Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Itt az új LOGOUT!
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Megújult a Linkin Park
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #2467 üzenetére
Nekem a Proexék a gyári véget rakták vissza, mivel még jó állapotban volt a gyári, csak egy kis polír kellett neki. Meg így nem tűnik fel, hogy "Koppány" kipufogó van az autó alatt.
Szerk: így nézett ki és ilyen lett. A dob mögötti dob is az enyém volt, mondhatni elfáradtak kicsit...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #2470 üzenetére
"Akkor Neked szól a rednáááá rednááá ugye?"
Jaja! Amikor 7000-nél elvált, akkor még dübben is egyet, mint egy mammut. Buhh... Vicces volt, amikor még a közép dob nem volt benne, akkor szabad téren is lehetett hallani, most már csak alagútban hallom.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Egy kolbász zsír metál OBK-et valakinek? [link]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Amúgy most vettem észre, hogy írta is a leírásban: "Vollfolierung (spezielle kfz firma, Farbe : GOLD)"
(#2486) _Smooth
Igen, meg még jön a regadó (nekem 300e volt) és a hazahozatali költség is. A fóliázás viszont nem olcsó, így ha valaki ilyet keres, akkor éri csak meg.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz _Smooth #2515 üzenetére
Miért szereltetnéd ki, ha már benne van? Használni kell, amíg működik, élvezni az előnyét, aztán ha megkotlik elgondolkodni, mi legyen a sorsa. Rengeteg gázos hirdetés van a mobile-n, mind Subaru szervizben beépített, garanciát nem befolyásoló szett. 3000 €-ért szerelgették kint be őket.
Nem kell félni a gáztól, pláne, ha gyári szett került bele. Nem a gáz teszi tönkre a motort, hanem annak rossz beállítása. Nem mindegy, hogy ki szereli be. Én szerettem volna gázt szereltetni az autóba, rengeteget olvastam utána. Egyelőre még nem léptem meg, de ami késik, nem múlik. H6 esetében nem kell 20e km és behozza az árát. Ha ezt tavaly vásárláskor meglépem, akkor már ez meglenne nekem, de egyelőre fontosabb volt, hogy a műszakilag olyan legyen az autó, amilyenek szeretném.
Nemrég a Totalcar erőmérő sorozatában volt egy gázos Leon, nem szerepelt le a gázos üzemben.
Baráti társaságomban is van pár autó, amik már több 100e km-t mentek el gázos üzemben hiba nélkül.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #2651 üzenetére
Ebből a szériából még forgalmazták itthon is a H6-ot, de olyan drága volt a regadó, hogy nagyon keveset adtak el belőle. Ugyan ez a motor volt a Tribecaban is, így értenek hozzá és alkatrész is elérhető.
De ha elmész megnézni, akkor kiderül, hogy milyen piacra szánták, az óracsoport egyből elárulja, de ott a papírjai is, szervizkönyv, kezelési kézikönyv.
Az előző generációtól sokkal tágasabb, kényelmesebb jószág, nem olvastam olyat, ami miatt kerülendő lenne, de majd a többiek kijavítanak, ha tévedek.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Valami olyasmi rémlik, hogy az a felszereltség, amit szeretett volna, csak a dízelhez volt párosítva a forgalmazás elején és mivel még nem volt dízel autója, kíváncsiságból kipróbálta.
Amúgy neki volt két H6 OBK is a 3. generációból, megvette a faceliftest is, mikor megjelent, aztán a 4. generációból már nem volt hajlandó annyi pénzt kifizetni érte, amennyivel drágább volt a 2,5-es regadójánál. Egyre lejjebb adta, mert már az 5. generációból dízellel ketyegett, de ahogy olvastam, nem bánta meg. Mellesleg én is megvettem volna a helyében, nincs bajom a dízellel, nekem is volt, szerettem is. Mondjuk a Toyota D4D-je már nem az a kelepelő szerszámos láda volt, mint pl. a PD vagy régi 1.9 TDI dízelek.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Faceliftes Spec.B kombi, eddig ez az első, amibe belefutottam. És ebbe is benne az Si drive, ha nincs szükség a teljes ménesre? [link]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Finom biza, pláne, hogy eddig egyetlen faceliftest sem láttam még. Pedig nézegetem tavaly május óta a hirdetéseket.
Nekem amúgy nem csak a felni (amúgy ez szerintem csak a téli, írja hogy 8 felnivel árulja, gondolom a gyári maradt nyárinak), a kipuff sem tetszik, jobb lenne, ha jobban elbújna, meg a vonóhorog se a szebb, vertikálisan rögzíthető fajta, de ezek apróságok, viszonylag könnyen lehet segíteni rajta. Amúgy nem tűnik úgy, hogy le lenne lelakva, bár pont a vezető ülésről nem készített képet. Lehet nem véletlen...
Csak lehetne valami szebb színe!Amúgy mikor volt a váltás a frissített modellre? Kicsit fura, hogy 2006-osnak írja.
Mit értesz 200k-s nagy szerviz alatt? Hamarosan nekem is eljön, de ahogy eddig néztem, gyertya cserével egészül ki az eddigi folyadék és szűrő cseréken kívül. Ha a vezérlésre gondolsz, azzal vannak fenntartásaim, mivel gyári előírás nincs rá...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem egy kicsit marketing szagú. A linkelt cikk is a Seibikot hivatkozza, akik szerint a műanyag flakonos Motul olaj hamisítvány. Több kérdésem nincs. De a viccet félretéve, az Emilt Freit kérdeztem a vezérlés témáról, még mielőtt megvettem a PDF-et, ők akkor azt mondták, hogy amíg csendben van, addig nem kell bántani a láncot. Gyári előírás nincs a cserére.
A Seibikoval amúgy nincs bajom, eddig ha kellett valami, hozzájuk mentem, de fenntartásokkal kezelem, amit mondanak. Kicsit marketing szagúnak érzem ezt a lánc cserét, mivel viszonylag keveset látnak H6-ot, valamivel be kell csalogatni a szervizbe és az ember lelkiismeretére nagyon lehet hatni. Mondjuk rosszat nem csinálnak vele, csak javasolnak. A kisördög meg ott dolgozik a tulaj fejében.(#2715) stickermajom
Ha kereskedőtől veszed, akkor a vámot el lehet kerülni, mert tud adni olyan igazolást, ami vám mentessé teszi az autót, de az áfát nem lehet megúszni. Ha a határt átlépve, németeknél kezded a vámoltatást, akkor az áfa összege még csökkenhet. A magyar hatósági oldalról amúgy jót nem olvastam, pl ők nem fogadják el a szerződésen vagy a számlán szereplő összeget a vám vagy áfa meghatározáshoz, ők eurotax kód alapján vagy hazai átlagárhoz viszonyítanak.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Petester #2717 üzenetére
Kicsit keresgettem ebben a H6 vezérlés témában, de többen írják, hogy nem kell cserélni, mint kell. Néhány fórum bejegyzést olvastam "subaru h6 timing chain" kereső szóval. Aki kérdezett, arra rendre az a válasz jött, hogy nem kell cserélni. De ha rosszul kerestem javítsatok ki.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
EF-ről nekem is megvan a véleményem még Toyotas korszakomból. De most az más kérdés, hogy milyen a munkafelvétel és a szerelés minősége, mint hivatalos importőr, tudnia kell, hogy milyen előírások vannak egy-egy modellnél vagy motornál. Én erre alapozok.
De most próbálgattam keresgélni a cserére infót, de sehol nem olvasok "javasolt" csereperiódust a láncra. Ezt találtam, ahol próbálják összefoglalni a motorról szükséges infót. Lánc problémát nem említ, csak ha a feszítő megkotlik, akkor azt lánccal együtt érdemes cserélni. Valahol talán olvastam az első generációs H6 esetében láncos gondról, talán onnan eredhet a Seibiko berögződése, hogy láncot kell cserélni 200k km után...(#2728) _Smooth
Nekem olyasmi rémlik, hogy az SI-drive a motor teljesítményével játszik a fogyasztás érdekében.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz balage. #2721 üzenetére
Autógáz kérdésben keresd Botondot, Subaru klubos, jó pár Subarut gázosított már és jó pár Subaruja is volt már , ismeri a gyárilag beszerelt rendszert is és mintha már lenne szerviz szoftvere is hozzá.
[link]
Ha meg megveszed a vasat, akkor még egy állapot felmérésre is érdemes hozzá elvinni, hogy a megfelelő értékeket hozza e.(#2731) Qru
Inkább magam győzködöm hangosan, mert az a piszok kis ördög az én fejemben is dolgozik. Igen, ártani nem árt a csere, de ha nincs baja, akkor meg minek dobjak ki 300e Ft-ot a semmire... Erre próbálnék választ találni.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Szóval akkor ez olyan, mint az ajánlott éves fogorvosi vizsgálat. Ha kihagyod sincs semmi...
Amúgy ha belevágok, nem én fogom vinni a cókmókot hozzá, ha bármi gebasz van, akkor ne nekem kelljen utána mennem a hibás alkatrésznek. Azon a 30-40 ezres tételen már nem cicózok, ha 300k-t kicsengetek...
Ami most jobban izgat az a váltó, mostanában hideg üzemben nem tetszik a működése. Ha bemelegszik, nincs gond, de amíg nem melegedett meg, 100-as tempót ~2700-as fordulaton produkálja és csak utána ejti a fordulatot arra, amin amúgy is mennie kéne. Ezt eddig 3x csinálta, de nem minden nap...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ejj-ejj, akkor még jobban bezárul a kör, ki fog tagdíjat fizetni. Én már az 5k-n is gondolkodtam, hogy kifizetem e idén, mert nekem eddig semmit nem adott a klub és a fórum. Vagyis adott volna, de keserű szájízzel emlékszek vissza rá. Tagja voltam, vagyok más klubnak is, nem vagyok én ehhez a mentalitáshoz, élethez szokva.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Semmi komoly, lehet csak én éltem meg rosszul.
Tavaly május elején regisztráltam, miután meglett az elhatározás, hogy nekem biza Subaru kell. Ekkor még nem volt zárt a rendszer, nem is tudtam róla, hogy az lesz. Jorust ott ismertem meg, találkoztunk is, megmutatta milyen az OBK és a H6 életérzés. Még mindig hálás vagyok Neki ezért , olyan élménnyel mentem haza, hogy megvan az autó, ami kell nekem és igen, ilyen közösséghez tartozni akarok, legyen meg az autó és csatlakozok a klub élethez is. Aztán május 17-én megvettem a szekeret, mentem volna vissza a fórumra, hogy eldicsekedjek, de már nem volt kinek. Aztán rájöttem, ha nem fizetek, nem is lesz kinek. Ez akkor nagy csalódás volt. Rossz szájízzel, de befizettem a tagdíjat, de most már nem azért mert szerettem volna, hanem mert csak így tudok írni, olvasni. Olvasni meg az utóbbi időben nincs is mit, szinte kihalt az élet a fórumról, a race fanatikusok maradtak, meg Petko mint kemény mag, aki inkább érzelmi alapon közelíti a klub életet. Rajtuk kívül talán havonta 1-1 hsz születik. Nincs ami motiváljon, hogy látogassam a közösségüket, időnként benézek, hátha változik valami, de semmi nincs, ami odavonzzon. A rossz szájízem azóta is megmaradt, ha nem változtatnak a bezárkózáson, nem hiszem, hogy továbbra is fizetni fogom a tagdíjat. Pedig egy fórum, a maga struktúrájával sokkal jobb, mint mondjuk a FB, nem ömlesztve vannak benne az okosságok, jobb keresni, ami az olyan kívülállónak, mint én is voltam, sokkal nagyobb segítség. Kérdezés nélkül találni meg hasznos infókat...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #2790 üzenetére
Én simán elvinném, nem gondolkoznék rajta.
Az 5. hangos automatát miért a "rossz" sarokba tetted? Az áttétel miatt rohadt jó, ha utazás oldalról nézed. Nekem az egyel korábbi modell van, 130-as tempó ~2700-as fordulaton megy, szinte már dízeles pihenő üzemmód.
Azt nem tudom, hogy a 4. generációsban mennyire jobb konstrukció került, nekem csak a lassú váltások és a gondolkozós visszaváltás miatt van hiányom a manuális élet után, egyébként szeretem. Az is igaz, hogy egy kombi Lega SpecB-re gondolkodás nélkül lecserélném.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Napokban írták, hogy idén marad 5 ezer Ft a tagdíj. De hogy lesz e bármi változás a fórum működésében, nem írják... Mondjuk az is furcsa, hogy nemsokára április, de nem nyitottak még topikot a 2018-as évnek.
Kíváncsi leszek engem mikor dobnak ki a kékek bandájából, június elején fizettem a pártolói díjat. Jó lenne tudni, hogy mi a terv a jövőre nézve, hogy tudjak dönteni, hogy támogatom e őket vagy sem.(#2819) Sub-ZeRo
Az első generációs felejtős, kivéve ha már átesett a garanciás motorcserén, vagy 2010 utáni euro 5-ösök állítólag már nem olyan kockázatosak.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Sub-ZeRo #2822 üzenetére
Ha mindenképp dízel játszik, akkor ilyet vagy ilyet keress. Vagy olyat, ami kizárólag márkaszervizben tartottak karban és nem nyúltak a motorvezérlőhöz (tuning vagy DPF szűrő kiiktatás miatt). De hogy még most egy tízen éves autóra egyáltalán megy e a garanciás motorcsere, talán az EF vagy valamelyik más márkaszerviz tudna mondani valamit.
De a jók dízelből se olcsóak, a 2m Ft alattiakat és nagy ívben kerülném. Azok biztos, hogy időzített pénztemetők.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
[Erről a boltról] van bármi infótok? Vásároltatok már innen? Olcsóbban lehet innen vásárolni, mint a "fullos" unix kedvezménnyel...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
és (#2829) stickermajom köszönöm! Kicsit gyanakvóan néztem az árakat. Nem tudom hogy hogy csinálják, hogy utcára kedvezőbb árat adnak, mint az Unix, Bárdi a nagy vásárlóinak... Egyszer majd kipróbálom őket, most már megvannak az idei karbantartásra a motyók, megörültem, hogy az Unix is forgalmaz Motult, így a Bogárba is azt vettem meg. Ez után láttam, hogy a zsu.hu még olcsóbban adja. Mondjuk esetemben nem vészes a különbség, egy 4 literes flakonon 800 Ft difi van, de ha a tavalyi nagy pakkomat nézem, mikor váltó és difi olajat is vettem, meg az első fék cuccokat már jelentősebb különbség kijött volna.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Van tapasztalatotok kínai univerzális csodatermékekkel?
Szeretném kidobni a DVD-s navit a kesztyűtartóból és helyette egy kártyás navi boxot betenni. A Kenwood G520-as box némi mókolással kiváltaná, a hang miatt kell egy kicsit variálni. Csak ahogy nézem, ezzel se lennék sokkal előrébb, mert a legutolsó frissítés a 2016-os volt, a legfrissebbet már csak G620T kapja meg.
Vagy találtam az Alin univerzális WinCE alapú ketyeréket, amit esetleg némi mozira is rá lehetne venni, de bizalmatlan vagyok felé.
Konkrétan ez
Vannak droidos verziók is, de ott a felbontás a szűk keresztmetszet, abban már végképp bizalmatlan vagyok, hogy az OBK kis felbontású kijelzőjén normálisan működne...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Szeretném a gyári belsőt megtartani, ezért nem vennék másik, 2 dines fejet. Nekem kicsit bután mutat a két monitor a műszerfalon.
Szerintem Botondra gondolsz, megvette a Kenwood klíma panelt, meg a beépítő keretet a kék Legájába, aztán lett neki a faceliftes, ezüst H6 is, amiből meg eladta, most a gyári fejjel árulja.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
OBK sincs jobban eleresztve. Nekünk is 4 hangszóró van, hacsak nem veszem külön a csipogót, első ajtóban egy komponens szett, hátsóban meg talán egy mélyközép, magasakat nem hallok onnan. A minőségük meg említésre sem méltó, egy szinten van a Toyotával, de még egy Dacia se szól szerintem rosszabbul...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Tegnap elvittem a PDF-et a Seibikoba, a váltó még mindig a fő téma, meg némi apróság. Úgy néz ki, hogy semmi baja a váltónak, csak egy érzékelő volt rossz, ami folyamatosan téves (szélső) értéket adott. Hibát nem dobott a vezérlő, mert működőnek vélte, a szar jelet meg komolyan vette. Első tesztre megszűnt a rángatásom is, de még bent tartják, hogy holnap reggel tudjanak még egy hideg és meleg üzemi tesztet is végezni. Remélem ezzel megúszom a váltó gondot és a következő 60.000 km vagy 5 évre elfelejtem őt.
Szerk: Feldobtam a Subaru klub fórumjába is a kínai navis kérdésem, kíváncsi vagyok, kapok e választ. Bár egyre jobban hajlok felé, hogy berendelek egyet, ha nem jön be, még nyomott áron tovább tudom adni valaki Kenwood tulajnak.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
És az első lökös már egyszer fújva volt (a ködlámpánál a fekete és fújt rész találkozásánál nem ott fut a maszkolás vonala, ahol kellene), a króm a hűtőrácson is megkopott, olyan, mintha homok viharban használták volna...
De annyira nem tűnik vészesnek, bele kell alkudni legalább 10%-ot és abból kijavítani a szépség hibákat.Szerk: Bár a hátsó ablaktörlő lapát se a helyén van. Kétféle az első ablak törlő lapát is, ami részemről feltételez egy trehányságot az előző tulajtól, így kérdés, hogy milyen karbatartást kapott az autó tőle...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Az a baj, hogy az OBK H6 motorral nagyon tartja az árat. Amióta követem az árakat nagyon kevés esetben néznek be 6000 € alá, a lerúgott vagy többet futott példányok is 5000-5500 körül voltak legolcsóbban. Ha egy 5000 €-s autót nézel, az se áll meg 2 millió Ft alatt honosítva, ráadásul ez faceliftes.
Egyedül Svájcban mérik olcsóbban, de onnan meg macerásabb a honosítás...
Innen nézve nem mérik drágán, ha engednek az árból. Csak igen, lutri, hogy mit kapott az autó az évek során, a külső nem mutat túl sok bizodalmat...
Ha meg 4 hengeres motorral nézzük, sokkal nagyobb a választék is, meg az ár is drasztikusan csökken.(#2916) Jorus
Nekem is rossz gumi méret volt fent, télinek 215/55 R16 volt a /60 helyett (ezért is vettem meg a Fori XT 17-es szettjét, mert jó áron jutottam hozzá, hogy el tudtam adni a 16-os pakkot ). Semmi baja nem lett az autónak ettől, a futást méri rosszul.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Petester #2909 üzenetére
Mehetek az autókáért, elmondás alapján flottul működik a váltó, az az egy szenzor okozta a galibát, kitakarították a klíma dobozát is, mert az anyós ülés elé csorgatta a vizet, ablak emelő kapcsolót is megcsinálták (a vezető oldali ajtó kapcsolója szorult), a szervokormány csövei közül az egyik csatlakozásnál engedte az olajat, az is kész. Az egész megállt egy Deákból.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Egyelőre nincs panaszom rájuk, ami miatt eddig elvittem az autót, azt megcsinálták. Mondjuk ezt a teljes tesztet tavaly is megcsinálhatták volna, ahelyett hogy matatnak belül, de mindegy, egy nagytakarítás ráfért már ennyi idő után, nem bánom, hogy kipucolták.
Amihez típus ismeret kell, amiatt vittem eddig hozzájuk. Azért egy kicsit kiesnek a komfort zónámból, így a revíziós dolgokat inkább megoldom helyben Érden vagy otthon.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz _Smooth #2950 üzenetére
Tudtommal OBK-et csak a 2,5-es és H6-os motorral szerelték.
Amúgy tényleg szép autó, csak ne lenne szürke... Szinte 10-ből 8 autó vagy ezüst, vagy szürke vagy fekete. Miért nem lehet szép színekben autót venni?
Napok óta nézegetek egy kék OBK-et a svájci hahun, bézs belsővel. Ha most keresnék autót, szerintem azt hoznám haza. Vagy a mostani OBK szériából van a barna. Arra is összefut a nyál a számban, ha meglátom.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
válasz stickermajom #3015 üzenetére
Mikor a váltó miatt vittem volna, ami hosszabb vizsgálatot igényelt, 2 hétre kaptam időpontot, de szerintem egy átvizsgálásra 2-3 napra előre tudnak időpontot adni. Mikor először mentem hozzájuk, hogy nézzék át az autót, milyen karbantartásra lehet számolni, akkor szerdán hívtam őket, péntekre fogadtak.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Első gátlót szeretném cserélni, mert már huppog (a futómű többi alkatrészre elvileg rendben, nem lóg semmi), meg eléggé megette a rozsda is.
Ti milyen gátlót tennétek bele? A gyári darabja 60 ezer+fa lenne, az utángyártottak közül a Monroe a legdrágább, amit meg szívem szerint bele is tennék, az kb fele lenne a gyárinak. Seibiko szerint nem rosszabbak az utángyártottak, csak rövidebb az élettartamuk. Hát ezzel nem segítettek dönteni...(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Periszkópos kamerával érkezhet a OnePlus Ace 5 Pro
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Steam topic
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Telekom mobilszolgáltatások
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen