Hirdetés
- New Game Blitz - 2024
- Egy fél GPU passthrough KVM-en
- Astra kalandok @Első rész
- Asszociációs játék. :)
- No Voice in the Galaxy
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Sencor SDC 4800B Teszt – Praktikus Ébresztőóra Színes Kijelzővel
- Mit szóltok a „hallgatózó” telefonokhoz?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
ASUS WL-500G Premium
Új hozzászólás Aktív témák
-
the radish
senior tag
válasz Intruder2k5 #17499 üzenetére
Szia! Gyorsan feldobtam a Tomato RAF by shibby-t, most nem nagyon van időm beüzemelni, de eddig minden tetszik, pl. a luciban nem ment a pc-mnek staticus IP-t adni, csak akkor, ha kikapcsoltam a dhcp-t, itt ez is jó!!!! Köszi. Holnap legkésőbb "beüzemelem"!
Atyaég. Ebben már tényleg sok minden van.... alapban usb, printer, ftp, samba, media serv., bittorent...... ezekkel órákig (kezdő vagyok) szenvedtem za openwrt-n.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz the radish #17501 üzenetére
Hát igen... Az OpenWrt egy jó firmware, a szó szoros értelmében vett "custom firmware", de egy hozzá nem értőnek elég nagy meló, még az úgy összeáll, ahogy azt szeretné, és bárki bármit mond, szerintem nagyobb Linux tudás kell hozzá, mint az OLEG-hez, vagy a Tomato-hoz. Most már legalább van LuCI, de régen még az sem volt... Feltetted az fw-t, konzolon beállítottad a netet konfigfile-okban, aztán után tudtad telepíteni a webadmin felületet.
-
the radish
senior tag
válasz Intruder2k5 #17502 üzenetére
Szia!
A putty nem enged be valamiért:Tomato v1.28.0905 MIPSR1-053 K26 USB Mega-VPN
root@unknown:/tmp/home/root# -
MODERÁTOR
válasz the radish #17503 üzenetére
Mi az, hogy nem enged be? Bekapcsoltad, és elindítottad az SSH-t?
Mellesleg ezeket a sorokat honnan másoltad? Esetleg telnetről?
[ Szerkesztve ]
-
PonPon
senior tag
valaki segítene helyrebillenteni egy lelkes tudatlan kósza gondolatatit?
hogy kell elképzelni ezt az optware-t?