Jött ugye első félévben ez a pdf. Akkor működött, elég volt rákattintani a linkre, és egyszerűen beifezettem az első félévet. Most meg akármelyik linkre kattintok, azt írja: Fizetési kötelezettségét már teljesítette, további teendője nincs. Csak sajnos ez nem igaz, mert a 2.félév nincs kifizetve.
Végignéztem a "A gépjárműadó befizetését támogató link használata"-át. Pont csak az nincs ott ami kéne, webes felület ahol ezt a sz@rt be lehet fizetni.
Mi van még? nav app... telepítettem. Eleve hülyén írja, 1 félév esedékes... NEM b+, az ki van fizetve. Jó, ki lehet választani a 2. félévet. ok. simple... nem enged be, számlázási adatokat kér. Jó, akkor próba újra, akkor meg már nem lehet kijelölni a 2. félévet, mert az app szerint folyamatban van a fizetés. Közben jött egy email, hogy sikertelen... majd még 2.
Komolyan mondom, csekket fogok kérni... Miért nem lehet egy nomális webes felületen befizetni?
szerk.: mire ezt a szösszenetet megírtam, úgy látszik letelt az idő, és újra ki tudtam jelölni a 2. félévet. Megadtam neki a kártya adatokat, és vééégre sikerült kifizetni. Hurrá, ennek is örülhetek, hogy befizettem. Így most az első részletre azt írja, esedékessé vált, a másoodikra meg befizetve. Még jó, hogy az elsőről küldtek elismervényt és el is mentettem 3 helyre.
Üdv!
Milyen furcsa, a napokban én is belefutottam ebbe a gondba. Nálam is esedékes volt a 2. részlet...
Mondom, nosza, akkor befizetem... Ésssss..... Ugyan ezekbe futottam bele én is..
Kerestem alternatívát, de nem leltem, néztem a tárhelyemet, hogy mit lehetne és hogy???
Gondoltam egyet és felmentem az ügyfélkapumra... ott a keresőben elnavigált a gépjárműadó menüpontba, melyet átolvasva, ajánlotta a NAV-app applikációt.
Okés, letöltöm, megcsinálom ami kér, nálam is az első félév esedékes.... Mondom, ezt hülye, hisz be van fizetve, ott a NAV levél a tárhelyemen, hogy fizetve...
Rákatt a 2. félévre, átirányít a Simple appbe... Mondom, ez szuper, máris fizetem.... Rákatt a fizetés alklamazásban (mert regisztrált vagyok), de hibát dobott fel és itt megállt a tudománya...
MI a f@sz van , mondom, ezt miért csinálja... aztán pity a telón, email és sms, hogy a tárhelyemre érkezett a sikertelen ügy,
appban is folyamatgban... mondtgam, rendicsek.. appból kijelentkezés és vissza.. Láááám , ismét mehet a menet... újra, de mos a normál fizetést választom... beírok minden adatot, amit kér és így már engedi...
Na ez is letudva, mondtam magamnak...
Azért dühítő, hogy másként nem lehet megoldani, mégis mit csinál az aki nem nagyon ért ezen fizetések megoldásában, az esetleg ballagjon be egy ügyfélkapuba.... érthetetlen, hogy az ügyfélkapú rendzserben sem lehet elintézni,m csak írja, hogy hol, hogyan tudod elintézni..
Az is fura, hogy a NAV miért nem küldte egy hónappal előtte a tárhelyre az értesítést, hogy befizetésre váró adóm van, amibenm ott lenne a link (pont úgy, mint az elsőben)
Ui: Amúgy az sms-ben való csekk kérés is megy, és azt pár napon belül küldik is...
A lényeg, hogy leróttam amit kell, hagyjanak békébe!
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi Note 11Pro 5G 6GB/128GB