Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
X2N
senior tag
Tudod a modolhatóság az nem csak azt jelenti hogy szexi rucikat lehet a nőnemű egyedekre aggatni/kicserélni meglevő ruhákat a játékban ahogy a Tekken8-ban is lehet. Ez csak legalapabb modolási lehetőség amit megtudsz csinálni egy egyszerűbb modkittel. Ahogy a régebbi UE3-as Mass effect sorozatnál is megcsinálták a moddekek évekkel ezelőtt a nagy felbontású textúrás változatot. De egy stalkernél pl a komplett játék mechanikát lehet finomhangolni, új időjárásokat, játékmechikákat(pl a fegyverjavítás szétszerelés mechanika az Anomalyban) anomáliákat hozzáadni, tárgyakról, ellenségekről, pályákról, komplett új játékmódokról, kampányokról nem beszélve.
Az hogy konzolra is kell készíteni a játékot megint csak plusz munka, CD Project RED-nek is beletörött a bicskája abba hogy egyszerre kellett PC-re, Xbox-ra és PS5-re is játékot készítenie CP2077-nél.
hajbel-az már most látszik hogy a story a hangolat az elképesztő lesz, én kifejezetten emiatt a játék miatt vettem meg a mostani gépet mert 4k-n fogom tolni.[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
Örülök a magyarázatodnak, de engem a modding egyáltalán nem érdekel, ezért is írtam hogy csak a Tekken 8-at ismerem mind moddolható UE5 játékot mert haver tolja. Kérdeztél, én válaszoltam.
Kicsit túlpörgitek a témát szerintem, jeleztem hogy a készítők oldalán ott van a hivatalos mod support kiírva, ami vagy igaz vagy nem, de idegeskedni bőven ráértek szerintem ha megjelent a játék teljes és a rendes mod tools támogatás hiányzik belőle.
Én értem hogy a sok késés miatt már nagyon sokan kétkednek abban is hogy valaha megjelenik a STALKER 2, de felesleges már most temetni szerintem.
Live-Die-Respawn
-
félisten
-
wjbhbdux
veterán
Ezek az újabb "modok" mint az Anomaly rég nem az alapjátékra meg annak a mod támogatására épülnek, hanem újraírták szinte az egész motort, hogy ennyi minden másképp működjön benne.
Én attól tartok, hogy sokan bele fognak esni abba a csapdába hogy az évtizedek alatt kijött modok tükrében emlékeznek a Stalkerre, és a 2. rész borzasztó puritán lesz majd elsőre.
Mint amikor a DayZ mod modjai miatt népszerű lett, aztán az eredeti mod alapján megcsinálták a különálló kiadást, abban meg nem volt ott a kismillió dolog amit a mod modjaiból megszoktak, és állt a bál évekig..
Csak ránézek hogy az Anomalyhoz is mennyi mod jött ki az utóbbi pár hónapban:
ki se fér a 1080p monitoromra a lista
szóval ezek a vágyak kielégíthetetlenek lesznek sztem.
/s
-
X2N
senior tag
Semmi gond, szívesen megválaszolok ilyen kérdéseket, én kb 1998-óta PC-n játszok, PS2-m is csak mutatóba volt pár hónapig amíg a lemezmeghajtója tönkre nem ment. Ami játékot lehetett moddolni azt én moddoltam, ahogy mindig is. Egyszerűen annyira sokat hozzáad a modolás eredeti játékhoz számomra hogy elképesztő. Azok talán ezt nehezen értik akik fiatalabbak, és már ebbe a fizetős skinek korába kezdtetek el játszani amikor már nem voltak annyira jó modok sem. Már 2004-ben is a HL2-höz a fakefactory cinematic mod is annyit dobott a látványon, amit így el se lehet mondani, CS Source-t is úgy moddoltuk szanaszét komplett pálya/fegyver skinekkel ingyen FPSBanana-ról hogy ha arra ma ránéznél szerintem el se hinnéd hogy az egy 2004-es játék, komplett gyűjteményeim volt hozzá...aztán ott volt a rengeteg elders scrolls játék is, nem beszélve ugye a stalkerről amihez a mai napig tudom melyik textúra pakkot, időjárást, fegyver csomagot kell feltenni hogy jó legyen , ugyanis alap játékban jó ha 60 méterre ellátsz(ugye az akkori gépeknek megfelelőek voltak a beállítások) a COP-ban, moddal meg belátod egész Zatont. Én még a ray tracinget is bekapcsoltam a COP-ban, ugyanis a fejlesztők már akkor kisérleteztek ezzel, csak elég lassú volt mert CPU-n futot...
wjbhbdux-Igen tudom hogy az Anomaly az Open Xray engine-el lett készítve, ami az eredeti egy jócskán továbbfejlesztett változata ami már támogatja a többmagos processzorokat is. Az eredeti szériánál sajnos csak 1 szálat használt a játék és a 32bit miatt 3.8GB memória használat után crashelt a játék, szóval nem lehetett orrvérzésig minden textúra modot feltenni bármennyire szerette volna az ember, mint minden hasonló akkor kijött játéknál.
Stalkernél-Komplett kampányok vannak modokként megcsinálva, ModDB-n sok fent van.[ Szerkesztve ]
-
X2N
senior tag
Most hogy így írod az Arma sorozatot is toltuk anno multiban is, de nem csak DayZ-moddal, Arma2-hez több órás vietnámi küldetéseket csináltam korhű járművekkel, egységekkel, zenével...azt is szerettem a szerkesztője miatt. Ahogy láttam most Arma 3-hoz is van már hasonló fizetős DLC...
Én nem aggódnak különösebben amiatt h túl nagyok lesznek az elvárások. CP2077-nél is ment a marketingesektől a hype, én is első napokon vettem meg és nem csalódtam, egyszerűen tudtam hogy Witcher 3 után kb milyen játékra számíthatok, egy story központú cyberpunk játékra. A várost elképesztő módon csinálták meg, a harc jó volt, a grafika, a soundtrack, a világ tűnt nekem kicsit idegennek(Blade Runneresebbre számítottam), a story-val volt a legtöbb bajom, mert látni lehetett azt hogy egyáltalán nem ez volt az eredeti koncepció csak valami fejes utólag kitalálta hogy bele kell tenni silverhandet(Reevest) a játékba és emiatt borult az egész...és rengeteg plusz munkát kellett emiatt beletenni hogy összeálljon a játék. A játékban magában iszonyú lehetőségek vannak, és nem lennék meglepve ha lenne folytatás. Jobban is járnának vele anyagilag ha már lefejlesztették az engine-t, mert akkor nem kellene már megint engine-t fejleszteni/vagy átálni EU5-re(persze aztán mégis csak átálltak) csak csinálni a folytatásokat ugyanazzal az engine-el. -
Dr. Akula
félisten
"hány UE5 játékot láttál eddig már modolhatót?"
És hány Stalker játékot?
"Az 100% hogy nem fognak kiadni dev toolkitet/komplett forráskódot hozzá mivel az engine nem az ő tulajdonuk, nem tehetik meg."
Ez mennyire biztos? The UDK is also FREE for non-commercial use. Feel free to use the UDK to make any application (game or othe rwise) for free distribution. No additional license (beyond the EULA) is required. Just go for it. Szerintem meg simán csak az Oracle üzletpolitikáját követik, ha ingyenes a cucc otthonra, akkor azzal tanulnak meg dolgozni az emberek, nem a konkurrenciával, és majd melóban is azt fogják kérni - na majd akkor kaszálnak.
-
Tasunkó
senior tag
válasz Dr. Akula #32 üzenetére
A probléma aspektusa az is, hogy nem hiteles. Olyan körülmények között és abban a térségben-kultúrában, a 10-ből 8 embernek részegnek kellett volna lennie, 3-nak tántorognia és az akciók sem ilyen szervezettek, hanem katasztrófába torkolló őrületek, amit egy-egy részeg ámokfutás valahogy mégis helyrebillent, vagy megment , mielőtt szétszaladnak, vagy egymás lövöldözik halomra, de csak 3-ból max.1 esetben. Nagyon disszonáns volt az egész, meg hogy értelmesen beszéltek, az is nagyon zavart, csupa nihil, tróger baromságokat kellett volna öszehordaniuk, és messzelátóval keresni köztük egy-egy értelmest, aki még nem itta szét az agyát, azzal a sugárfertőzott mutáns rohadt répából főzött cefrétől.
Erre most a kettesben, itt ez a patika amcsi katona, pók van nyírva a hajába, ez normális esetben a részeg cimborák bullyingből, belegyalultak volna valamit a fejébe, annyi, és egy hatalmas var terpeszkedne ott.[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Dr. Akula
félisten
válasz Heroes fan #47 üzenetére
"Manor lords is egy olyan, hogy igen kijött de egy félkészen"
Nem jött ki, early access van, senki se mondta hogy ez egy 1.0. Manor Lords was the first game he had developed, ne várjunk már el fél éves határidőket egy olyan embertől akinek még ott van a kezében a how to program könyv... És lehet hogy egy izometrikus Project Zomboid összedobása nem tart semmiből, de már arra is elment 10 év, ez meg egy teljesen más minőségi szint.
-
X2N
senior tag
válasz Dr. Akula #59 üzenetére
Nem véletlenül ingyenes, Epicnek is jobb ha több embert tudnak felvenni a játékfejlesztők akik UE-re vannak otthon. Mi vonatkozik a commercial felhasználásra? Tudom hogy a non-commercial felhasználás ingyenes...Nem is az UE5-el van baj elsősorban amit az EPIC fejleszt, hanem amit majd a GSC belefejleszt a játék részeként, és ezekkel az eszközökkel amit kifejlesztenek hozzá.. Ugyanis az eredeti Stalker triológia sem volt hozzáférhető, kiszivárgott a teljes forráskód...a modderek fejlesztettek hozzá "saját" Developer Tools-okat. Ha egyébként tényleg az a terv, hogy minden fejlesztőeszközt mellékelnek hozzá akkor akár kiadhatnák már holnap is, mint early acces, ugyanis rengeteg modder/fejlesztő lenne aki ráugrana és segítene a fejlesztésében...ebben 100% biztos vagyok. Nem egy ilyen projekt volt már ami közösségi fejlesztésben sikeres lett.
Tasunkó-Nem tudunk még eleget a játékról úgyhogy én ilyeneken nem is spekulálok.
Egy zónában, (kvázi háborús övezet) valószínűleg nem csak az ottani Ukrán szervezetektől lesznek emberek. AZ h meg valaki részek legyen ott? Maximum ha elfogyott a sugárzás csökkentőAkula-A Project Zomboid több mint 600ezer sor JAVA kódot(magas szintű) tartalmaz, ennyire bonyolult lett a játék annak ellenére hogy egy izometrikus 2-3D átmenet játék.
[ Szerkesztve ]
-
Feri1984
tag
Sajnos látom,hogy sokan utálják a játékot és már most temetik.
Ami valahol érthető hiszen első megjelenési időpont 2022.04.28. volt.
Elttelt két év és csak elvétve jön egy-egy trailer.
Azért utálkozni hogy lesz-e mod támogatás vagy sem,szerintem megint érdekes szempont.
Ez a modolás manapság nem jellemző.Igen,stalkert lehetett/lehet bővíteni rendesen.Bethesda címeket (elder scrolls,fallout sorozat) megint csak.De ezek 10-15 éves motorok.Amiket lehetett.Starfield a régi,erősen "javított" motort használja.Cyberpunk a witcher 3 motorját.Ezeket megint szépen lehet modolni.De az,új ropogós AAA vonalon mozgó engine-t használó játékból ez mára kikopott.
Sajnos ez van.El kell fogadni,hogy ilyen szintű modding nem lesz benne.Azt is hogy nem fog futni egy 10 éves laptopon....Akár mit is írnak gépigénynek az UT engine kéri vasat rendesen.
Az,hogy egyszerre fejlesztik konzolra és pc-re még nem jelente problémát.Mert valaki emítette,hogy cyberpunknál is ez volt a probléma.Nos ha kicsit utána nézne az ember akkor látná hogy a cyberpunk pc és next gen konzol only volt eredetileg.A probléma ott kezdődött amikor a fejeszek megjelenés előtt nem vagyok benne biztos mennyi idővel) kitalálták,hogy ennek bizony jönni kell prev genre is.A csapatnál meg ment a pislogás.X2N : "Jobban is járnának vele anyagilag ha már lefejlesztették az engine-t, mert akkor nem kellene már megint engine-t fejleszteni/vagy átálni EU5-re(persze aztán mégis csak átálltak) csak csinálni a folytatásokat ugyanazzal az engine-el."
Váltaniuk kellett!Ahogy említettem ez a witcher engine.Amit lehetett kihoztak belőle.Ezeknek a motoroknak meg vannak a korlátjaik,lehet őket toldozgatni,foltozgatni de nem éri meg sem az időt sem a pénzt.Mert az új,egyszerűbb,szebb,gyorsabban fejleszthető technológia otthadja őket állva.És igen most az UT-ra gondolok.Én sem szívlelem,mert avatatlan kezekben nagyon kellemet lehet a végeredmény.Optimalizálatlanság fakadó magas gépigény,fps droppok stb....De gyors.Lehet asseteket venni.Sajnos a pénzéhes játék iparban erre van szükség. -
X2N
senior tag
Azért mert új egy játék még nem jelenti azt h el kell hagyni már a modolást mint lehetőséget. PC-platform egyik nagy előnye a konzolhoz képest...a másik hogy beállíthatod a grafikát, meg konfigolhatsz. Kicsit degradáló is mert úgy veszi ki az ember a szavaidból hogy azt akarod mondani hogy a modderek nem elég ügyesek, nem tudnak olyan minőségű modelleket,textúrát,kódot készíteni mint a fejlesztők...közben meg ha ismered a Bethesdát(elders scrolls)tudod hogy nem 1-horror sztori van fent nexuson hogy volt gyárilag betömörítve például a skyrim enchanced edition textúracsomagja(ahol az eredeti jól elkészített skyrim textúrákat rosszul tömörítették be úgy h nagyobb méretű is lett)...vagy a fallout 4 4K textúracsomagja...világ összes vramja se volt neki elég és közben nem is nézett ki jobban. Közben meg elérhető sok jóval kisebb pakk is ami sokkal szebbé teszi a játékot, megfelelő tömörítés miatt kevesebb vramot is foglal.
Semmi baj nem volt a RED Engine-el, az egy jó engine. Az egyetlen baj azzal volt hogy amikor felvettek fejlesztőket mindenki UE-n tanult meg fejleszteni, az meg nem a RED Engine, ezek az emberek 1,5-2évig kb hozzá se tudtak érdemben szólni a projekthez. Csakis ezért lett a váltás UE-re.
Dr. Akula-A GSC nem ingyenes játékot fejleszt az EU5-el. Onnantól kezdve megváltoznak a licenszelés feltételei, és amit ők pluszba belefejlesztenek az is a saját tulajdonuk. Lehet hogy az EPIC EU5 ingyenes használata non-commercial felhasználásra, de ha te már a GSC által fejlesztett STALKER2-t akarod moddolni, és adott esetben a modért pénzt is akarsz kérni(mondjuk patreonon)-az már nagyon más kategória...
[ Szerkesztve ]
-
Feri1984
tag
Semmit nem értettél meg abból amit írtam.
Nem kell elhagyni a lehetőséget.Azt írtam,hogy manapság ez nem jellemző.Az olyan modding lehetőség meg mint a stalker vagy a skyrim esetében szinte nincs is."Kicsit degradáló is mert úgy veszi ki az ember a szavaidból hogy azt akarod mondani hogy a modderek nem elég ügyesek".
Hol írtam ilyet?
Azt írtam,hogy 10-15 éves motoroknál van lehetőség ilyen szintű moddingra.A jelenlegi engine-k olyan bonyolult kódolást használnak ami szinte lehetetlenne teszi a jelentősebb módosítást a kívűlállónak.
De felsorolhatod nekem azokat a AAA címekett az elmúlt 2-3 évből amiben stalker/skyrim szintű modding gyártás folyik."Csakis ezért lett a váltás UE-re."
Kérdésem hogy ott dolgozol vagy dolgoztál?
Mert hidd el nekem!!!Nem ezért![ Szerkesztve ]
-
X2N
senior tag
Jaj dehogy nincs, Rimworld,Factorio,Project Zomboid,Cyberpunk2077, pl. lehet hogy AAA játékoknál ez hanyagolva lett de ez csakis a fejlesztők sara, nincs mod tools? Nem lesz mod se...azt ne várja el senki hogy visszafejtsék a compiled kódot. Fent van már pl a GTA játékoknak is a forráskódja és kielemzik őket.
"A jelenlegi engine-k olyan bonyolult kódolást használnak ami szinte lehetetlenne teszi a jelentősebb módosítást a kívűlállónak."
Ez nincs így. Egyedül a grafika rész fejlődött jelentősen(meg a különböző fizetési rendszerek mint a lootboxok, meg a játékosok megfigyelése játék közben hogy még többet költsön..., szerinted melyik fejlesztő örülne neki ha ez kiderülne a kódjukból mert publikussá tették?? Minden más ugyanolyan vagy rosszabb lett. Ahhoz meg hogy jelentősen belenyúlj a kódba érteni is kellene hozzá h mi mit is csinál, ez pedig nem kevés idő mire rájön az ember még ha programozó is."Mert hidd el nekem!!!Nem ezért! "
-Meg könnyebb portolni az UE-t mint a RED Engine-t konzolra....és ennyi elég is rá h váltsanak rá!!!
-Meg olcsóbb is mint saját engine-t fejleszteni.[ Szerkesztve ]
-
Feri1984
tag
Rimworld,Factorio,Project Zomboid.Tripla A-t írtam.Nem "tetris" játékokat.
Cyberpunk-ot leírtam hogy witcher3 engine.Azért van.
"lehet hogy AAA játékoknál ez hanyagolva lett de ez csakis a fejlesztők sara, nincs mod tools? Nem lesz mod se...azt ne várja el senki hogy visszafejtsék a compiled kódot."
Erről beszélek.
Évek óta nincs mondtámogatás.Akkor miért ír valaki olyat hogy ez szar lesz mert nem lesz modding???Miért várod ettől a játéktól hogy legyen benne ha másban sincs???
Azért mert a a 17 évvel ezelőtti részben volt??? -
Feri1984
tag
Te elovasod amit írok?
Stalker és Skyrim szintű modok.Új fegyverek,időjárás változás,pálya átalakítás,új quest lineok,új npc-k stb.
Ahogy megint ismételnem kell magam a Starfield a 10-15 éves Creation Engine-t használja.-Meg olcsóbb is mint saját engine-t fejleszteni.
Pont ezt írtam. Vannak gondok.[ Szerkesztve ]
-
X2N
senior tag
Azok a "tetris" játékok jobbak mint az összes AAA játék ami az utóbbi 5 évbe kijött együtt , csak a zomboidba 500+ órám van, és mindegyik modolható.
Mégis mit vársz? Úgy hogy nincsenek meg hozzá kiadva a mod tools-ok? Igazán leszállhatnál már a magas lóról.
Ezek vannak, Creation Engines játékok, Arma sorozat, Stalker, RED Engines játokok a saját fejlesztésű mod toolsokkal, meg a régebbi címek, örülni kell hogy ennyi van. Nem elvenni minden lehetőséget. Tudod te h kezeli a Bethesda a szerencsétlen moddereket akik életben tartják 10+éve a hülye játékukat? Mindegy egyes updattel kib@sznak velük, mert elrontja az aktuális modpackját minden készítőnek...ahelyett hogy hagynák már békén a sorozatot és az új Elders Scrolls-ot hegesztenék.
De ha ennyire értesz hozzá akkor meglehet csinálni.-Meg olcsóbb is mint saját engine-t fejleszteni.
Aztán majd lehet pislogni ha nagy siker után a játék bevételének a jelentős részét be kell fizetni az EPIC-nek...[ Szerkesztve ]
-
Feri1984
tag
Örülök és elfogadom hogy neked ennyire tetszik az ilyes fajta géming.
Fogadd el te is kérlek,hogy nekem ez nekem erősen indie kategória.
Nem ülök magas lovon.Leírtam hogy a mai világban AAA címektől nem lehet ilyen szintű moddingot elvárni mert ez évek óta nem jellemző.A Stalker2 esetében sem lehet ezt elvárni.
Megint felsoroltad a tizen éves engineket.Köszönöm.Értem hogy neked valamiért nagyon fontos a modding de a vásárlók többségének nem.Ha nem így lenne,akkor több lehetőség lenne minden játék esetében.
"De ha ennyire értesz hozzá akkor meglehet csinálni. "
Ezt nem valahogy nem értem.Ezt mire írtad?
Sehol nem mondtam olyat hogy én moddingolni akarok.Vagy azt,hogy a modding szar,nem kell.
Úgy érzem,hogy esetleg te ezzel foglalkozol és a lelkedbe tapostam.Nem ez volt a cél.
Azt akartam közölni és ismétlem magam : ILYEN SZÍNTŰ moddingot nem lehet elvárni és hiányában nem kellene köpködni és temetni a játékot.Ennyi. -
Feri1984
tag
Látom most már az Epic jutalékot is emlegeted.
Hát,nem tudok mit mondani.
Már nem tudom eldönteni,hogy most te a stalker2-őt utálod rettenetesen vagy a az unreal engine-t.Vagy mindkettőt.Vagy nem is tudom. -
X2N
senior tag
Érdekesen állsz hozzá egyébként hogy minden új AAA-játékhoz legyen komolyabb stalker szintű "mod" azért nézzünk már körbe hány mai AAA játék játszódik Stalker-hez hasonló nyílt pályarészeken ahol dinamikusan történik minden és nem egy cső játékról beszélünk ahol minden másodpercben fogják a kezed a játékfejlesztők, hogy biztosan arra menj amerre kell. Na az ilyen játékok nagy részét nem is érdemes már komolyabban moddolni sem, mert minek? Pont ezért szeretjük a stalker szériát, nincs babusgatás, azt csinálsz amit akarsz, legfeljebb meghalsz, mindenféle lootbox/paywall meg egyéb nélkül, van hangulata, atmoszférája nem úgy mint a mostani játékok 90%-ának, lehet csomó kampányt letölteni ModDB-ről is saját történettel. Ezért veszem elő minden évben 1x legalább. Ha nem lesz mod tools a Stalker 2-höz akkor az nem lesz ennyire hosszú életű azt garantálom. Kár hogy leírod az Indie játékokat, pedig az utóbbi időben ott voltak igazán izgalmas címek, mondom ezt úgy hogy én is csak nemrég kezdtem el ezekkel foglalkozni az AAA helyett ahol már így is elég csalódás ért, amellett hogy éveket kell várni mindenre.
Heroes fan-Ahogy elérhető lettek ilyen komolyabb tool-ok mindenki játékot akar fejleszteni, szerintem ez tök normális. A színvonal persze meredeken zuhanni fog a játékoknál emiatt, meg amiatt hogy a játékipar is felhígult, a régi öregek abbahagyták a játékfejlesztést, jött az új generáció, most nekik kell újra feltalálni a kereket.[ Szerkesztve ]
-
X2N
senior tag
Te se érted amit írok látom, azt írtam h ne számítsatok rá hogy komolyabb modolás lesz a Stalker 2-ben. Ettől még lehet hogy tényleg kiadnak hozzá valamit, de én szóltam előre h ne érjen csalódás ha mégsem. Valamiért mindenki vakon elhisz minden ami a hivatalos oldalon fent van? Miért? Cyberpunknál is minden úgy volt ahogy igértek? Naná hogy nem, pedig Lengyelek, nem Ukránok... Pont. Miért utálnák én egy meg se jelent játékot, vagy az Epic-et?
Világosan bele van írva az Epic licensz feltételeibe hogy mennyit kell fizetni a játék bevételei után, az ő dolgok, ők se szeretetszolgálat. Ha úgy gondolják a GSC-nél hogy így is megéri nekik akkor csinálják,(látom én is hogy miért csinálják, jobban járnak az UE5-el mintha továbbfejlesztenék az Xray-t, szerintem ha itt megkérdezünk mindenkit hasonló vélenyénye lesz erről) engem akkor se érdekelne ha megmaradtak volna az eredeti engine-nél és a 2007-es kinézettel jön ki 2024-ben. Érdekes a másik csapat tudta tovább fejleszteni a saját engine-jét a Metronál(Talán oda kerültek akik jobb fejlesztők voltak? . Akkor is egy új Stalker játék lenne. Túl van értekelve a grafika, mindig is túl volt, a Stalkert nem ezért szerettük sosem...[ Szerkesztve ]
-
Feri1984
tag
Szerintem nagyon elbeszélsz melletem.Pedig ennél jobban már nem tudom kifejezni magam.
Pont azt írtam,hogy én nem várom el.Sem a stalker sem más játék esetében sem.Ahogy a játékosok többsége sem.Imádom a stalkert.Többször végigjátszottam.Moddokal is toltam.Voltak jók,voltak kevésbé jók.
Azt írod modding hiányában nem lesz hosszú életű.Ez gondot jelent?A mai felgyorsult világban az emberek nem szeretik a 100-150 órás játékokat.Sok játékot meg vesznek az emberek de a "teljes" végigjátszás ilyen terjedelemben sokaknak nem opció.
Én örülni fogok ha a stalker2 esetében,mindent is felfedezve,összegyűjtve,stb kapok 40-50 játékidőt.Kevés?Kevés.Valakinek lehet sok.Biztos vagyok benne hogy végeredménytől függetlenül,legyen az pozitív vagy negatív,megjelenés után 1 hónappal már senki nem fog róla beszélni,nem lesz a köztudatban.Kivéve persze a rajongók.Ezeket persze nem bántásból írom,csak ilyen a világ.
Baldurs Gate3,egy idő után mást sem láttam csak hogy már 3 perc alatt romantikáztak a medve-disznó emberrel.Nem azzal foglakoztak,hogy milyen jó a játék.
Az meg hogy az indie nem érdekel az az én szegénységi bizonyítványom ezt aláírom de egyszerűen nem.Valahogy nem.
Egyébként én a csalódások elől a rég múltban keresek/találok menedéket.
Télen F.E.A.R. és Fry Cry első része,jelenleg Bioshock szalad a gépen.Aztán Dragon Age Origins van tervben. -
X2N
senior tag
Lesz akinek gondot jelent igen. Kérdés ez a vásárlók hány %-át fogja érinteni. Egy Witcher 3-at ~50 óra végigjátszani. Olvastam valahol régebben hogy a jelentős része(több mint 50%) a vásárlóknak végig sem játszotta az alap játékot. Csak az alapot. Na most szemben velem aki már legalább 3x végigvitte még a legnehezebb fokozaton is(150óra+ minium), DLC-vel, modokkal és Steamen is meg Gog-on is megvettem. Azért arra se vennék mérget h 1 hónap múlva senki sem fog róla beszélni.
Stalkernél is több befejezés is van pont emiatt, számítanak a döntések.
Na most ha egy játékot tudsz modolni akkor ezt simán ki lehet tolni 500-több ezer órára a játékidőt...
Ha engem kérdezel minium 10 óra játékidő kell, hogy egy 60-70dolláros játék megérje nekem. Ezt a Remedy féle Control, Alan Wake játékok tökéletesen hozzák, nem túl hosszú, nem túl rövid, újrajátszható is mert más buildet tudsz csinálni.
Meg van a másik véglet is, a 3 órás COD kampány, 70usd-ért, meg a multi tele csalókkal meg a szop@tás hogy megvedd a skineket, meg pay to win csomagokat.
Lehet választani.[ Szerkesztve ]
-
TeeBee73
addikt
válasz Dr. Akula #61 üzenetére
Nem jött ki?
Akkor miért van fent GoG-on is?
Felhívják a figyelmet, hogy nincs kész a játék, aki nem olvas, csak bök a "Shut up, and take my Money" gombra, az meg így járt. Régebben az ilyet ShareWare-nak hívták.[ Szerkesztve ]
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
TeeBee73
addikt
Stratégiai játékoknál nem néztem elsődleges szempontnak a grafikát.
C&C, Red Alert, StarCraft, Heroes 2-3, nekem a mai napig megfelel.
A játékélmény többet nyom a latban.
(Ha régebbről válogatnék, a Laser Squad és a The Lords of Midnight lenne a mérce.)
Mondjuk, a cikk témájától már erősen elkavarodtunk."4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
Dr. Akula
félisten
Amiért a Project Zomboid is - az EARLY ACCESSt lehet megvenni. Oda is van írva: This game is currently in Early Access.
[ Szerkesztve ]
-
Zsoxx
senior tag
Szerintetek megoldható technikailag átültetni a STALKER mapokat egy olyan grafikus motorba, ami sokkal nagyobb területet is elbír egyben, hogy utána open world-ként lehessen kezelni a teljes játékterületet?
-
Darth_Revan
veterán
Majd kidobnak egy túl hypeolt hulladékot és mindneki megbocsát mert azonnal rafogjak a háborúra ...
-
Dr. Akula
félisten
válasz Darth_Revan #86 üzenetére
Az a helyzet hogy egy Stalker még bugokkal együtt is fényévekkel veri bármelyik tucatfpst. Kb. mint a GTA vs klónok. Így aztán mindent megbocsátunk neki.
-
Zsoxx
senior tag
-
X2N
senior tag
Megoldható, ahogy te gondolod de nem működne, nem véletlenül lettek ezek a mapok így megcsinálva hogy ne legyen átjárható. Fokozatosan nehezedik, fura is lenne a kordon-tól egyből Zaton-ba átmenni kihagyva a szeméttelepet vagy Rostok-ot. Pedig Zaton is kezdő lokáció volt COP-ban. A játék terület is "fiktív" nem valódi google térkép alapján készült. Ha engem kérdezel nem csak a zónát lehetne megcsinálni 1:1-ben google maps adatok alapján ahol még az utak is méterre pontosan ugyanott lehetnének(kilehet exportálni a maps-os adatokat) hanem az azt környező kisebb/nagyobb városokat falvakat, kellenének vezethető járművek is ahogy az első részben is tervezték a fejlesztők...és a zóna mellett városok ahol lehetne mondjuk küldetéseket felvenni, házat bérelni, csapatot toborozni, stb Indulhatna alapból úgy a játék hogy már a zónába is be kell jutnod anélkül hogy észrevesz a katonaság, és meglenne az a maximális sugárdózis amit bekaphatsz mielőtt elhagyod újra a zónát...zónán belül persze minden dinamikus lenne, soha nem tudnál 2x ugyanott elmenni mert folyamatosan változna mint az anomáliák helye, mind a sugárszennyezett zónák elhelyezkedése, így mindig neked kellene felderíteni merre van járható úgy...persze a háttérben ugyanúgy menne az ai life, az élővilág meg a rengeteg frakció egységei ugyanúgy mozognak mindenhol stb...na ilyen szimuláció még nem igazán volt játékban...kb a zomboidban vagy Arma-ban lehetne hasonlót csinálni de zomboidban nincsenek még npc-k Armaban meg az animációk botrányosak és ott sincs olyan AI life rendszer benne ami kellene...
Ez nagyon hardcore lenne az átlag gamer rétegnek tudom...[ Szerkesztve ]
-
X2N
senior tag
Meg olyan rendszerek is lehetnének ami a fáradtságot mérik, szóval pihenni is kellene, normális kaja bevitelt is lehetne menedzselni, ha nem ennél elkezdenél lefogyni, és gyengébb lenne a karakter kevesebb dolgot tudna cipelni...ahogy zomboidban, lehetne fallout szerű karma rendszer ha kicseszel másokkal. lopsz, megölsz ártatlanokat akkor egyes frakciók megutálnának és ellened fordulnénak, vagy megkedvelnének... a végtelenségig lehetne bonyolítani. Ezért fejlesztik 10+ éve a zomboidot is, lehet hogy 2D-s izometrikus, de minden ilyen rendszer benne van...lesznek benne NPC-k is idővel. és akkor már lehet stalker szintű játékot csinálni benne, a térképet,fegyvereket,ruhákat már rég megcsinálták hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
válasz Dr. Akula #87 üzenetére
A régi az igen, mert az alapmű, de ez egyenlőre csak zsákbamacska ... Lehet csúnyán hangzik de remélem nem a háborút akarják meglovagolni, hogy eladásokat generaljanak egy középszerű tulhypeolt valaminek amit sokan csak azért vesznek meg mert még él bennük a nosztalgia, illetve hogy "támogassák" szegény Ukrajnát a fejlesztőkön keresztül ...
Majd meglátjuk mennyire lesznek partatlanok a tesztelők is.[ Szerkesztve ]
-
Dr. Akula
félisten
válasz Darth_Revan #91 üzenetére
Nekem mindegy mit lovagolnak meg, csak legyen mégegy Stalker játék. Aztán hogy Cserno vagy Csornobil, már olyan mindegy. Nekiállhatna a konkurrencia is csinálni egyet, nem kötelező leragadni az x+1. COD-nál.
-
negro
őstag
"Túl van értekelve a grafika, mindig is túl volt, a Stalkert nem ezért szerettük sosem..."
A lenyeg ez. Hozzateszem azert a CoP ami DX11-es volt eleg jol nezett ki, mi tobb ma is megallja a helyet szerintem moddolas mentesen, eredetin is. 1 eve vittem ujra az eredeti 3 stalkert es csak az elso, DX9-es resznel volt hianyerzetem grafika teren. De pl. ott egy Black Mesa Definitive Edition ami szint ugy csak DX9-el operal es megis ma is valalhatoan nez ki pedig egy alapjaiban veve 2004-es, source engine-re epul. Vagy a Blue Shift, ami ki maxolja a source motort is boven eleg grafika teren mert jo es hangulatos a jatek, meg ugy is ismerem a storyt. Fikazzak itt sokan a grafikat de nem untig eleg ez a kinezet? Mert boven jol nez ki. Azt meg nem tehetik meg es nem is ildomos, hogy olyan jatekot dobjanak ki aminek eromunyi gepigenye van az eladhatosag szempontjabol. PC-nel maradva nem sokak tehetik meg az ilyen "csak" 4070 es 7800 karyakat sem. A nagy atlagnak meg mindig ilyen gtx 1650 vagy rx570 szintu vga van a gepeben. Nekem is csak egy Nitro+ RX580 van es ez mar ide keves lesz. Iden meg nem tervezek gepre kolteni, plane, hogy nem csak VGA-rol lenne szo.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
GodGamer5
addikt
Nem Magyarország a szint nekik... Azért ma már egy 3070 nem megfizethetetlen mászterrész szint. U5 alatt főleg amit ígértek, -több hónappal a Hellblade 2 után meg pláne- illendő lenne állszaggató grafikát mutatni...
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Ezeknek az előzeteseknek a Crysis óta nem hiszek.
Majd a saját gépemen eldöntöm milyen lesz.
Azt tudom, hogy úgy kezdek minden játékot, hogy Reshade és megy rá a saját beállított Preset-em ami elég nagyot dob a grafon.
Ja meg kicserélek minden DLSS DLL fájlt a legújabbra ha már a kiadó magasról tett rá.
Van olyan 1 hónapos új játék amibe még a 3.1 van csak a 3.7 helyett.
Ajánlom másnak is ezeket a DLL frissítéseket, nálam pl javult az FPS szám és a FG artifact-olás is a Horizon FW-ben.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro
-
-
wjbhbdux
veterán
Sokan CSéznek meg Dotáznak és a többi régi játékokkal játszanak ezekkel, de ha azt vesszük, hogy a Steamnek kb 150 millió aktív felhasználója lehet, és összeadogatod az RTX kártyák százalékait, máris több tízmilliós tábor van akinek van épp megfelelő gépe a mai AAA játékokhoz.
/s
-
- = Zk = -
félisten
Most már meg kell várni az új szériát, azokon lesz elég memória a GDDR7 miatt, a jelenlegi szérián csak a 4090-esen van elég vram.
Legyél szíves ilyen tanácsokat mellőzd továbbiakban.
De Te is..[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
myckey
veterán
válasz - = Zk = - #99 üzenetére
ugye? csaka4090....megyek is sokat veszek, adok nektek is kölibe.
szercsilávcsipiszcsi"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Horgász topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- iPhone topik
- EA Sports WRC '23
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Google Pixel topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- iPhone 15 128GB green kártyafüggetlen! Gyönyörű! Apple garancia! Akkumlátor 97%!
- LENOVO THINKPAD L13 GEN2 11Gen I5-8GB RAM 120GB SSD
- iPhone 15 128GB kék kártyafüggetlen! Gyönyörű! Fulldoboz! Akkumlátor 90%!
- Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 28 Ciklus- 8GB/256GB (MRXV3MG/A) Éjfekete 2,5 év Garancia -
- 6gen i3 HP 250 G6 8gb ddr4/256 gb m.2 ssd 15,6" Ház sérült
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen