Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Gézengúz
addikt
válasz hoby36 #12109 üzenetére
Szóval!
Az autó mindkét hátsó kereke levegőben....
Normál diffi: egyik kereket megforgatod a másik ellenkező irányba forog...
Sperr diffi: Mindkét kerék egyirányba forog.......Az autónak csupán egyik kereke a levegőben...
Normál diffi: Persze kézifék kiengedve És üresben... A kerék könnyen tekeredik...
Sperr diffi: A kereket el lehet tekerni de azért elég nehéz...Ugyebár általában..25%-osk szoktak lenni...
Franc ...most jut eszembe...Minek körmöltem én ennyit...
-
Gézengúz
addikt
Végülis Bömbölő...
-
Gézengúz
addikt
Hát ez tényleg nagyon szép lett........
-
Gézengúz
addikt
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #12965 üzenetére
Én elég sokszor tankoltam a nyáron felesbe kíváncsiságból, meg tapasztalatszerzésből...fele fele semmi gond teljesen jó és voltam olyan pofátlan, hogy még benyaszűrőt sem cseréltem... Véleményem szerint csak benzint tankolva, azóta jobb az autó... Hidegben kihagyom mert 4-5 fok körül csak másodikra indul.. Majd tavasszal..
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
A fogyasztásmérő ilyen, állva kiakad 30 fölött....viszont az óracserét le tudod csekkolni..Műszerfalon gomb benyom miközben gyújtás ráad...Ez az óracsoport teszt, jönnek a számok...az 5. az a motorszám utolsó 5 karaktere ha ezek stimmelnek a forgalmiban lévővel akkor nem volt óracsere..
-
Gézengúz
addikt
Ennyi kérdést...
Igen én raktam be....Nem párásodik...
Július elején csináltam..Azóta megy..Igen kurva nehéz volt és nagyon sokáig tartott...Bénán forrasztok...
-
Gézengúz
addikt
válasz DreaD88 #13396 üzenetére
Hmm...Te kis okos...Nem ez a probléma...Próbálj meg 100db kis mütyürt felforrasztani 2 rézdrótból hajtott karikára, persze ezek nem sorosan hanem párhuzamosan vannak kötve...Aztán ezt ismételd el 4-szer....Aztán találd ki, hogy mekkora áramerősséggel és feszkóval fogod tudni őket úgy meghajtani, hogy megfelelő fényerejűek és élettartamúak legyenek..Miután ezt kitaláltad építsd is be megfelelő biztonsággal...Szal lehet mégegyszer nem kezdenék neki...
Azért ha megnézel egy ccfl-t és egy ilyen megoldást [link] valószínűleg soha többé nem fog kelleni az első...
-
Gézengúz
addikt
No megvan ez az erre gondoltam...
-
Gézengúz
addikt
+ a 2 link a végén
Miért vesz az olyan ember BMW-t aki azt se tudja hogy hátul teker? Mi más különbözteti meg ennyire élesen a többi márkától...Áhhh divatmajmok...
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
hihihi
-
Gézengúz
addikt
válasz dragonfx #13742 üzenetére
Nem tudom BMW001-nek mennyi a diffije, nekem 3.45 sperr van benne de amire ki lett cserélve az is 3.45 volt csak nem sperr...
Nekem a 3-as tiltás 160-nál van ha jól emléxem...
Egyébként meg...
A váltó áttételeim ugyanazok mint itt a táblázatban az E36 M3-nak..
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
Most már pdf formátumban is....
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
Végre meg lett járatva kicsit a gép 6000rpm környékén is, mennyivel nyugodtabb duruzsoló hangja van utána....Sok volt már a hideg, rövid szakaszokból...A kövi olajcserém már 5W40-es Magnatec lesz, hidegen kurva sűrű tud lenni ez a 10W40....
-
Gézengúz
addikt
Uhhh
-
Gézengúz
addikt
válasz hoby36 #14143 üzenetére
Mer ugye mit is jelölnek a számok? Az olaj hideg és melegoldali viszkozitását...
Szal hidegben egy 5W40-es olaj sokkal folyékonyabb mint egy 10W40-es... Előnyeit gondolom nem kell ecsetelni? Üzemhőmérsékleten meg ugyanaz a viszkozitás...
Viszont nekem elölről némi morajló zaj jön a bordásszíj környékéről...Ez mi lehet?
Ugye M50...2.0 VANOS...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen