2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

A hazudozás és a felelősség alól kibújás mestere: Foxpost

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Történt egy szép napon, május 17-én, hogy egy általam rendelt csomag megérkezett a Foxpost terminálba. Május 19-én úgy gondoltam, hogy átveszem a csomagomat, ami nem történt meg, mert hálózati hiba volt, valamint nem találja a csomagot a rendszer felirat. A helyszínen megejtettem egy telefont, de a véget nem érő, minden munkatársunk foglalt szöveget megunva tovább álltam. Egy órával később felhívtam őket, hogy mi lehetett a probléma, na most kivártam a dolgot, és tájékoztatást kaptam, hogy rendszerhibájuk van, ezért nem tudtam átvenni a csomagot, de látják az általam megadott címen lévő automatában, másnap próbáljam meg, s kitolják 24 órával a határidőt. Na mondom rendben, 21-én átveszem, még a határidő lejárta előtt. Nos a csomagra ismét azt írta ki, hogy nem létező nyitókód. Ugye hétvégén nincs ügyintézés a honlapja is azt írja, hogy ügyintézés, munkanapokon 08:00-20:00 között. Remek, mondom akkor hétfőn érem el őket, addigra a csomagom is visszaszállítják, nagyon boldog voltam. Elérkezett a hétfő, hívom az ügyfélszolgálatot, ahol tájékoztatott az ügyintéző, hogy hétvégén is foglalkoznak ezzel az üggyel /a f.szért nem lehet ezt a honlapon kiírni/, meg sajnálják de visszaszállították. Olyan stílusba mondta, mintha nekem ezt tudnom kéne, mert a másik ügyintéző nem tájékoztatott, a honlap is szépen eldugja ezt az információt, szinte nyomozni kell, hogy észrevedd a sok átláthatatlan hülye ikonjaik miatt. Ez a nő azt mondta 48 órával hosszabbították meg az átvételt, az sms is csak 24 órát írt, a hazudgálás megy. Mondom remek, akkor esetleg ha már így megszivattak visszaadhatnák a szállítási költség árát, vagy a saját költségükön kiszállíthatnák újra. Egy 500ft-os sajnáljuk kupont ajánlottak fel, hát amennyire örültem ennek a lekezelő idegesítő ostoba ügyintézőnek, inkább nem kértem. Közben írtam a cégnek akitől a csomagot rendeltem, hogy mi történt, kaptam a választ, hogy beszéltek a Fospostal, és azt állítják át se próbáltam a csomagot venni, rossz helyen próbálkoztam és ők nem hibáztak. S ráadásul még dupla szállítási díjat számítanak fel a visszaszállítás miatt. Igazából nem zavarna ez az összeg ha nem ilyen gerinctelen módon mosnák a kezeiket. A legnagyobb csattanó, hogy hiába én fizettem a postaköltséget, mivel nem én adtam fel a csomagot és nem velem állnak szerződésben, nem nyithatok rájuk reklamációt! Remélem egyszer megkapják a szolgáltatásuk ellenértékét...

Hozzászólások

(#1) Adamyno


Adamyno
tag

Szerintem az ügyéntéző nem hazudott, csak egyszerűen fogalma nem volt róla, hogy merre van előre. Egyik sem. Ilyen ez a popszakma. Egyre több területen ez tapasztalható.

- Indítsd újra a gépedet! - Az egészet? - Nem, a felét...

(#2) rdt89 válasza Adamyno (#1) üzenetére


rdt89
addikt

Közben pedig, aki feladta a csomagot se tehet reklamációt, mert neki meg azt mondták, hogy nem vele történt a probléma. :W Ez valami hihetetlen dolog komolyan

[ Szerkesztve ]

(#3) totron válasza Adamyno (#1) üzenetére


totron
addikt

rossz helyen próbálkoztam
Jóféle magyar hárítás.

(#1) Adamyno, ez az ilyen ez a popszakma jellegű mondatok nagyon károsak. De ne legyen ilyen egyik popszakma sem! Távolról a másik veszteségét mindig könnyű leírni. Olvasva legitimizálják magukban a szolgáltató szereplői a terelést-hárítást-elfogadhatónak vélt fogalmatlanságot, tudatos hazugságot akár, a felületességet. A pórul jártak is könnyebben hunynak szemet, s hajtanak fejet, mondván, mások is így járnak, nem lehet mit tenni. Persze hogy de, lehet. Akad leírni való veszteség az élet élése során, de legalább ne tegyünk már rá extra megengedéssel, feltétlen beletörődéssel.

(#4) Adamyno válasza totron (#3) üzenetére


Adamyno
tag

Nem akarom a másik veszteségét leírni, de az tény, hogy szinte már mindenhol ezzel találkozom. Inkább azt akartam ezzel jelezni, hogy lényegében már meg sem lepődöm, hogy a Foxpostnál is ez a helyzet. Az lenne a csoda lassan, ha valaki olyan céget tudna mutatni, ahol minden úgy működik, ahogy azt a cég belső szabályzata és a hatályos jogszabályok előírják. Sajnos egyre kevesebb ilyen van mert úgy tűnik, hogy már nem csak egyesek, hanem sokan megengedhetik maguknak. Ez baj. De hogy mit is lehetne vele konkrétan kezdeni, fogalmam sincs.

- Indítsd újra a gépedet! - Az egészet? - Nem, a felét...

(#5) mephi666 válasza Adamyno (#4) üzenetére


mephi666
nagyúr

írni nekik egy levelet, sorra venni az eseményeket, hogy mikor mi történt és milyen ígéretet kapott, amit a fox nem tartott be és kérni a teljes anyagi kompenzációt (nyeljék be az ismételt szállítási költséget, amit az ügyfélnek kellene állni) ...oldják meg ők: ők szállítanak, ők beszéltek az ügyféllel is... ha kötik az ebet a karóhoz, akkor belengetni a gvh-t meg a fogyvédelmet (velük kellemes tapasztalatom van és csak 1 emailembe került, hogy a rohadék webshopot megvágják 150ezerre, ami nem reagált a leveleimre... mindezt egy 5ezres cucc szállítási költsége miatt: rossz címre küldették vissza először a náluk vett terméket, ami plusz költséggel hozzám pattant vissza, utána meg nem reagáltak a leveleimre)

ui: fox-al amúgy eddig soha nem volt bajom... mondjuk most nézem hogy 19-e csütörtök volt és akkor csomagot feladni szerettem volna, de hálózati hiba miatt ez nem sikerült... nem volt gond, mert pénteken is esett útba automata, akkorra meg elhárult a hiba

[ Szerkesztve ]

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#6) updog


updog
senior tag

Mondjuk ez pont egy eset. Szomorú és ugye OP számára 100% elb*** (baltázott ;]) élmény. De részükről meg bőven <1% amikor ez van, én már csak oda (vagy más hasonló csomagautomatába) vagyok hajlandó cuccot küldeni és kérni, pl. Posta örökös tiltólistán van küldés és fogadás terén is, futárral is csak ha nekem küldenek, akkor majomkodok (illetve pont nem én, kínlódjon vele a feladó).

Egyszer nekem is dobott hibát egy automata, ráadásul ilyen kora reggel mert csak akkor esett útba, gondoltam bepróbálom az automatára írt számot, azonnal felvették, távolról rebootolták, és már működött is.

De amúgy #5mephi666 megoldása valid: első az ügyfél, ha kötik az ebet a karóhoz hogy márpedig nem az ő hibájuk és senkinek nem fognak téríteni semmit (még ha igaz is, hogy full kívülálló okokból történt a hiba), ilyet akkor sem csinálunk ügyféllel.

[ Szerkesztve ]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#7) batyuska100


batyuska100
senior tag

Nekem is volt velük problémám, mégpedig hogy 3 csomagot kevertek meg. Rendeltem egy Fujitsu laptopot, valami ipari tabletet kaptam helyette. Írtam az eladónak hogy rosszat küldött de ő is meg volt lepődve, végül nem az ő hibája volt. Ezek után jött egy hívás egy anyukától hogy ő zoknikat rendelt és nála van a laptopom, aki meg a tabletet rendelte annál vannak a zoknik.. Szerencsére mindegyik csomagon fent volt a címzett telefonszáma, így az ügyfélszolgálat segítsége nélkül meg tudtuk oldani a problémát. Csak akkor hívtam őket amikor már vissza kellett küldeni a tabletet, ott állták a szállítási költséget.

(#8) Somatom


Somatom
veterán

Egyszer engem is megszivatott. Fény utcai piac. Bepötyögöm a kódot, hallom a kattanást, a terminál azt írja, hogy tőlem balra. Feszegetem az ajtókat, semmi. Ó, istenem, milyen egyszerű lenne egy nyomorult számozás. De, nem. Közben bejön egy fiatal csajszi. Én vissza a terminálhoz, ő vár a hátam mögött. Egyszercsak megint kattanás, majd megszólal a csaj.
-Azért nem tudtál továbblépni, mert vki nyitva hagyott itt mögöttem egy fiókot. Becsuktam, most már menni fog.
:W
Na, mondom az király, mert abban volt a cuccom. Tulképp a hátam mögött az lehet tőlem balra, de ugyanúgy jobbra is. Persze, a becsukás után a kódom már érvénytelen. Eltartott egy darabig, mire sikerült új kódot szerezni.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#9) Jhonny06


Jhonny06
veterán

Nem is értem, hogy miért szeretik ennyien a Foxpostot. Az elején még úgy ahogy jók voltak, de nagyon lezüllöttek. Lassú is, szar is a szolgáltatás. Egyik automatából a másikba szállítás sokszor 3-4 munkanapot vesz igénybe, mindenki másnak ez sikerült 1-2 munkanap alatt.

(#10) rdt89 válasza mephi666 (#5) üzenetére


rdt89
addikt

Megtörtént, 30 nap elbírálási időt szabtak ki rá, én nekem a legjobban most az esne, ha a fogyasztóvédelem taknyosra büntetné őket, az se zavar, ha a 3-szori postadíj nem kerülne vissza hozzám, csak kicsit egyenesbe tennék már ezt a sunyi vörös rókát.
#6doeeg:
Mostanában egyre több szolgáltatásnál azt veszem észre, hogy úgy tesznek, mintha az ügyfél lenne értük és nem ők az ügyfelekért. Tisztelet a kivételnek, de ezek a semmiért nem vállalják a felelősséget szolgáltatók nagyon elszaporodtak.
#7batyuska100:
Nekem nem az a bajom, hogy hibáztak, bárkivel előfordul, hanem amilyen stílust megengednek maguknak és hárítanak, na ez az ami miatt kiszalad a biztosíték táblából a biztosíték.
#3totron:
A legszomorúbb, hogy ők ezt mindenfele úgy kommunikálták, hogy ők bizony nem hibáztak, miközben csak ők voltak a ludasak.
#9Jhonny06:
Így látom én is, egyre inkább kezd felmenni az ár és vele egységesen lemenni a minőség

[ Szerkesztve ]

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.