Játékok
Lassan frissítenem kellene a játék teszteket, de még várom, hogy jobban leárazzák az újabb programokat. Addig is be kell érnetek a következő néggyel. A beállításoknál arra törekedtem ,hogy játszható legyen egy játék, de ne 100+ fps-el fusson, mert úgy erősen irreális eredmények születnek. A monitorom natív felbontása 1600x900, ezért azt használtam. Egyértelműen nagyobb felbontáson a CPU limit még kevésbé jön elő.
A FarCry 2 vegyes limites. gyakorlatilag bármelyik processzor tökéletes neki még ultra beállításon is. Az apró különbségek azt bizonyítják, hogy a tuning hoz a konyhára, de a különbség elhanyagolható.
A Supreme Commander Forged Alliance alatt bő tíz perces játékot mértem, miközben az ellenfél bázisát leradíroztam a képernyőről. A minimum értékeknél az egy-két fps eltérés nem jelent semmit, csak mérési hibát. Az átlag annál inkább beszédes. Hiába toltam fel a grafikát, még így is van egy erős CPU limit. Az i3-mat találtam a legjobban játszhatónak, de az FX sem maradt le mögötte. Az X3-mat valamiért nem szereti a játék.
A Bad Company 2 szereti, ha több magra oszthatja el a terhelést. Alap órajelen az i3 a nyerő, de érdekes módon tuning hatására alig gyorsult valamit a játék. Viszont az is igaz, hogy már alapjáraton is bőven játszható szintet üt meg. Az AMD processzorok tuningolva sikerrel beérik, sőt az alapon gyengélkedő FX-4100 még le is hagyja.
A Crysis 2 gyakorlatilag GPU limites advanced beállításon, magasabb részletességre kapcsolva még inkább az lenne. Bármelyik processzor képes elegendő képet kipréselni a GPU-ból, de tuningolva érezhetően kisebb a mikro lag.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!