2018. október 22., hétfő

Gyorskeresés

The Project © 2004 Crytek

Írta: | Kulcsszavak: crytek . project . techdemo . ati

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Emlékszik még valaki erre a pofás kis demóra? A Far Cry megjelenése után a Crytek kiadta a The Project című demóját. Ez a szösszenet a CryEngine-t használta, azaz a Far Cry motorját, talán kicsit megspéklve extra effektekkel. Igazán jól csak ATI kártyákon futott, nem véletlenül van egy szép piros ATI logó a jobb alsó sarokban...

A minap eszembe jutott, és letöltöttem. Nem futott, a töltőképernyőnél leállt. Utánanéztem, mit lehet tenni, és megoldódott a gond: nem kell más, csak a jó öreg 3D Analyze című segédprogram, amivel már futtatható a The Project.

Először is le kell tölteni a The Project demót. Telepítsük fel, majd töltsük le a 3D Analyze programot is.

A 3D Analyze programot kicsomagolva futtassuk a 3danalyze.exe-t, és a SELECT gombbal keressük meg a telepített The Project indítófájlját (nálam C:\Program Files\The Project\Bin32\TechDemo.exe). Ha ez megvan, a programablak közepén a Game/Demo Fixes blokkban jelöljük ki a Ruby benchmark-R42x sort, majd futtassuk a RUN paranccsal a demót. 2-3 percig mintha nem csinálna semmit a loader képenyőn, de aztán elindul. Minden megjelenítés rendben van, egyedül a DoF effekt (Depth of Field) problémás, sok esetben nem a megfelelő helyen homályosít.

Kellemes nosztalgiázást!

Update:

A CryENGINE-ről először az X-Isle játék kapcsán hallottunk valamikor 2000. környékén. Aztán megjelent az X-Isle demó, ami ezen a motoron alapult, de annak egy korai verzóján, ami még csak DX8-as volt.

Hozzászólások

(#1) Cucuska2


Cucuska2
(őstag)

és akkor ez egy techdemó, ugye?

Nyílik-a nyílik a csillagkapu, Teal'c-Teal'c-Teal'c. Hajlik-a hajlik a féregjárat féregjárat, Teal'c Teal'c Teal'c. A babámba bemászott a Goa'uld, azóta már leigázta a falut, bár lehoztam nekik a csillagkaput, de Teal'c Teal'c Teal'c.

(#2) madstunt


madstunt
(PH! addikt)

ez azért akkoriban elég kemény volt :)

(#3) Löncsi


Löncsi
(őstag)

Emlékszem még erre, annak idején a gépem alig bírta el a programot, de a látvány mindenért kárpótolt.
Érdekes volt most ismét lefuttatni, köszi szépen. :)

Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

(#4) Yutani válasza Cucuska2 (#1) üzenetére


Yutani
(PH! nagyúr)

Igen, ez egy techdemo. Egy kis erődemonstráció volt az ATI oldalán. :)

Régi ISA SB és GUS hangkártyákat keresek saját részre, nem kereskedni! Privizz, ha van valamid! ABIT AU10 is érdekel! #tarcsad

(#5) XCube


XCube
(kvázi-tag)

Kis érdekesség, hogy valójában nem a X-Isle volt a Crytek első projektje, hanem az Engalus, amit végül az X-Isle miatt szanáltak :) .

"A lótrágya jól tüzelt, ám a ló népének még volt mit tanulnia a szellőztetésről, kezdve a szó jelentésével."

(#6) Yutani válasza XCube (#5) üzenetére


Yutani
(PH! nagyúr)

Igen, való igaz. Viszont jobban jártunk az X-Isle alapján megindult fejlesztéssel, amely a Far Cry-t hozta el nekünk, mint ezzel a future-shooter-RPG játékal. Szerintem.

Régi ISA SB és GUS hangkártyákat keresek saját részre, nem kereskedni! Privizz, ha van valamid! ABIT AU10 is érdekel! #tarcsad

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.