Tesztek - GTA San Andreas
Műfaj: Third Person akció / sandbox
Megjelenés: 2005. június 06.
Mérési módszer: 2
A harmadik GTA epizód utolsó kiegészítése volt a San Andreas alcímet kapott játék, melyben minden korábbinál nagyobb területet járhattunk be. Bár a grafikus motor alapvetően nem sokat változott az eredeti játék óta, de igyekeztek pár effekttel a kor színvonalát legalább megközelítő minőséget kihozni. Bár borítékolható volt, hogy így sem hajtja ki rendesen a VGA kártyákat, de mégis kíváncsi voltam az eredményekre, ezért helyet kapott a cikkben.
Eredmények a Phenom tesztkonfigurációval
Látszik, hogy még a phenomos tesztrendszerrel is nagyon processzorlimitált a játék, és gyakorlatilag az összes résztvevő kártyával jól játszható magas részletességgel is. Egyedül az FX marad le kissé a sor végén, ám még így is bőven kielégítő sebességet produkál.
Eredmények a Pentium 4 tesztkonfigurációval
A processzort gyengébbre cserélve értelemszerűen még jobban megszűnik a különbség a kártyák között, egy P4-es mellett tehát gyakorlatilag mindegy, hogy milyen VGA-nk van, ugyanúgy fog futni a GTA San Andreas.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!