2019. augusztus 17., szombat

Gyorskeresés

Peugeot 206 GTI

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Végre közösen elértük a 10 ezer kilómétert. Nagyszerű élmény, még mindig széles mosolyt csal az arcomra 1-1 gázfröccs adta hangorkán.

Az autóra az alábbi dolgok kerültek megvásárlásra /sok van amit nem volt létszükséglet, de biztosabbnak éreztem, meg így esett jól/ :) :
- Fékek cseréje lyukacsos, hűtött tárcsákra, fékpofákkal együtt
- 5w40 Aral Blue Tronic motorolaj
- Pollenszűrő
- Rigotech prémium chiptuning
- Sport katalizátor
- Hengerenkénti leömlő/húzott cső
- Gázgyorsító
- Teljeskörű polírozás
- Hátsó paragi dob, 15 cm hosszítással, hogy 130-nál ne üvöltsön, de legyen dorombolós hangja
- K&N szűrő helyére tehető sportlégszűrő
- Bal első rugó /a gyári eltört/
- Kézifék kötél cseréje
- Kuplungkötél cseréje /elszakadt a benne lévő/
- Apró jégkárra hasonlító horpadások javíttatása
- Satuna oldal légterelő /esőzéskor a legjobb találmány és optikailag se olyan csúnya/

Amik még hátra vannak:
- 1421F kódszámú klímakompresszor cseréje
- Vezérműszíj csere
- Kárpitossal a GTI ülés szakadásos/repedéses betegségét kijavíttatni
- A dönthető ülések fogójának cseréje + az anyós ülés sin emlékezőjének cseréje
- Légzsák kábel a kormányszerkezetben megrepedt annak a cseréje

Nem mondom, hogy jól esett kiadni ezeket az összegeket, de ha már hosszú évekre tervezem a használatát akkor gatyába rázom teljes körűen, hogy minden igényemet kielégítse. Ha mindennek a végére érek, szinte mondhatni szalonállapotú autó lesz a kicsikéből és még remélem sok százezer km boldog tulajdonosává fog tenni. :)

A végére egy kép:

Hozzászólások

(#1) flymi


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Ha van róla papírod, hogy korábban mikor volt vezérlés csere akkor jó, egyébként azzal indítottam volna.
Valamint ha már futómű, akkor szerintem illik a dolgokat párban cserélni. Persze nem kötelező, de én úgy voltam jobb a békesség, meg aztán ha már hozzá van nyúlva akkor miért ne egyszerre?
(Jobb hátsó rugó törött volt és a hátsó lengéscsillapítók is végüket járták, párban cseréltem. Bal első kerékagy búgott és a jobb torony csapágy is megadta magát, mind párban cseréltem.)

Amúgy grat és sok balesetmentest. Mennyi volt egy teljes polír erre a pöttöm autóra? Illetve nem voltak olyan helyek ahol már volt festék felpattogzás?

Abit alaplapokat keresek gyűjteménybe! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#2) flymi


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Most olvastam vissza: "Tuningot nem tervezek rá". :DDD

[ Szerkesztve ]

Abit alaplapokat keresek gyűjteménybe! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#3) rdt89 válasza flymi (#1) üzenetére


rdt89
(őstag)
LOGOUT blog

Hirtelen szülte a kényszert, így azt cseréltük ki, használtat kapott, de csak ideiglenesen, mert párba kap 2 teljesen újat, csak erre a problematikára nem voltunk felkészülve és hétvégén csak a bontó volt nyitva. A kocsi vezetett szervízkönyves, a vezérműszíj is olyan 106 ezer környékén lett beletéve a jobb minőségűből, most jár a kocsi 139ezernél kb. Kisebb sérülések lettek rajta javítva, de nagyon megkímélt autóról van szó kívül-belül, tényleg ritka az ilyen autó. Apám autószerelőként mikor mutattam neki az aznap feltett hirdetést a kocsiról szkeptikusan mondta, hogy az ilyen autót nem óvatos használatra veszik és már csak kíváncsiságból is meg akarta nézni és ő neki is leesett az álla mikor átvizsgálta teljesen, hogy ez az autó még épp, hogy bejáratós, így nem is volt kérdés a megvétele, pláne, hogy az autónak egyetlen tulajdonosa volt és ő is nagyon szerette a kocsit, de a 2ik gyerek miatt kellett megválni tőle, ahhoz már kicsi volt a kocsi. :)
A polírozást egy nagyon jó barátom csinálta teljesen ingyen de egyébként olyan 10 ezer forint lett volna ez a művelet.
"Amúgy grat és sok balesetmentest"
Nagyon szépen köszönöm :B

Festékfelpattogzás nem volt sehol rajta szerencsére sehol. :)

A tuning alatt az optikai átalakítást értettem, de a további motor tuninggal is leálltam, most már teljesen elégedett vagyok a teljesítményével :)

[ Szerkesztve ]

(#4) ncc1701


ncc1701
(addikt)

"Bal első rugó /a gyári eltört/"

Ez párban cserélendő.

Szerk: látom, már más is írta. Viszont tedd el a bontott régit, mert a következőnél már lesz egy pót alkatrészed.

[ Szerkesztve ]

(#5) rdt89 válasza ncc1701 (#4) üzenetére


rdt89
(őstag)
LOGOUT blog

Terrmészetesen így lesz. :)Ez csak ideiglenes megoldás volt, mert nem volt más lehetőség

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.