Ez valójában egy cselekmény nélküli történet.
2022 vége és 2023 eleje környékén az előző szolgáltatóm felől érkező kellemetlen, ún. „fejlesztési” jelenség miatt mindenképpen változtatásra szántam el magamat mobil-fronton. Mivel errefelé a Telekom is negatívba fejlesztett (ez valami új jelenség egyébként), ezért a kör hamar leszűkült a Vodafone hálózatára. Egykettőre megvolt a prepaid-kártya vásárlása tesztelésre, stb., amiből világos lett számomra, hogy jó – lenne ez a Vodafone, ha nem lenne tele a net a számlázási rendszer rendellenességeiről szóló rémtörténetekkel, szóval ez a szolgáltató maga annyira nem tetszett és nem vonzott. Ekkor jött képbe a Netfone, amire végül a választásom esett.
Ahogyan én csináltam:
- amikor már 101%-os volt az igényem a változtatásra, felkerestem a Netfone honlapját, és egy megfelelőnek tartott díjcsomag (korlátlan belföldi beszélgetés + 50 GB adat, valamivel kevesebbért mint 5e Ft) „Ezt kérem” gombjára kattintottam,
- az itt betöltődő képernyőn megjelöltem az „Új ügyfél vagyok” gombot, majd az onnan megjelen képernyő adatkérő részeit értelemszerűen kitöltöttem,
- fontos, hogy a szerződési adatok megadását követő „Mobil adatok” résznél egyértelműen meg kell jelölni, ha az eddigi számomat meg akarom tartani („meg hát”),
- van még a fizetési adatokra és az egyéb adatokra vonatkozó rész, hamar át lehet esni a megrendelésen, de érdemes odafigyelni azért, hogy mit, miért és hogyan.