Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Amazon

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-30 19:36:34

LOGOUT.hu

Amazon topic

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10001) warcat válasza Czimby (#9999) üzenetére


warcat
veterán

Probléma jellegétől függ, ha nincs hiba amazon oldalán a teljesítéssel akkor igen, egyébként meg térítik.
Garanciás ügyintézés esetén is stb.

EA: It's in the crate!

(#10002) Czimby


Czimby
addikt

Köszönöm a választ mindkettőtöknek!

Ezt a légtisztítót szeretném megvenni, de ha nem hoz semmi javulást az allergiámra akkor elállnék a vásárlástól.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#10003) zsoltzsolt válasza Czimby (#10002) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Hány napon belül lehet visszaküldeni? Mert nem gondolnám, hogy pl ez 14-30 nap alatt ki fog derülni...

(#10004) Czimby válasza zsoltzsolt (#10003) üzenetére


Czimby
addikt

Pár nap alatt kiderül szerintem.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#10005) Remov válasza zsoltzsolt (#10003) üzenetére


Remov
aktív tag

30-45 nap körül, de ha megindokolod a support azután is adhat return labelt a saját belátásuk szerint, persze jót kell kifogni.

[ Szerkesztve ]

(#10006) flash-


flash-
veterán

sziasztok
ezt szeretném megrendelni
[link]
az számomra honnan derül ki hogy van e vám,plusz költség az áron kívül?
Illetve milyen szállítási díja van Magyarországra?

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#10007) radi8tor válasza flash- (#10006) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Dispatches from Amazon
Sold by Amazon
és amazon.de (német) oldalt használod akkor az EU-n belülről fog érkezni (nem kell vámot fizetni)

Kattogtasd ki és akkor látni fogod a szállítási díjat. (nem kell kifizetni)

⭐ Stella

(#10008) flash- válasza radi8tor (#10007) üzenetére


flash-
veterán

köszönöm ,de a szállítási árakat továbbra sem látom,mennyi lehet?

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#10009) Remov válasza flash- (#10008) üzenetére


Remov
aktív tag

Akkor nem mentél végig, a checkout legutolsó pontjánál kiírja, hogy mik a választható szállítási lehetőségek (Standard / Expedited) és mennyibe fájnak neked.

[ Szerkesztve ]

(#10010) flash- válasza Remov (#10009) üzenetére


flash-
veterán

igen nem mertem mert kérte a bankszámla adatokat de akkor gondolom nem para.

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#10011) Dronte


Dronte
aktív tag

Sziasztok! Láttam már felmerült a Philips korábban. Anno rendeltem egy vasalót amazon.de-ről (Phillips-től, nem közvetlen amazon), ami bár működik, de a gőzgombja gallyra ment. Az amazon fiókban nem találtam jó megoldást, ha beviszem a bp-i Phillips szervizbe az amazon számlával, akkor vajon megjavítják garancián belül? 9 hónapos, szóval még bőven garanciás, 2 év van rá.

Amazon helpdesken annyit mondtak, hogy visszaküldeni tudom és visszatérítik az árát.. ami nekem kérdéses azért kérdéses, főleg hogy maga a gép azért működik :D

[ Szerkesztve ]

(#10012) warcat válasza Dronte (#10011) üzenetére


warcat
veterán

Ezt kérdezd meg a Philips Mo.-i képviseletétől/supportjától

EA: It's in the crate!

(#10013) turika86 válasza warcat (#10012) üzenetére


turika86
aktív tag

Sziasztok! Remélem tudtok segíteni, mivel vegyes válaszokat kapok, szóval adott egy mac mini m1 amit novemberben 6án vettem és pont beleesik még a holiday return be, (Jan 31)
minden indoklás nélkül visszaküldhetem a kibontott használt gépet? (nyilván az indok az mac mini m2 megérkezése lenne) sok helyen riogatnak h csökkenteni 20%-100% árát a visszaküldött termék árának...

köszönöm :R

"Time is the fire in which we burn"

(#10014) Remov válasza turika86 (#10013) üzenetére


Remov
aktív tag

Szia, igen, van is olyan lehetőség, hogy No longer need vagy valami hasonló

(#10015) warcat válasza turika86 (#10013) üzenetére


warcat
veterán

Ha normális állapotban visszacsomagolod, doboza ép, nincs leharcolva stb, ujjlenyomatok eltüntetve, akkor visszaadják a teljes árat.Egyébként kapkodni nem kell, csak annyi a lényeg,hogy a visszaküldési folyamat el legyen indítva 31-ig.

EA: It's in the crate!

(#10016) turika86 válasza warcat (#10015) üzenetére


turika86
aktív tag

Köszönöm, közben az amazon től is hasonló választ kaptam emailben... Ma már meg is érkezik az új m2.
Természetesen korrektül becsomagolom, és szerencsére patent állapotban van, valamint visszaállítom gyári alapbeallotásra.

"Time is the fire in which we burn"

(#10017) bajaki


bajaki
őstag

Sziasztok!

Egy használt, Amazonon (francia) vásárolt telefon vásárlásán gondolkodom. Az eladó át tudja valahogy rám ruházni a garancia ügyintézésének lehetőségét, vagy probléma esetén mindenképpen abból a fiókból kell indítani, amelyen keresztül rendelve volt?

(#10018) Remov válasza bajaki (#10017) üzenetére


Remov
aktív tag

Szerintem ezzel jobban járnál a telefon márkájának a topikjában, mivel ebben semmi szerepet nem játszik az Amazon és ez minden márkánál máshogy megy. Amennyiben nem lehet átruházni vagy az eladó nem hajlandó rá, akkor értelemszerűen az Amazonon keresztül kell megoldani az ügyet.

[ Szerkesztve ]

(#10019) zsozsi67


zsozsi67
csendes tag

Sziasztok,
Január 12-én rendeltem egy terméket szállítással együtt 363 Euróért. A csomagot rmásnap rendben útjára is indították, de sajnos hozzám már nem érkezett meg. Utólag kiderült, hogy a Magyarországi UPS elhagyta. Felvettem a kapcsolatot az Amazonnal. Elsőre azt a választ kaptam, hogy kivizsgálják mi történt, 15-30 napon belül visszautalják a pénzemet. Válaszoltam, hogy ez így számomra nem elfogatható. Nem az én hibám, azonnal kérem vissza a pénzt. Végül is a pénzt még aznap visszaadták, de ajándékkártyára. Ezt megreklamáltam, kértem, hogy a bankkártyámra utalják vissza az összeget. Itt kezdődött a bonyodalom. Az ajándékkártyámról levették az összeget, megnyugtattak, hogy ez az első lépés a bankkártyára történő utaláshoz. Majd másnap jött egy email, hogy nem tudják visszautalni a pénzem, mivel előtte már ajándékkártyára kiutalták. Természetesen ezt is megreklamáltam. Következő nap jött egy email, hogy rajta vannak a probléma megoldásán, a pénzügyi osztály vizsgálja a lehetőségeket. Itt pár napig ment az oda-vissza levelezgetés, majd vasárnap este jött a hideg zuhany. A pénzügyi osztály sajnos nem tudja az utalást technikailag megoldani, mert ajándékkártyára már egyszer kiutalták a pénzem. Azt írták, menjek be az Amazon fiókomba és az ajándékkártya zsebben látom a visszautalt pénzt. Csakhogy pár nappal ezelőtt az ajándékkártyámról visszavették a pénzemet, mondván ez az első lépés a számlámra történő utaláshoz. Most ott tartok, se áru, se pénzem nincs. Az Amazon meg széttárja a karját.Dühítő. Tehetetlen vagyok.Szerintetek mit kellene tennem?

(#10020) Remov válasza zsozsi67 (#10019) üzenetére


Remov
aktív tag

Szia, telefonálni próbáltál már? Ez melyik Amazon?

Német esetén úgy jársz a legjobban (Amennyiben nem tudsz németül telefonálni), hogy a németül az email címekre leírod az egész sztorit egyben (Gyakran nem olvassák vissza az üzenetelőzményeket, csak odaböfögnek valamit). Chaten próbálkozhatsz supervisort kérni, az első akit kapsz azt fogja mondogatni, hogy hát ugyanazok az eszközeik (Persze, lófaszt), szóval neki is el kell mondanod a problémád és amikor nem tud segíteni akkor kell mondogatnod, hogy kapcsoljon át a supervisorhoz / managerhez.

(#10021) zsozsi67 válasza Remov (#10020) üzenetére


zsozsi67
csendes tag

Köszönöm! Eddig angolul kommunikáltam. Lehet, hogy jobb lenne németül? Akkor más csapat foglalkozna az üggyel?
Olyan érzésem van, hogy elveszett a pénzem. Tiszta bullshit amit válaszolnak. Ugyanazokat a köröket futom. :W

(#10022) Remov válasza zsozsi67 (#10021) üzenetére


Remov
aktív tag

Igen, bár a német supporton is van pár Google Fordítós indiai, sokkal nagyobb eséllyel kapsz olyat aki valóban tud segíteni és szól a fölötte lévő embernek (Amit szeretnél azt semmilyen supportos nem tudja önállóan megcsinálni szerintem, ennyi jogkört nem adnak nekik).

"Olyan érzésem van, hogy elveszett a pénzem."
Hát nem akarlak elszomorítani, de benne van a pakliban. Az Amazon alapból híresen szarul áll mindenhez aminél szóba kerülnek a giftcardok (Igazából nem is értem, miért úgy adták vissza a pénzed, ha te nem kérted, az a szokás, hogy az eredeti fizetési módra megy vissza :F), plusz a te esetedet semelyik supporton dolgozó supervisor / manager sem tudja egyedül megoldani.

Amit még megpróbálhatsz, hogy írsz a jeff@amazon.com -ra. Nyilván nem Bezos fogja elolvasni, hanem a Reddit szerint az ő Executive Teamjéhez futnak be az emailek, olvastam pár esetet ahol ők segítettek egy problémában miután a support hozta az Amazonhoz illő szintet.

(#10023) fatal` válasza Remov (#10022) üzenetére


fatal`
titán

Chargeback a banknál nem játszik? Se termék, se pénz, végülis scam, még akkor is, ha az Amazonról van szó.

Persze ebben az esetben lehet, hogy többet nem tud az Amazonról rendelni.

[ Szerkesztve ]

(#10024) Remov válasza fatal` (#10023) üzenetére


Remov
aktív tag

Kérdéses sajnos a chargeback lehetősége. Az a fő kérdés, hogy, hogyan szerepel jelenleg a rendelés az Amazon belső rendszerében amit mi sajnos nem tudunk megállapítani. Ugye elkezdi a chargebacket, az ő bankja feldolgozza az infókat, továbbítja az MC / VISA felé, a kártyatársaság továbbítja az infókat az Amazon bankjának, majdpedig az Amazonnak kell érvelnie, hogy szerinte miért volt jogos a tranzakció és miért ne vonják vissza. A probléma az, hogy az ő rendelése gyakorlatilag refundolva lett, viszont utólag manuálisan levették a pénzt az Amazon Walletje egyenlegéből. Ha a belső rendszerben továbbra is refunded a rendelés állapota (Elég valószínű) akkor nem tudom, hogy menne egy chargeback, de én egy elutasításra szavaznék. Persze megpróbálni meglehet, veszteni nagyon nem veszthetsz semmit.

Nem mellékesen igen, valóban megesik, hogy tiltják a sikeres chargebackért a fiókot, de ez sem garantált, nem egy olyan eset van Redditen és más fórumokon, hogy emberünk visszakapta a pénzét a bankján keresztül, de semmi következmény nem lett, a fiókja él és virul.

(#10025) zsozsi67 válasza Remov (#10024) üzenetére


zsozsi67
csendes tag

Köszönöm a segítséget, Remov és fatal! Akkor írok a jeff@amazon.com-ra. Párhuzamosan elindítsam a chrgeback-et? Vagy várjak pár napot? Azt egyébként a saját bankommal kell intéznem? Lesz@rom a fiókomat, a pénzemet szeretném visszakapni.
Ha nem járok sikerrel sehol sem, akkor szerintetek érdemes ügyvédet keresni?
Ezt azért nem gondoltam volna a nagy Amazonról. Nincs egy kompetens személy, aki ilyenkor be tudna avatkozni? Hihetetlen.Mit lehet ezen ennyit csámcsogni? Ha csak nem ez is az üzlet része. Mármint a lenyúlás.

(#10026) Remov válasza zsozsi67 (#10025) üzenetére


Remov
aktív tag

A helyedben várnék vele pár napot és küld el mindennap ugyanazt az email továbbra is a cs-reply@amazon.de -re németül (Deepl.com segít, néha ki lehet fogni segítőkész supportost aki megmozgatja a dolgokat), meg persze angolul a jeff@amazon.com -ra is. Bár mondjuk az átfutási időt tekintve elindíthatod a chargebacket, hogyha óhajtanak válaszolni a jeffes emailről az valószínűleg 1 héten belül lesz, addig általában el sem indul a chargeback, pláne nem ér el az Amazonhoz ilyen rövid idő alatt.

Igen, a saját bankodnál kell megindítanod a reklamációt, ügyvéddel kapcsolatban sajnos nem tudok tanácsot adni, de van Jogász topik is PHn.

Akik közbe tudnának avatkozni és helyben önállóan megoldani a dolgokat azokkal közvetlenül nem tudsz beszélni sajnos, legfeljebb, ha elkapod őket egy Amazon iroda előtt :D

(#10027) zsozsi67 válasza Remov (#10026) üzenetére


zsozsi67
csendes tag

Köszi! A jeff-re már írtam is. A német supportra holnap délelőtt fogok a munkaidő miatt. Hátha napközben nagyobb az esély, hogy annál landol a levelem, aki tud is segíteni.

(#10028) zsozsi67 válasza Remov (#10026) üzenetére


zsozsi67
csendes tag

Valami talán beindult. Teljes “támadásba” kezdtem, ahogy javasoltátok.
Most este azt látom a fiókomban, hogy a mai napon végeztek egy technikai tranzakciót. Olyan mintha ismét megvettem volna ugyanazt a terméket.

(#10029) Remov válasza zsozsi67 (#10028) üzenetére


Remov
aktív tag

Hogyan néz ki egy technikai tranzakció? Vagy egyszerűen csak egy rendelés aminél azt írja a rendszer, hogy giftcarddal fizettél, de valójában nyilván te semmit nem tettél? Sosem láttam még, csupán érdekel :D

(#10030) zsozsi67 válasza Remov (#10029) üzenetére


zsozsi67
csendes tag

Igazából én neveztem el technikai tranzakciónak. A tranzakciók között szerepel. Ugyanúgy néz ki, mint az eredeti. Még a rendelési szám is ugyanaz. Ma délután tűnt fel. Mintha megint vettem volna ugyanazt a dolgot. Lehet, hogy ez kell ahhoz, hogy vissza tudják utalni az eredeti fizetésre? Csak reménykedem.

(#10031) Remov válasza zsozsi67 (#10030) üzenetére


Remov
aktív tag

Áhh, világos, Igen, én is azt feltételezem.

(#10032) Dronte válasza Dronte (#10011) üzenetére


Dronte
aktív tag

Ha valakit érdekel, az Amazon-os termékeket javítják a Phillips szervizben itthon. Csak egy számlát kellett bemutatnom róla, e-mailben átdobtam nekik és meg is csinálták a javítást 1 hét alatt.

(#10033) martonl


martonl
senior tag

Ha esetleg valaki üzleti fiókkal lenne regisztrálva a német részen, vigyázzon, mert mostanában nekem többször felszámították az áfát. A megrendelés visszaigazoló e-mailben még a rendes ár lászik, aztán simán levonják a kártyáról az áfás árat.
Ilyenkor szétteszik a kezüket, hogy az eladó így számláz és ők nem tudnak mit tenni. Legjobb minél gyorsabban törölni a rendelést ilyen esetben.

(#10034) sajtos365 válasza martonl (#10033) üzenetére


sajtos365
tag

Egy hete rendeltem, azt írta áfás ár és már levonták a kártyáról.

Mégegyszer számolnak áfát?

(#10035) martonl válasza sajtos365 (#10034) üzenetére


martonl
senior tag

Nem, én az üzleti fiókról írok. Eu.-n belül ha valaki exportál, és egy másik országban továbbértékesítési céllal vásárolja meg egy Eu. adószámmal rendelkező cég, akkor az áfát egyszer sem szabad felszámítani. Az áfát csak egyszer, a végső értékesítésnél, a célországban fogják megfizetni. Valahogy így szól a rendelet.
Tehát ebben az esetben a külföldi áfa nélküli nettó árat kell fizetni.
Magán fióknál ez nem érdekes, ott azonnal megfizeted az áfát.

[ Szerkesztve ]

(#10036) gg72 válasza martonl (#10033) üzenetére


gg72
veterán

Ez abban az esetben lehet így, ha nem az amazon az eladó. Ha a "Versand" és a "Verkäfuer" is az amazon, akkor biztos, hogy nem számolnak fel ÁFA-t.

(#10037) martonl válasza gg72 (#10036) üzenetére


martonl
senior tag

Ez így van, ahogy írod. Viszont más eladó esetén is kiírják, ha áfa nélkül számláz. Eddig ez is pontos információ volt nálam, de most már nem az. Sőt, mint írtam, még a megrendelés visszaigazoló e-mailben is az áfa nélküli ár látszik, aztán amikor vonják az összeget, jön a hidegzuhany. És utólag a megrendelés történetben is módosítják az árat ilyenkor. Kizárólag a visszaigazoló e-mail a bizonyíték ilyen esetben.
Egyébként nem értem, ha ez egyszer rendelet, akkor miért nem alkalmazzák. A másik fele pl. az emag. Ha marketplace-ről külföldi partnertől vásárolok, akkor az áfát utólag kell visszakönyörögni. Volt is ebből már probléma.

[ Szerkesztve ]

(#10038) gg72 válasza martonl (#10037) üzenetére


gg72
veterán

OK, akkor én is odafigyelek rá. Amúgy mindig virtuális kártyával vásárolok, amin csak annyi van, amennyit vonniuk kellene, így ha többet akarnának, úgysem tudnak.

(#10039) zsozsi67 válasza Remov (#10031) üzenetére


zsozsi67
csendes tag

Nem tudom, hogy a több frontos támadásnak köszönhető-e, de ma visszakaptam a pénzemet. :)

(#10040) Remov válasza zsozsi67 (#10039) üzenetére


Remov
aktív tag

Király :)

(#10041) martonl válasza gg72 (#10038) üzenetére


martonl
senior tag

Az a tuti, én is ezen gondolkozom, hogy mostantól ezt teszem.

(#10042) Petyal


Petyal
tag

Sziasztok!
Életem első Amazon-os rendelése előtt állok, de elakadtam: Google Pixel 7, itthon nem kapható hivatalosan, szürke importost pedig a garancia miatt nem szeretnék. Amazont ajánlották, de figyeljek, hogy a szállító és az eladó is Amazon legyen. Namost ilyen nincsen. :W Ha beütöm az Amazon.de-n, hogy Pixel 7-et keresek, akkor kidob mindenfélét, de egyiknél sem Amazon az eladó, amennyiben Magyarba akarom kiszállíttatni. Ha Németo-ba menne, akkor már egyből barátibb az ár, nincs szállítási díj és a tetejében még az eladó is Amazon UK. Ezhogyvanez srácok?
Van lehetőségem arra is, hogy németbe szállíttassam, a rokonok meg elhoznák, az asszony főz nekik jóféle húslevest cserébe, kapnak mellé házipálinkát és mindenki boldog. :C De ez pl garancia szempontból jó nekem egyáltalán? Meg úgy egyáltalán... :F Hogy lenne pl számla ebben az esetben? Annak a neve/címe van rajta, aki kapja a pálinkát, vagy aki adja? ...és ha szükség van a gari érvényesítésére, akkor megint be kell rántanom a rokont (?), újabb húsleves :Y , újabb pálinka :Y stb...az már azért nem mindegy...

Légyszi segítsetek ki, hogyan csináljam hogy jó legyen. Készüléket venni nem nehéz, azt szeretném, ha a szolgáltatás a gar.idő végéig tartana, nem pedig csak a pénzügyi tranzakció végéig.

(#10043) warcat válasza Petyal (#10042) üzenetére


warcat
veterán

Unokahúgomnak vettem egyet novemberben, ránézve most jelenleg nincs amazonnak készlete belőle.
Használt/visszaküldött van pár darab. Nemrég volt rá pár nagyobb akció amcsi amazonon, lehet, hogy ide is jutott belőle azért fogytak ki.
Semmi extra trükk nincs benne, csak annyi, hogy a mailboxde-t kell használni német címként és onnan hazaküldeni.Ha van ismerős, az is megfelel, de nem hiszem hogy olcsóbban jön ki nekik is idő és pénz feladni a csomagot.
Kb 14€ lehet a költsége (mailboxde.com díj +GLS), GLS hozza házhoz.

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#10044) gg72 válasza Petyal (#10042) üzenetére


gg72
veterán

Nézd meg a spanyol amazonon, úgy látom, hogy ott az eladó és a szállító is az amazon.

(#10045) fatal` válasza Petyal (#10042) üzenetére


fatal`
titán

Akkor az Amazon, mint eladó éppen nem árulja Németországban.

Egyébként az itthoni boltok közül megveheted az Alzán is, nekem is onnan van a Pixel 5. De a gg72 által említett spanyol amazon olcsóbb.

(#10046) Petyal válasza warcat (#10043) üzenetére


Petyal
tag

Köszi a válaszokat mindenkinek srácok, így már látom, hogy a rendelés része menni fog.
A garanciális ügyintézés hogyan megy, ha netán szükség lenne rá? Ebből a szempontból hogy járok jobban? (Itt bukik el minden magyar beszerzési forrás nálam) Az amazon állítólag cseréli ha gáz van, nem pedig bütyköli.
(A Pixel 7 topikban írta egy srác, hogy mailboxde-s rendelés után gariban vissza kellett küldenie egy hibás telefont és lerakta a haját, mire a folyamatot keresztül tudta verni a rendszeren.)

(#10047) fatal` válasza Petyal (#10046) üzenetére


fatal`
titán

Vissza kell küldened.

Itt bukik el minden magyar beszerzési forrás nálam
Miért? Alza cseréli, ha gond van. Ráadásul mivel drágább, mint 250k, 3 év a gari, nem 2.

[ Szerkesztve ]

(#10048) Petyal válasza fatal` (#10047) üzenetére


Petyal
tag

Az Alza is javíttatja sajnos, felhívtam őket. Vagy Szlovákiába, vagy Cssehországba küldik ki. Ha nem sikerül a művelet - a javítás - akkor cserélik, vagy visszafizetik az árát. Az Alza abban jobb mint a többi, hogy nem akadékoskodik /ami tényleg nagy fegyvertény manapság/.
A "garanciális" topikban vannak tapasztalatok képekkel , volt akinek !kifúrták! a telefon négy sarkát, úgy szedték szét. Azért kapta vissza végül az árát, mert képekkel tudta bizonyítani, hogy sértetlenül küldte el.
Amazon: Olvastam olyat, hogy ahová rendelted - vagy ahová a számla szól - onnan kell visszaküldeni nekik, ezért kérdeztem, hogy német címre rendelés esetén onnan is kell intézni a garanciát?

(#10049) warcat válasza Petyal (#10048) üzenetére


warcat
veterán

Nem, természetesen jogod van elköltözni, és ettől még él a garancia.

Amikor beszélsz a supportossal és eljuttok a visszaküldésig, akkor kell jelezni, hogy nem Németországban vagy, nem onnan küldenéd vissza, ő alapesetben a rendelésed címét látja, illetve rálát még a te amazonos egyéb megadott címeidre is.Ezért nem defaultként jó ha ott a magyar is. Emlegess international return-t úgy talán leesik neki könnyebben, spanyol amazonnal nekem is volt kis bukdácsolás de ment.

Ha ért is valamennyire a dolgához, akkor még azt is meg tudja oldani, hogy a hozzád legközelebbi amazon fulfillment centerbe kell visszaküldeni és ők elintézik a többi mozgatást az amazon központok közötti saját áruforgalmukkal (Így Szlovákiába ment a garizás tárgya, egy videókártya).Bár mivel ez utóbbi egyáltalán nem működött, eleve refundot ajánlottak fel, és csak a termék amazonhoz visszakerülése volt a lényeg. (ők meg aztán letárgyalták a gyártóval gondolom)

Ha kicsit fapadosabb, akkor igen, Németországba kell visszaküldeni, és ezt az összeget visszatérítik de külön emailt kell írni a megadott címre csatolva a számlát (pl GLS) én ezzel nem vesződtem.
10-12k költség mivel telefon esetén kicsi a csomag.

A bolti gariidőn belül nekem eddig mindig vagy azonali cseretermék küldést ajánlottak fel, vagy pedig refundot.
Ezzel kicsit játszadozhatsz is, mert ha a pénzt szeretnéd, akkor egyszerűen megvárod, míg nincs az amazon által forgalmazott, új és bontatlan termék raktáron. ;)

EA: It's in the crate!

(#10050) Petyal válasza warcat (#10049) üzenetére


Petyal
tag

Köszi szépen a részletes segítséget és a tapasztalatokat!
Ezek szerint nem veszik annyira szigorúan, mint gondoltam, szóval küldhetem vissza innen is akár.
Ha több mindent rendelek egyszerre és különböző az eladó, akkor az mailboxde továbbküldés esetén egy csomag lesz, vagy több?

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Amazon
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.