezni, mik lesznek a gondok. Érdekelne.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#13413) Jenne válasza SzlobiG (#13407) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Pár évig én is WAX-oltam, jól elfáradtam mindig a suvickolásban :DDD és sokáig is tartott.
Aztán gondoltam egy merészet és a szomszéddal berendeltünk egy ilyet. Feleződött a költség, úgy már bőven megérte. Ha mégsem válna be akor sem bukunk akkorát, így hát belevágtunk a rendelésbe. A reklám tényleg nem hazudik szerintem, mert miután a mosóban lemosattam az autót és megszáradt, ezzel könnyedén lekezeltem. Csak rá spricceltem és szépen szárazra töröltem. Nagyon szép fényt ad, sokáig megmarad a kezelés és hamar készen lettem. Nem is fáradtam el egyáltalán.
Miután kifogytam, berendeltem belőle egy utántöltőt. Ezt is feleztem a szomszéddal, így megint csak jó áron jöttünk ki.
Nem akarom reklámozni, de tényleg elég jó cucc. Ha koszolódik az autó, elég csak nagynyomású tiszta vízzel lemosnom valamelyik (pl) OMV kútnál. Én tavasz elején és tél előtt/nagyon ősz végén kezelem ezzel az autót, ez a két kezelés évente bőven elég.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#13414) OPiiPO válasza Jenne (#13412) üzenetére


OPiiPO
addikt

sokszor volt, nálam hozzáértőbbek leírták már jópárszor (pl. itt) keress rá kérlek

[ Szerkesztve ]

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#13415) Jenne válasza OPiiPO (#13414) üzenetére


Jenne
senior tag

Köszi.

DPF nincs az általam említett Fiestában, kettős tömegűre figyelek. Taxis barátom Skoda SuperB-vel taxizik, most cserélte le a régi taxit, 5 évesen, 210 ezer km-el, kettős tömegűnek nincs baja, szervizes átvizsgálás után - eladás előtt, pedig taxis üzemmód volt. Tudom, hogy majd lesz vele gond, de ha taxi módban ennyi km-t kibírt, akkor normál üzemben még többet is.

[ Szerkesztve ]

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#13416) molnarpeter válasza OPiiPO (#13414) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Grátisz a folyamatos változó terhelés miatt szépen telekormolja magát. Aztán jön a vészmód VGT ha leragad, EGR és DPF kiiktatás, stb.

Jenne: fogja bírni valamennyire, néha azért érdemes bemelegíteni és megjáratni rendesen :) Taxi kicsit más, ott meleg a motor.

[ Szerkesztve ]

(#13417) SPeti1984


SPeti1984
senior tag

Szerintetek egy Kuga-ba elég az 1.5 turbo 120le-s gyengébb változat? A nyomatéka ugyan annyi mint az erősebb 150-es kivitelnek. Most egy Focus 1.0 125 van.

(#13418) Jenne válasza SPeti1984 (#13417) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!
"...fogja bírni valamennyire, néha azért érdemes bemelegíteni és megjáratni rendesen..."

Ezt a bemelegítést/ megjáratást ezt a kettős tömegűre érted? Én mindig úgy indulok el - és a családban is mindenkibe bele sulykoltam ezt, mert dízel autóink vannak -, hogy indítás után várni alapjáraton 15-20 másodpercet és csak utána elindulni, és max. közepes fordulaton tartva a motort egy ideig. Nyáron is, de télen minden képpen így.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#13419) RazoR válasza Sub-ZeRo (#13411) üzenetére


RazoR
veterán

A sima projektorossal nincs gond?

(#13420) embe válasza Jenne (#13418) üzenetére


embe
nagyúr

A DPF-re értette.
És, szerintem, pont az lenne a lkényeg hogy néha meghajtani. Szó szerint: kikormolni.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#13421) RazoR válasza Jenne (#13418) üzenetére


RazoR
veterán

2 hete vettem egy 1.6 TDCi MK2.5-öt és mivel 2011-es ezért már DPF-es, a szerelőm mondta, hogy havi 1x-2x ki kell menni vele pályára és meghajtanil 20-30 percig és nem lesz vele gond. Nem kell ezt annyira túlmisztifikálni szerintem, ha kicsit odafigyel rá az ember (a dízelekre jobban oda kell) akkor nem lesz vele gond.

[ Szerkesztve ]

(#13422) Gombinyó válasza SPeti1984 (#13417) üzenetére


Gombinyó
őstag

Szerintem elég, de szerinted meg lehet, hogy nem. Tesztvezetésen kiderül, hajtsd meg kicsit, azok az autók arra vannak szegények. :)

(#13423) SzlobiG válasza Jenne (#13413) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ismerem ezt a terméket ezzel kezdtem, hidd el ez tényleg csak egy kis fényt ad és annyi, nincs neki víz taszítása és elég gyorsan le is "kopik" a hozzáértők erről mindig lebeszélnek. Na de ez egy másik topikba való téma ha gondolod nézz át. :)

(#13424) molnarpeter válasza SPeti1984 (#13417) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Milyen váltóval?

(#13425) SPeti1984 válasza molnarpeter (#13424) üzenetére


SPeti1984
senior tag

Mindkettő 6 sebességes manuális. Ugyan az az áttétel ha jól tudom, egyedül a szoftver más semmi más differencia nincsen. Mindkettőnek 240NM a nyomatéka annyi hogy a gyengébb csak 3 ezres fordulatig adja le a 150le-s meg 4 ezerig. Mondjuk pörgetni nemigen szoktuk a mostanit sem.

Ami még felvetődött, hogy ugyan ennyibe kerül a Mondeo 1.5 turbo is (160le). Igaz az már elég hosszú lenne szerintem, meg a Kuga magassága ami jobban tetszene.

Illetve árban még a Qashqai 1.2 lenne, de akkor már komolyabb a Kuga nem?

(#13426) pet007


pet007
aktív tag

Sziasztok! Szelepfedeltomites csere kozben sikerult az egyik csavart eltorni, tudja valaki hogy ez sima 8mm csavar, vagy valami speci menete van? (Mk4 benzines mondeo 2literes)

(#13427) molnarpeter válasza pet007 (#13426) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Menetfésű megmondja.

(#13428) Lomha 8V válasza pet007 (#13426) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Sikerült megtépni kicsit?

(#13429) pet007 válasza Lomha 8V (#13428) üzenetére


pet007
aktív tag

Nem hiszem, mert nyomatekkulccsal volt huzva. Tobbivel nem is volt gond, csak az elsovel...

(#13430) Lomha 8V válasza pet007 (#13429) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Lehet, hogy a korábbi tulaj már megkínozta. Ezeket 10 Nm.-el kell lehúzni, elvileg örökös.

(#13431) Mi5u válasza embe (#13420) üzenetére


Mi5u
tag

A DPF-et pont ezekkel a "kikormolásokkal" lehet hamar kinyírni. A masszív pörgetés és gyorsítás inkább még jobban telíti korommal.
Üzem meleg motornál stabil kb. 2000ford/perc vagy afölötti fordulatszám kell, lehetőleg minimum 20 percig(sajnos újabb autóknál nincs visszajelzés), hogy a regeneráció rendben lefusson... ezt sajnos városi üzemmódban és rövid távokon nehéz kivitelezni. Ezért is mondjuk, hogy városi használatra és rövid távokra nem veszünk koromszűrős dízelt.
Ha a motor leállítása után mindenféle ok nélkül jár a hűtőventillátor akkor nagy eséllyel éppen regenerált az autó. A DPF-et hűti ilyenkor ami pont a hűtő és a blokk között helyezkedik el(Euro5-ös vagy 6-os motoroknál).

(#13432) embe válasza Mi5u (#13431) üzenetére


embe
nagyúr

Egyetértek azal amit írtál. ;)
A "kikormolást" nem úgy értettem, hogy 6000-es fordulaton széthajtva.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#13433) Mi5u válasza embe (#13432) üzenetére


Mi5u
tag

Természetesen én sem, csak sok helyen olvastam, hogy masszív gyorsítások meg relatíve magas fordulattal égetik(nék) ki a kormot a részecskeszűrőből. :W

(#13434) RazoR válasza Mi5u (#13433) üzenetére


RazoR
veterán

Ez hülyeség, a tartós folyamatos sebesség bőven elég, vagyis pálya 130-as tempó fél óra pl.

(#13435) Mi5u válasza RazoR (#13434) üzenetére


Mi5u
tag

"Üzem meleg motornál stabil kb. 2000ford/perc vagy afölötti fordulatszám kell, lehetőleg minimum 20 percig(sajnos újabb autóknál nincs visszajelzés), hogy a regeneráció rendben lefusson... "

Ha jól gondolom ez pont autópálya üzem :U

(#13436) RazoR válasza Mi5u (#13435) üzenetére


RazoR
veterán

Jogos, bocs... :R

(#13437) TFerenc07


TFerenc07
tag

Ford pumánál a korrózió mennyire veszélyes?

1997-2000 közti Ford pumánál mennyire veszélyes a hátsó sárvédőíven lévő korrózió?
Mennyibe kerül javítani?
Ennél a kocsinál máshol is gyakran előfordul korrózió, vagy csak a hátsó sárvédőíven?

(#13438) TommyX_ válasza TFerenc07 (#13437) üzenetére


TommyX_
őstag

Nekem még szerencse nem jött elő a hátsó sárvédőíveknél, viszont a küszöbök, meg a bal ajtónál megkezdte, de amúgy ha fent vagy facebook-on, akkor a "Ford Puma baráti kör" nevű csoportot keresd, ott meg fogsz tudni mindent. :K

[ Szerkesztve ]

Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream

(#13439) bajnokpityu válasza RazoR (#13434) üzenetére


bajnokpityu
félisten

fél óra? mármint 6-7perc egy regen nálam.
viszont irtam is, a 160+os pályatempónál gyakran regenerál, tehát már nem lehet ajánlható kikormoláshoz a nagy fordulat/terhelés.
Úgy láttam, hogy 120környékén, aránylag fix tempónál keletkezik a legkevesebb korom.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#13440) Mi5u válasza bajnokpityu (#13439) üzenetére


Mi5u
tag

Sima vagy cDPF?

(#13441) bajnokpityu válasza Mi5u (#13440) üzenetére


bajnokpityu
félisten

13as 2.0 az milyen?

eladó Kawasaki j300 robogó

(#13442) RazoR válasza bajnokpityu (#13439) üzenetére


RazoR
veterán

És mutat is valamit nálad a műszerfalon? Mert nálam pl az adalékot is csak akkor jelzi ha kifogyott.

(#13443) bajnokpityu válasza RazoR (#13442) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Az milyen dpf?

Dehogy, forscant nézem néha napján. Amikor érdekelt, akkor folyamatosan ment

eladó Kawasaki j300 robogó

(#13444) Mi5u válasza bajnokpityu (#13441) üzenetére


Mi5u
tag

Az már cDPF lesz

(#13445) molnarpeter válasza RazoR (#13442) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Lehet szerelni LED-et DPF fajtájától függően ;) A közvetlen DPF izzító vezeték mellett a tükörfűtés szokott jeladó lenni az utólagos visszajelzőhöz.

(#13446) RazoR válasza molnarpeter (#13445) üzenetére


RazoR
veterán

Ha már az utólagos dolgok szóba kerültek, van ami megoldható a következők közül:
- automata felhúzás a vezető oldali ablaknál (csak lefele automata)
- zárásra felhúzza a 2 első ablakot
- x km/h felett bezárja az összes ajtót
- gyári szenzoros tolatóradar utólag (gyári hátsó lökös van)

(#13447) bajnokpityu válasza RazoR (#13446) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Ez gondolóm kérdés lett volna.
Olyat tud a mondi, hogy ha 3 v 5 mp-ig zárást nyomom a távon, akkor felhúzza mind a 4 ablakot, ill, ha a nyitást, lelengedi.

Ha gyárilag nem automata, akkor nemigen lesz később se az. Elvben megoldható lenne az indulás utáni zárás, de mivel nincs külön gomb kireteszelni, ezért én nem kérnem bele. Powerforddal beszélj, h mit lehet atprogramozni. Programozashoz sztem ő ért legjobban az országban.

Gyári tolató megoldható, kell tolató modul is a szenzorokon kívül, majd programozás, h használja is.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#13448) creedszl


creedszl
aktív tag

sziasztok

Ford Fiesta vásárlásán gondolkodok, 2007-es évjáratig bezárólag 1.3-as motorral.Melyik évtől kapott láncos vezérlést?Illetve milyen áron lehet már valami normálisat találni?
Köszönöm a segítséget!

Hulligaaan

(#13449) #31600896


#31600896
törölt tag

2005-ös II-es Focus lassú sebességénél, döcögős úton jobb első keréknél kopog. Sima úton haladva, amíg felkapcsolok 5.be váltás közben is szokott, amikor felengedem a kuplungot. Mi lehet vele vajon?

(#13450) #31600896 válasza creedszl (#13448) üzenetére


#31600896
törölt tag

Nekünk 2002-es van, 1.3-as, nagyon megbízható autó. 6-700-ért már vannak elég jók.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.