2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Akármi rovat

MÁV-Régi ügy, ne járjon így senki

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Tisztelt MÁV Észrevétel! N. Péter vagyok, 21 éves győri egyetemista, aki már 15 éves...

[ ÚJ TESZT ]

Tisztelt MÁV Észrevétel!



N. Péter vagyok, 21 éves győri egyetemista, aki már 15 éves kora óta vesz igénybe az ÖNÖK ''szolgáltatásait''. Debreceni állandó lakhellyel rendelkezem, és hetente haza járok, ami kb 4000Km vonatozást jelent havonta. Tegnapi nap folyamán 15 perces késéssel sikeresen beértünk Debrecenből Bp-re. Ezzel nem is volt semmi gond, hisz már megszokhatta az utazóközönség, hogy mindegy milyen vonattal megy, ezt a pár percet bele kell kalkulálni az utazásba. Ma hajnalban a 2006.02.06 6:05 perckor Bp-Keletiből induló személyvonattal akartam eljutni Győrbe, ami sikerült is. Másodosztályon utaztam 6od magammal... Aludtunk hisz még korán volt... Győr előtt kb 15kmrel a kalauz szabályszerűen felrángatott, és a jegyemet követelte. Úgy keltegetett, mintha tűz lett volna a vonaton, amit az utastársaim is furcsálltak. Elővettem nagyra becsült menettérti jegyemet, ami Bp-Keletiből Győrbe szólt, és 2006.01.30án váltottam meg. A pénteki hazautam folyamán ennek a Győrből- Bp-ig vonatkozó részét elhasználtam. 15:50kor indultunk Győrből, és 18:30ra értünk a Keletibe, így sikeresen lekéstem a debreceni csatlakozásomat. Természetesen volt még Intercity 19:05kor, amire persze már 1 héttel előtte nem lehet már kapni jegyet. Szállásintézés Pesten, magam gondja. Igazuk van. Miért nem indultam el korábban és akkor biztosan hazaértem volna.

Visszatérve a mai utamra. A kalauz miután felráncigált, közölte velem, h ez a menettérti jegy amit 2006.01.30án vettem már nem jó. Mondtam neki, h szerintem meg jó mert ezzel a jeggyel Bp-Győrt még nem tettem meg(logikus). Erre elrohant becsukta az ajtót. Kb. 1 perc sem telt és Három rendőrrel megjelent az ajtóban. Megalázottként álltam fel ülőhelyemről Győr előtt pár km-rel, és kezdtem beszélgetésbe a rendőrökkel és az ingerült kalauzzal (a kalauzt semmilyen módon nem sértettem meg, szavakkal sem) Kiszolgáltatva, utastársaim jelenlétében alázott meg a kalauz. A rendőrök igazoltattak, ami folyamán mindent rendben találtak, majd átadva okmányaimat a kalauznak Ő megírta az Utasleadási lapot, amire a törzsszáma nem került fel. Leszálltam a vonatról, és a Győri személyszállítási ügyfélszolgálatnál kezdtem a reklamációm, a rendőrök útba igazításával, 7:35perckor. Az ügyfélszolgálaton 3 hölgydolgozót találtam. Két hölgy foglalkozott is a problémámmal, az 1. Megértően a másik elutasítóan. A második hölgy közölte velem, ha nem tetszik a MÁV szolgáltatása, utazzak Busszal... Ez aztán az üzletpolitika. Az első hölgy kedvesen mondta h ez a kalauz a Keletihez tartozik, és ott kell majd a reklamációt elindítanom.



1. Nagy probléma: a Kalauz viselkedése: Egy korosodó kalauz (**** Gyula, sajnos a vezetéknevét OLVASHATATLANUL írta le és a törzsszáma nincs rajta)nem tudom hogyan viselkedhet így az utazókkal, és hogy van még mindig szolgálatban. Nemhogy egy magyar vonaton NEM megengedhető ez a magatartás, de Nemzetközi viszonylatban is rontja a magyarokról kialakult képet, és itt már nemcsak rólam van szó.



2. Én több, mint 4 éve utazom, és mindig ugyan így használtam a jegyemet, és senki sem szólt, még csak nem is figyelmeztetett, h ez nem helyes. A jegyről szóló tájékoztatást, pedig tessék minden állomásra kifüggeszteni, hogy ne járjon így senki, vagy a jegyen feltűntetni.



Megtisztelő válaszukat, és a panaszlevelem válaszát mihamarabb várom.
N Péter

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.