Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Igen igazad van. 90 volt a kerámia de nem bántam meg.
Your car, your life ;)
Majd kiderül mi lesz. A Ford Magyarország központjába viszi barátnőm a kocsit.
Szerintem ott is leszarajak ha nem tapasztalják a hibát ami nem 2 km-en jon ki. Legjobb lenne ha visszaadnak a kocsi arat de az kb lehetetlen.
Your car, your life ;)
molnarpeter
nagyúr
Ott van a szomszédban Szentendrén a Hovány, gondolom ott nézik majd meg.
OPiiPO
addikt
50eKm-nél még nincs gond, majd 150eKm fölött kezdenek el sokasodni a drága problémák
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
SzlobiG
félisten
Na peeersze,,, ilyen szép fényezés nincs is Mi az a cucc, (látom, hogy wax) mennyire tartós?
Volt előtte polir, vagy más előkezelés? Sajna nekem a fekete kocsin minden meglátszik ..
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
SzlobiG
félisten
[link] Elég sokáig tartós a hatása nagyon jól taszítja a vizet, ahogy a videóban is látszik.
Hát lányegében ez polír is egyben, de kézzel vittem fel jó fárasztó is volt. Sima mosás volt előtte.
Kint is hagytam a garázsba most az autót, ameddig nincs rá szükség elő se szedem, ha már ennyit dolgoztam vele.
Megérte szép lett.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
athomi
veterán
A héten rendeltem én is ebay-ről, alig várom hogy megérkezzen. Mindenhol dicsérik. Azt nem tudom hogy csinálja mikor írja valaki hogy 3 kocsit waxolt fel egymás utániba. Mindenesetre szerintem többet ilyenbe biztosan nem kezd.
Kép alapján szép lett, grat.
[ Szerkesztve ]
RazoR
veterán
Utólagos lámpacsere gyári xenonosra mennyire lehet gond?
Szeretik a rendőrök.
Kivéve ha beleíratod a forgalmiba.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Jenne
senior tag
Tudnád kicsit részletezni, mik lesznek a gondok. Érdekelne.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
Jenne
senior tag
Szia!
Pár évig én is WAX-oltam, jól elfáradtam mindig a suvickolásban és sokáig is tartott.
Aztán gondoltam egy merészet és a szomszéddal berendeltünk egy ilyet. Feleződött a költség, úgy már bőven megérte. Ha mégsem válna be akor sem bukunk akkorát, így hát belevágtunk a rendelésbe. A reklám tényleg nem hazudik szerintem, mert miután a mosóban lemosattam az autót és megszáradt, ezzel könnyedén lekezeltem. Csak rá spricceltem és szépen szárazra töröltem. Nagyon szép fényt ad, sokáig megmarad a kezelés és hamar készen lettem. Nem is fáradtam el egyáltalán.
Miután kifogytam, berendeltem belőle egy utántöltőt. Ezt is feleztem a szomszéddal, így megint csak jó áron jöttünk ki.
Nem akarom reklámozni, de tényleg elég jó cucc. Ha koszolódik az autó, elég csak nagynyomású tiszta vízzel lemosnom valamelyik (pl) OMV kútnál. Én tavasz elején és tél előtt/nagyon ősz végén kezelem ezzel az autót, ez a két kezelés évente bőven elég.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
OPiiPO
addikt
sokszor volt, nálam hozzáértőbbek leírták már jópárszor (pl. itt) keress rá kérlek
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
Jenne
senior tag
Köszi.
DPF nincs az általam említett Fiestában, kettős tömegűre figyelek. Taxis barátom Skoda SuperB-vel taxizik, most cserélte le a régi taxit, 5 évesen, 210 ezer km-el, kettős tömegűnek nincs baja, szervizes átvizsgálás után - eladás előtt, pedig taxis üzemmód volt. Tudom, hogy majd lesz vele gond, de ha taxi módban ennyi km-t kibírt, akkor normál üzemben még többet is.
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
molnarpeter
nagyúr
Grátisz a folyamatos változó terhelés miatt szépen telekormolja magát. Aztán jön a vészmód VGT ha leragad, EGR és DPF kiiktatás, stb.
Jenne: fogja bírni valamennyire, néha azért érdemes bemelegíteni és megjáratni rendesen Taxi kicsit más, ott meleg a motor.
[ Szerkesztve ]
SPeti1984
senior tag
Szerintetek egy Kuga-ba elég az 1.5 turbo 120le-s gyengébb változat? A nyomatéka ugyan annyi mint az erősebb 150-es kivitelnek. Most egy Focus 1.0 125 van.
Jenne
senior tag
Szia!
"...fogja bírni valamennyire, néha azért érdemes bemelegíteni és megjáratni rendesen..."
Ezt a bemelegítést/ megjáratást ezt a kettős tömegűre érted? Én mindig úgy indulok el - és a családban is mindenkibe bele sulykoltam ezt, mert dízel autóink vannak -, hogy indítás után várni alapjáraton 15-20 másodpercet és csak utána elindulni, és max. közepes fordulaton tartva a motort egy ideig. Nyáron is, de télen minden képpen így.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
RazoR
veterán
A sima projektorossal nincs gond?
embe
nagyúr
A DPF-re értette.
És, szerintem, pont az lenne a lkényeg hogy néha meghajtani. Szó szerint: kikormolni.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
RazoR
veterán
2 hete vettem egy 1.6 TDCi MK2.5-öt és mivel 2011-es ezért már DPF-es, a szerelőm mondta, hogy havi 1x-2x ki kell menni vele pályára és meghajtanil 20-30 percig és nem lesz vele gond. Nem kell ezt annyira túlmisztifikálni szerintem, ha kicsit odafigyel rá az ember (a dízelekre jobban oda kell) akkor nem lesz vele gond.
[ Szerkesztve ]
Gombinyó
őstag
Szerintem elég, de szerinted meg lehet, hogy nem. Tesztvezetésen kiderül, hajtsd meg kicsit, azok az autók arra vannak szegények.
SzlobiG
félisten
Ismerem ezt a terméket ezzel kezdtem, hidd el ez tényleg csak egy kis fényt ad és annyi, nincs neki víz taszítása és elég gyorsan le is "kopik" a hozzáértők erről mindig lebeszélnek. Na de ez egy másik topikba való téma ha gondolod nézz át.
molnarpeter
nagyúr
Milyen váltóval?
SPeti1984
senior tag
Mindkettő 6 sebességes manuális. Ugyan az az áttétel ha jól tudom, egyedül a szoftver más semmi más differencia nincsen. Mindkettőnek 240NM a nyomatéka annyi hogy a gyengébb csak 3 ezres fordulatig adja le a 150le-s meg 4 ezerig. Mondjuk pörgetni nemigen szoktuk a mostanit sem.
Ami még felvetődött, hogy ugyan ennyibe kerül a Mondeo 1.5 turbo is (160le). Igaz az már elég hosszú lenne szerintem, meg a Kuga magassága ami jobban tetszene.
Illetve árban még a Qashqai 1.2 lenne, de akkor már komolyabb a Kuga nem?
pet007
aktív tag
Sziasztok! Szelepfedeltomites csere kozben sikerult az egyik csavart eltorni, tudja valaki hogy ez sima 8mm csavar, vagy valami speci menete van? (Mk4 benzines mondeo 2literes)
molnarpeter
nagyúr
Menetfésű megmondja.
Lomha 8V
addikt
Sikerült megtépni kicsit?
pet007
aktív tag
Nem hiszem, mert nyomatekkulccsal volt huzva. Tobbivel nem is volt gond, csak az elsovel...
Lomha 8V
addikt
Lehet, hogy a korábbi tulaj már megkínozta. Ezeket 10 Nm.-el kell lehúzni, elvileg örökös.
Mi5u
tag
A DPF-et pont ezekkel a "kikormolásokkal" lehet hamar kinyírni. A masszív pörgetés és gyorsítás inkább még jobban telíti korommal.
Üzem meleg motornál stabil kb. 2000ford/perc vagy afölötti fordulatszám kell, lehetőleg minimum 20 percig(sajnos újabb autóknál nincs visszajelzés), hogy a regeneráció rendben lefusson... ezt sajnos városi üzemmódban és rövid távokon nehéz kivitelezni. Ezért is mondjuk, hogy városi használatra és rövid távokra nem veszünk koromszűrős dízelt.
Ha a motor leállítása után mindenféle ok nélkül jár a hűtőventillátor akkor nagy eséllyel éppen regenerált az autó. A DPF-et hűti ilyenkor ami pont a hűtő és a blokk között helyezkedik el(Euro5-ös vagy 6-os motoroknál).
embe
nagyúr
Egyetértek azal amit írtál.
A "kikormolást" nem úgy értettem, hogy 6000-es fordulaton széthajtva.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
Mi5u
tag
Természetesen én sem, csak sok helyen olvastam, hogy masszív gyorsítások meg relatíve magas fordulattal égetik(nék) ki a kormot a részecskeszűrőből.
RazoR
veterán
Ez hülyeség, a tartós folyamatos sebesség bőven elég, vagyis pálya 130-as tempó fél óra pl.
Mi5u
tag
"Üzem meleg motornál stabil kb. 2000ford/perc vagy afölötti fordulatszám kell, lehetőleg minimum 20 percig(sajnos újabb autóknál nincs visszajelzés), hogy a regeneráció rendben lefusson... "
Ha jól gondolom ez pont autópálya üzem
RazoR
veterán
Jogos, bocs...
TFerenc07
tag
Ford pumánál a korrózió mennyire veszélyes?
1997-2000 közti Ford pumánál mennyire veszélyes a hátsó sárvédőíven lévő korrózió?
Mennyibe kerül javítani?
Ennél a kocsinál máshol is gyakran előfordul korrózió, vagy csak a hátsó sárvédőíven?
TommyX_
őstag
Nekem még szerencse nem jött elő a hátsó sárvédőíveknél, viszont a küszöbök, meg a bal ajtónál megkezdte, de amúgy ha fent vagy facebook-on, akkor a "Ford Puma baráti kör" nevű csoportot keresd, ott meg fogsz tudni mindent.
[ Szerkesztve ]
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
bajnokpityu
félisten
fél óra? mármint 6-7perc egy regen nálam.
viszont irtam is, a 160+os pályatempónál gyakran regenerál, tehát már nem lehet ajánlható kikormoláshoz a nagy fordulat/terhelés.
Úgy láttam, hogy 120környékén, aránylag fix tempónál keletkezik a legkevesebb korom.
eladó Kawasaki j300 robogó
Mi5u
tag
Sima vagy cDPF?
bajnokpityu
félisten
13as 2.0 az milyen?
eladó Kawasaki j300 robogó
RazoR
veterán
És mutat is valamit nálad a műszerfalon? Mert nálam pl az adalékot is csak akkor jelzi ha kifogyott.
bajnokpityu
félisten
Az milyen dpf?
Dehogy, forscant nézem néha napján. Amikor érdekelt, akkor folyamatosan ment
eladó Kawasaki j300 robogó
Mi5u
tag
Az már cDPF lesz
molnarpeter
nagyúr
Lehet szerelni LED-et DPF fajtájától függően A közvetlen DPF izzító vezeték mellett a tükörfűtés szokott jeladó lenni az utólagos visszajelzőhöz.
RazoR
veterán
Ha már az utólagos dolgok szóba kerültek, van ami megoldható a következők közül:
- automata felhúzás a vezető oldali ablaknál (csak lefele automata)
- zárásra felhúzza a 2 első ablakot
- x km/h felett bezárja az összes ajtót
- gyári szenzoros tolatóradar utólag (gyári hátsó lökös van)
bajnokpityu
félisten
Ez gondolóm kérdés lett volna.
Olyat tud a mondi, hogy ha 3 v 5 mp-ig zárást nyomom a távon, akkor felhúzza mind a 4 ablakot, ill, ha a nyitást, lelengedi.
Ha gyárilag nem automata, akkor nemigen lesz később se az. Elvben megoldható lenne az indulás utáni zárás, de mivel nincs külön gomb kireteszelni, ezért én nem kérnem bele. Powerforddal beszélj, h mit lehet atprogramozni. Programozashoz sztem ő ért legjobban az országban.
Gyári tolató megoldható, kell tolató modul is a szenzorokon kívül, majd programozás, h használja is.
eladó Kawasaki j300 robogó
creedszl
aktív tag
sziasztok
Ford Fiesta vásárlásán gondolkodok, 2007-es évjáratig bezárólag 1.3-as motorral.Melyik évtől kapott láncos vezérlést?Illetve milyen áron lehet már valami normálisat találni?
Köszönöm a segítséget!
Hulligaaan
#31600896
törölt tag
2005-ös II-es Focus lassú sebességénél, döcögős úton jobb első keréknél kopog. Sima úton haladva, amíg felkapcsolok 5.be váltás közben is szokott, amikor felengedem a kuplungot. Mi lehet vele vajon?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MacBook Pro Retina M1 PRO CHIP 14" 10C / 14C / 16GB RAM / 1 TB SSD - 60 nap Garancia
- ARCTIC P12 PWM PST A-RGB
- Arctic Cooling P14 PWM PST A-RGB
- ÚJSZERŰ! Lenovo Thinkpad T470p / 14" full HD IPS / i5 7300HQ / 16GB DDR4 / 256GB NVMe SSD / HDMI
- ÚJSZERŰ! Dell Latitude 5400 / 14" full HD IPS / i5 8365U / 16GB DDR4 / 512GB NVMe SSD / HDMI / USB C