Hirdetés

Szereltünk!

Hirdetés

Kicseréltük végre az olajat, kipucoltuk a levegőszűrőt és környékét, és belülről is kicsit tisztába tettük a szörnyet. Készültek képek, igen! :K Majd megnézhetitek, milyen használt olajat folyattunk ki a blokkból. Erre mondta az előző tulajdonos, hogy ő még ezt a szezont ki akarta húzni vele (~2-3ezer kilóméter). Amint kihűlt az olaj a tepsiben, leírhatatlanul ragacsos fekete zselé vagy kocsonya szerű nyúlós anyaggá változott. Szerintem ez nem valami pozitív. Az új Castrol eXtra majd teszi a dolgát. Első indításkor tapasztalható volt, hogy hidegen is csöndesen, egyenletesen járt a motor. Csodálatos. A benzin szint mérő dilemmája viszont tovább folytatódik. Amikor a műszert kiszereltük tapasztaltuk, hogy a buborék kapszula letörött róla. Fogalmam sincs, hogyan lehetséges ez. Házi megoldáson is gondolkoztunk, de mivel nehéz olyan anyagot találni, amit biztosan nem old a benzin (műanyag) és nem esik darabjaira (parafa), tehát nem okoz később dugulást valahol, ezért nem erőltettük túlzottan a dolgot. A parafás megoldás egyébként jól működhet, legalábbis a képen látható benzin tank visszajelzést parafás megoldással oldottuk meg. (De addig kivettük, amíg nem találunk jobbat, vagy megbizonyosodunk arról hogy nem oldja a benzin.)

Vhá! :R






Tovább a fórumba.