Hirdetés

Kalandjaim HP Márkaszervizzel UPDATE

1. A notebookom első alkalommal 2007 októberében került a HP
Márkaszervizbe, ekkor alaplapcserét javasoltak, és mivel már nem volt
garanciális, ezért 76.401,- Ft-ot fizettem. Mivel munkahelyemen és
otthon is vezeték nélküli hálózati csatlakozást használok, csak
januárban derült ki, hogy a vezetékes hálózati csatlakozó hibás.
2. Ezt követően beadtam a gépet ismételten javításra. (ekkor már
szerviz garancia alapján) A munkalap szerint ismételten alaplapcsere
történt. Az otthoni kipróbálás után derült ki, hogy a gép kikapcsolás
után, ha nem kap áramot, elfelejti a dátum és idő beállításokat.
3. Ezt követően ismételten visszavittem a gépet, ahol újra alaplapot
cseréltek benne. Az otthoni kipróbálás után egyértelművé vált, hogy a
tápcsatlakozója nem működik, így a gép továbbra sem használható.
4. 2008. február 14-én ismételten felkerestem a HP Márkaszervizt, ahol
is az ügyfélszolgálatos hölgyet kértem, hogy beszélhessek a szerviz
vezetőjével. Ő ezt elutasította, arra hivatkozva, hogy a szerviz
vezetője nincs bent. Ezután kértem, hogy ebben az esetben a
helyettesével beszélhessek, ezt pedig arra hivatkozva utasította el,
hogy a helyettes nem kompetens ebben a kérdésben. Felajánlotta, hogy
negyedszerre is felveszi a gépet, és megjavítják. Arra a kérdésemre,
hogy mi garantálja, hogy ezt követően működni fog, nem tudott érdemben
választ adni, viszont "megnyugtatásomra" közölte, hogy ha nem működne,
akkor ismét visszahozhatom. Azt is megkérdeztem tőle, hogy kiadás
előtt tesztelik-e a gépeket, azt válaszoltam, hogy igen. Így csak azt
nem értem, hogy három alkalomból háromszor, hogy kerülhetett ki hibás
készülék a szervizből.
5. Február 25-én ismét elhoztam a gépet. Ha megnyomom a hangszóró némítógombját, kikapcsol a gép. Feladtam.