2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Telefónia rovat

Panasz a Motorola Magyarországhoz

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Tisztelt Motorola Magyarország! 2006. októberében vásároltam a miskolci Media Markt üzletben...

[ ÚJ TESZT ]

Tisztelt Motorola Magyarország!

2006. októberében vásároltam a miskolci Media Markt üzletben egy V3i típusú készüléket, 64990 forintért. Viszonylagos megelegédettséggel használtam egészen május közepéig, amikor is a telefon úgy döntött, hogy ezentúl sem a külső, sem a belső kijelző nem fog képet adni.
Bevittem tehát a vásárlás helyére, ahol kedvesen átvették és közölték, hogy várhatóan június 6-ára lesz megjavítva a telefonom. Cserekészüléket természetesen nem kaptam, de nem is a Media Markt hibája, hogy a világ második legnagyobb mobiltelefongyártójának nincs Miskolcon szervize, így egy pici szoftvermódosításért is Pestre kell fuvarozni a telefont.
Ma délben értesítettek, hogy a készülékemet megjavították, befáradhatok átvenni azt. Boldogan mentem, hisz végre visszakaptam, amiért kifizettem egy csomó pénzt. Azonban a tisztelt szervizes kollégájuk volt kedves úgy összeszerelni a telefonom, hogy azon 3-4 milliméteres lyuk tátongott, könnyű hozzáférést biztosítva a nyomtatott áramkörhöz, nehogy bármi is védje a portól, vagy nedvességtől. Vagy csupán ez lenne a V3i továbbfejlesztett változata, látható NYÁK-kal? Majd az ilyen változatokat is komoly felárral fogják árulni, mint a Dolce and Gabbana-s remekművet? Esetleg a szervizes úrnak túl sok a fizetése és már a munkájával sem törődik? Vagy annyi munkája van, hogy nincs ideje rendesen összerakni egy telefont? Akármi is a válasz, büszkék lehetnek a teljesítményükre.
A telefon május 21-én lett leava a vásárlás helyén. Az IMEI kódja:35891********.
Valóban ilyen szolgátatást várhatok el egy ekkora cégtől ennyi pénzért?
Az Önök megnyugtatása érdekében közlöm, hogy a büdös életben többet Motorola készüléket nem fogok vásárolni és a lehető legtöbb Internetes fórumon, valamint személyes ismerőseim körében is kőkemény negatív reklámozást fogok végezni, amennyiben az eset nem lesz kivizsgálva és a felelősök semmilyen szankcióban nem részesülnek. Hogy szavamnak súlyt adjak, a Logout.hu magas látogatottsági adatokkal rendelkező portálra kiteszem ezen levél másolatát, hadd lássák mások is, milyen a Motorola Magyarország terméktámogatása.
Persze mit is várhatok én attól a cégtől, akinek egyik munkatársa az Unicode-os karakterhasználati problámámra is olyan választ adott, hogy ne használjak ékezetes betűket SMS írásnál és nem lesz semmi gond. Köszönöm, hasznos tanács volt.

Kérem az ügy mihamarabbi kivizsgálását és az eredményről való értesítésemet, maradok tisztelettel egy csalódott, dühös vásárlójuk:
Budai Balázs

Az eredeti levélben természetesen a teljes IMEI számot leírtam...

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.